FANDOM

Gotty
Manga - Anime

Gotty Anime Infobox

Informació
Nom japonès: ゴッティ
Nom anglès: Gotty
Nom català: Gotty
Primera aparició: Capítol 825, Episodi 783[1]
Afiliació: Pirates del Tanc de Foc[2]
Ocupació: Pirata, Assassí[2]
Sobrenom:
Edat: 33
Aniversari: 21 de maig
Alçada: 375 cm
Recompensa: 90.000.000Berrysymbol
Doblatge català:

En Gotty[3] és un assassí dels Pirates del Tanc de Foc.[2]

AparençaEdita

En Gotty és un home molt gros amb els cabells punxeguts als costats i barba morats, tot i que la part de dalt del cap la té calba. Porta una armilla fosca amb una camisa clara a sota, i amb una gran capa per sobre.[2] Té una gran placa de metall a l'espatlla esquerra que li baixa pel costat esquerre amb el seu nom i el mateix símbol que els tatuatges d'en Vito.[4]

A l'avantbraç dret té enganxada una arma de tres barrils gegant, la qual té una cadena. Encara s'ha de confirmar si és un afegit addicional o el reemplaçament d'una extremitat.[2]

PersonalitatEdita

En Gotty és un home amb un alt temperament que actua amb violència amb aquells que falten el respecte a algun dels seus companys de tripulació; rampells de violència que es fan difícils d'aturar fins i tot pels seus companys. Tot i així, en Gotty té molta por a la Charlotte Chiffon.[5]

En Gotty segueix les ordres i les idees d'en Bege sense dubtar i les du a terme amb una convicció brutal. Quan un homie porta va veure els pirates amb en Caesar i es va adonar que maquinaven alguna cosa, en Gotty no va perdre el temps i va treure el homie de la porta.[6]

RelacionsEdita

TripulacióEdita

Capone BegeEdita

Com els altres membres de la tripulació, en Gotty és molt lleial al seu capità, al qual s'adreça com a "Pare". Durant la reunió entre els Pirates del Barret de Palla i els Pirates del Tanc de Foc, en Gotty volia intervenir quan en Ruffy va declarar les seves intencions d'atacar en Bege i ell va dir que no permetria que ningú li faltés el respecte al seu capità.[7] A la festa del te, en Gotty va donar tot el seu suport a en Bege en el pla per assassinar la Big Mom. Va silenciar el homie de la porta per evitar que alertés la Big Mom del pla del seu capità[6] i després es va preparar el Llançador KX per disparar la Yonko mentre estava en un estat de vulnerabilitat.[8]

VitoEdita

Quan en Gotty va sentir que en Sanji cridava a en Vito, es va enfadar i va intentar matar en Sanji per haver-li faltat al respecte, tot i que en Vito li deia que s'aturés.[2]

Charlotte ChiffonEdita

En Gotty sembla tenir molta por de la dona del seu capità, la Charlotte Chiffon, ja que va ser capaç d'aturar-lo perquè no matés en Sanji i d'arrossegar-lo per l'orella. La Chiffon també l'espantava dient-li que si feia mal a en Sanji perilleria els plans de la seva mare i tindria conseqüències fatals per en Capone Bege.[5]

AltresEdita

SanjiEdita

Tot i el seu gran valor per la Big Mom (i, per extensió, el capità d'en Gotty, en Bege), en Gotty va amenaçar en Sanji quan el cuiner va faltar el respecte a en Vito. En Sanji va respondre apàticament davant la seva fúria, fent que en Gotty s'enfadés encara més.[2]

Habilitats i PodersEdita

ArmesEdita

En Gotty té una arma gegant amb tres barrils instalada al seu avantbraç dret.[2] Durant l'intent d'assassinat a la Big Mom, en Gotty va enganxar el Llançador KX a la seva instal·lació del braç.[9]

També va utilitzar un alfange per silenciar el homie porta, amb habilitat suficient per treure la cara netament sense causar un mal exessiu a la porta.[6]

La placa de metall que porta en Gotty a l'espatlla esquerra també pot funcionar com a escut, tal i com va aparèixer bloquejant les bales d'en Katakuri.[10]

ReferènciesEdita

  1. One Piece Manga i Anime — Vol. 82 Capítol 825 (pàg. 3,5-6) i Episodi 783, En Gotty apareix per primera vegada.
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 2,6 2,7 One Piece Manga i Anime — Vol. 82 Capítol 825 (pàg. 5) i Episodi 783.
  3. One Piece Manga — Vol. 86 Capítol 865 (pàg. 14), El nom d'en Gotty es romanitza a la placa de la seva espatlla.
  4. One Piece Manga i Anime — Vol. 82 Capítol 825 (pàg. 3) i Episodi 783.
  5. 5,0 5,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 82 Capítol 825 (pàg. 5-6) i Episodi 783.
  6. 6,0 6,1 6,2 One Piece Manga — Vol. 86 Capítol 861 (pàg. 9-10).
  7. One Piece Manga — Vol. 85 Capítol 858 (pàg. 19).
  8. One Piece Manga — Vol. 86 Capítol 865 (pàg. 14,16).