FANDOM

Article Destacat Ep! Aquest és el 28è Article Destacat.
"Gomu Gomu no Mi/Tècniques en Situacions" ha estat elegit entre els usuaris, per tant és un article d'interès.
Tècniques en Situacions
Ruffy de cera
Estadístiques
Nom japonès:
Nom anglès:
Nom català:
Significat Literal:
Usuari(s): Monkey D. Ruffy
Focus de l'Estil de Lluita: Tot el cos de goma.
Tipus:
 En Ruffy moltes vegades ha necesitat adaptar-se a les situacions de combat per diferents motius, generalment perquè té un clara desavantatge davant el seu enemic, com es veu quan lluita contra en Gecko Moriah, o perquè es veu obligat a fer-ho com es veu a la lluita contra l'Eneru.

En aquests casos en Ruffy s'adapta, amb diferents formes o tècniques, utilitzant la seva fruita i un objecte o material aliè a ell, per augmentar la seva força davant aquesta debilitat. Això es demostra a la lluita contra en Crocodile que utilitza la seva gran capacitat per inflar-se per omplir tot el seu cos d'aigua i poder tocar el seu adversari.

Tècniques especialsEdita

Ràfega de goma llamp

Ràfega de goma-goma

En algunes situacions en Ruffy es veu obligat a adaptar el poders de la seva fruita del diable per poder lluitar contra l'enemic. Aquestes tècniques són les que ha utilitzat quan l'enemic ha fet un atac que ha deixat en Ruffy amb desavantatge, fent que en Ruffy s'adaptés i lluités amb aquesta desavantatge imposada per l'adversari.

Aquestes tècniques porten noms comuns però no tenen res a veure o comparteixen molt poc amb la tècnica original. Aquestes tècniques especials són:

  • Martell de goma-goma: és una tècnica que utilitza quan en Mr. 3 immobilitza les seves cames amb un dels seus jous. Consisteix en enrotllar un dels seus braços, en aquest cas a la banya d'en Brogy, i desenrotllar el braç donant voltes tot ell i aprofitant per destruir el pastís de cera d'en Mr. 3. 
  • Ràfega de goma-goma: és una tècnica que utilitza a la lluita contra l'Eneru, en el moment que dissolt l'esfera de llamps de l'Eneru. Consisteix en moure a gran velocitat i amb l'ajuda del altre braç, el braç en el qual l'Eneru ha enganxat una bola d'or a en Ruffy, es a dir, utilitzar la conductivitat del or i l'aïllament de la goma per desfer l'energia elèctrica de l'esfera.
    • Rebots de goma-goma: és la continuació de la tècnica anterior, consisteix en fer rebotar la bola d'or en el propi braç que està movent fent el cop molt més ràpid i a la vegada té més camp per donar cops ja que es dirigeixen a totes direccions al rebotar. 
  • Tempesta gegant de goma-goma

    Tempesta gegant de goma-goma

    Tempesta gegant de goma-goma: és una tècnica que consisteix en utilitzar el Gear Third a la seva cama i la introdueix en una tempesta, després baixa la cama produeix una ona de xoc suficientment potent com per destruir el sòl de l'illa, a més els llamps de la tempesta acaben de trencar l'illa. El primer cop que s'utilitza és a la lluita contra en Shiki. Aquest atac és el més potent d'en Ruffy fins ara, més que la "ràfega elefant de goma-goma".

Formes especialsEdita

Aquestes són formes, canvis en el cos d'en Ruffy, que aquest ha tingut que fer per poder vèncer el seu contrincant, aquestes formes augmenten el seu poder, o això diuen, ja que en Ruffy afro no és un augment de poder només metafòric.

Ruffy d'aiguaEdita

Ruffy d'aigua

Ruffy d'aigua

Aquesta forma l'utilitza en el segon combat contra en Crocodile després de descobrir la seva debilitat en la primera lluita. Aquesta forma consisteix en inflar el seu cos omplint-lo d'aigua, sent aquesta la debilitat d'en Crocodile, i poder disparar aigua contra en Crocodile. Al principi en Ruffy porta una bóta d'aigua amb una mànega per poder mullar la part del cos amb la que vol atacar en Crocodile, després veient que la bóta està molt indefens contra els atacs del seu enemic, decideix beure's tota l'aigua i mullar-lo a ell i no a si mateix. 

Aquesta tècnica al principi pot semblar estúpida, l'aigua se li escapa per una ferida que li havia fet anteriorment en Crocodile, però al final resulta útil i l'utilitza fins que en Crocodile l'asseca completament.

Ruffy afroEdita

Ruffy afro

Ruffy afro

Aquesta forma l'utilitza a l'última ronda del segon Davy Back Fight, en el combat de capitans. En aquesta prova en Ruffy i el seu entrenador, en aquest cas l'Ussop, havien de preparar-se en un camerino per lluitar contra en Foxy que havia fet el mateix. En aquella sala veuen la perruca d'africà i decideixen que en Ruffy se la ha de posar perquè el farà més fort. Junt amb la perruca, en Ruffy es vesteix amb uns pantalons i uns guants de boxa vermells i taronges amb unes cintes, també vermelles, als peus. A més porta un tatuatge temporal d'una calavera flamejant de color blau.

En el moment que surt, tothom li dona suport i confia en que guanyarà perquè porta la perruca d'africà. La Nami i en Zoro són els únics que no hi creuen en aquest augment de força i tot i que pregunten què fa aquesta perruca ningú els hi respon, només diuen que la perruca el fa invencible. En uns episodis no canònics en Foxy cau derrotat en el seu propi vaixell en un intent de recuperar la seva tripulació, i al final demana ajuda en Ruffy i li dona la perruca d'africà.

Aquesta forma no ha demostrat potenciar la força d'en Ruffy en cap moment, és més una forma per divertir-se. A més les tècniques que utilitza amb aquesta forma no són especials com amb les altres.

Ruffy MalsonEdita

Aquesta forma va ser recomanada al Ruffy a Thriller Bark per les víctimes d'en Moriah, que van explicar-li al Ruffy que l'única manera de derrotar en Gecko Moriah era introduint-se ombres dins seu; com més fort sigui el seu esperit més ombres podrà contenir. En Ruffy va aconseguir introduir-se cent ombres, quan una persona normal només pot dues o tres. En aquest estat, en Ruffy va créixer fins a assolir una mida semblant a la d'en Gecko Moriah, la seva pell es va tornar blava, tots els seus músculs, de cintura cap amunt, creixen i en els seus ulls es formen unes ulleres que li donen una aparença de zombi. A més la seva veu deixa de ser tant despreocupada per passar a ser més seriosa i tenebrosa.

Ruffy Malson

Ruffy malson

En el moment que en Ruffy li introduïen una ombra, aquest podia fer el mateix que l'amo de l'ombra i amb la mateixa habilitat, fins el punt que ell aprèn a fer servir una espasa tot i no haver utilitzat mai una. En aquest estat, en Ruffy es torna molt més ràpid, l'Ozu i en Moriah no el veuen quan salva a la Nami i l'Ussop, i aconsegueix molta més força,  pot parar un atac de l'Ozu amb una sola mà i tombar aquest amb un cop.

Tot i això aquesta forma només dura deu minuts i deixa en Ruffy molt cansat, passats els deu minuts totes les ombres que s'havien introduït al cos d'en Ruffy marxen amb els seus amos.

Les tècniques que utilitza en Ruffy en aquesta forma són les bàsiques, també lluita amb espasa i molts cops llença a l'Ozu pels aires i el fa caure.

En el videojoc One Piece: Ultimate Cruise, es veu com també sap fer tir a l'arc i escopir boles de foc bevent sake.

Gear Second i Gear ThirdEdita

Són un conjunt de tècniques que en Ruffy ha decidit fer en moments desesperats combinant el Gear Second i el Gear Third, posant la seva vida en greu perill però derrotant l'enemic. Aquesta combinació té la força del Gear Third i la velocitat del Gear Second, fent molt difícil poder atrapar en Ruffy i a la vegada fent difícil aguantar els seus atacs. 

Les tècniques conegudes que utilitza en aquest estat són: 

  • Dial jet gegant de goma-goma: és una tècnica que consisteix en inflar amb el Gear Third el cos i saltar  llençant-se de cap contra l'enemic per donar-li un bon cop de cap, utilitzant la velocitat i la força del Gear Second i Gear Third. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Moriah.

Ruffy gegantEdita

Ruffy gegant

Ruffy gegant

Aquesta forma l'utilitza en la lluita, no canónica, contra en Shuzo. En Ruffy cau derrotat pel Shuzo i aquest es posa a riure, en aquell moment la Lily li demana a l'Ussop que l'enviï a  la boca d'en Shuzo que ella creixerà i matarà en Shuzo. Aquest es dona compte de les intencions de la noia i posa com a escut en Ruffy, aquest que no estava inconscient s'aixeca per seguir la batalla i la Lily creix dins seu i, com en Ruffy es de goma, es fa gegant amb la Lily arribant als seus màxims d'estirament.  

En aquesta forma en Ruffy es molt llarg, te unes banyes al cap, a causa del casc de víkinga de la Lily i la seva roba li va petita. Tot ell és com si s'hagués aplicat el Gear Third a tot el cos. En aquesta forma en Ruffy no li afecten les bales encara que tinguin haki, que dispara l'Alpacacino i és capaç d'escoltar la Lily que està dins seu. A més tot i que no es pot estirar més si pot activar el Gear Second contrarestant la lentitud dels gegants.

Les tècniques que utilitza amb aquesta forma són:

  • Llança gegant jet de goma-goma: és una tècnica que consisteix en fer la "llança de goma-goma" però amb aquesta forma gegant i amb el Gear Second activat. 

NavegacióEdita

[v · e]
Fruites del Diable
Paramècia
Canon: Gomu Gomu no Mi  •  Bara Bara no Mi  •  Sube Sube no Mi  •  Kilo Kilo no Mi  •  Bomu Bomu no Mi  •  Hana Hana no Mi  •  Doru Doru no Mi  •  Baku Baku no Mi  •  Mane Mane no Mi  •  Toge Toge no Mi  •  Supa Supa no Mi  •  Ori Ori no Mi  •  Bane Bane no Mi  •  Ito Ito no Mi  •  Noro Noro no Mi  •  Doa Doa no Mi  •  Awa Awa no Mi  •  Beri Beri no Mi  •  Sabi Sabi no Mi  •  Shari Shari no Mi  •  Yomi Yomi no Mi  •  Kage Kage no Mi  •  Horo Horo no Mi  •  Suke Suke no Mi  •  Nikyu Nikyu no Mi  •  Ope Ope no Mi  •  Shiro Shiro no Mi  •  Wara Wara no Mi  •  Mero Mero no Mi  •  Doku Doku no Mi  •  Horu Horu no Mi  •  Choki Choki no Mi  •  Gura Gura no Mi  •  Kira Kira no Mi  •  Woshu Woshu no Mi  •  Fuwa Fuwa no Mi  •  Mato Mato no Mi  •  Fuku Fuku no Mi  •  Buki Buki no Mi  •  Guru Guru no Mi  •  Beta Beta no Mi  •  Zushi Zushi no Mi  •  Hobi Hobi no Mi  •  Bari Bari no Mi  •  Nui Nui no Mi  •  Giro Giro no Mi  •  Ato Ato no Mi  •  Jake Jake no Mi  •  Pamu Pamu no Mi  •  Sui Sui no Mi  •  Ton Ton no Mi  •  Hira Hira no Mi  •  Ishi Ishi no Mi  •  Nagi Nagi no Mi  •  Chiyu Chiyu no Mi  •  Soru Soru no Mi  •  Mira Mira no Mi  •  Pero Pero no Mi  •  Bisu Bisu no Mi  •  Bata Bata no Mi  •  Buku Buku no Mi  •  Kuri Kuri no Mi  •  Shibo Shibo no Mi  •  Memo Memo no Mi  •  Mochi Mochi no Mi  •  Hoya Hoya no Mi  •  Netsu Netsu no Mi  •  Kuku Kuku no Mi  •  Gocha Gocha no Mi  •  Oshi Oshi no Mi  •  Kobu Kobu no Mi  •  Toki Toki no Mi  •  Juku Juku no Mi
Farciment: Goe Goe no Mi  •  Hiso Hiso no Mi  •  Kama Kama no Mi  •  Kachi Kachi no Mi  •  Nemu Nemu no Mi  •  Mini Mini no Mi  •  Atsu Atsu no Mi  •  Noko Noko no Mi  •  Ami Ami no Mi  •  Kopi Kopi no Mi  •  Modo Modo no Mi  •  Mosa Mosa no Mi  •  Peto Peto no Mi  •  Kone Kone no Mi  •  Moa Moa no Mi  •  Kyubu Kyubu no Mi  •  Nito Nito no Mi  •  Hore Hore no Mi  •  Gutsu Gutsu no Mi  •  Nuke Nuke no Mi  •  Koro Koro no Mi  •  Jara Jara no Mi  •  Iro Iro no Mi  •  Goru Goru no Mi  •  Raki Raki no Mi  •  Nepa Nepa no Mi  •  Mono Mono no Mi  •  Bijo Bijo no Mi  •  Pocha Pocha no Mi  •  Ute Ute no Mi  •  Dero Dero no Mi  •  Basu Basu no Mi  •  Gasha Gasha no Mi
SBS: Samu Samu no Mi  •  Gero Gero no Mi  •  Ero Ero no Mi
Zoan
Canon: Ushi Ushi no Mi (Model Bisó)  •  Hito Hito no Mi  •  Tori Tori no Mi (Model Falcó)  •  Inu Inu no Mi (Model Dachshund)  •  Mogu Mogu no Mi  •  Inu Inu no Mi (Model Xacal)  •  Uma Uma no Mi  •  Neko Neko no Mi (Model Lleopard)  •  Zou Zou no Mi  •  Inu Inu no Mi (Model Llop)  •  Ushi Ushi no Mi (Model Girafa)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Al·losaure)  •  Hebi Hebi no Mi (Model Anaconda)  •  Hebi Hebi no Mi (Model Rei Cobra)  •  Tori Tori no Mi (Model Fènix)  •  Hito Hito no Mi (Model Daibutsu)  •  Kame Kame no Mi  •  Sara Sara no Mi (Model Axolot)  •  Mushi Mushi no Mi (Model Escarabat Rinoceront)  •  Mushi Mushi no Mi (Model Vespa)  •  Zou Zou no Mi (Model Mamut)  •  Inu Inu no Mi (Model Tanuki)  •  Inu Inu no Mi (Model Guineu de nou cues)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Espinosaure)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Pteranòdon)  •  Hebi Hebi no Mi (Model Yamata no Orochi)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Braquiosaure)
Farciment: Tori Tori no Mi (Model Àguila)  •  Inu Inu no Mi (Model Gos viverrí)  •  Batto Batto no Mi (Model Vampir)  •  Tori Tori no Mi (Model Nue)
Lògia
Classe indeterminada
Canon: Tama Tama no Mi
Farciment: Zuma Zuma no Mi  •  Meta Meta no Mi