FANDOM

Esbós
Article incomplet

Haredas
Manga - Anime

Haredas

Informació
Nom japonès: ハレダス
Nom anglès: Haredas
Nom català: Haredas
Afiliació: Weatheria
Ocupació: Científic
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 14 d'octubre
Doblatge català: Jordi Vila
L'Haredas és un savi que viu a Weatheria. Va ser el mestre del temps de la Nami durant el timeskip.

L'Haredas s'ha mostrat despreocupat, sempre gaudint, somrient i content. També és una mica despistat i maldestre, i tendeix a repetir moltes coses que ja ha dit. Ell té un hàbit de cridar a la gent en diverses ocasions "oi, oi, oi, oi, oi, oi, oi, oi, oi, oi" ("hey, hey, hey, hey, hey, hey, hey, hey , hey hey, ") en lloc d'una sola vegada.

AparençaEdita

Com un home vell, l'Haredas té una barba llarga i blanca, semblant a un mag. També porta un barret blau llarg i punxegut en forma de con com la d'un mag. Es vesteix amb un mantell blau que s'estén fins als peus.

Habilitats i PodersEdita

HistòriaEdita

Dos Anys DesprésEdita

Arc del Retorn a SabaodyEdita

Va portar la Nami a l'Arxipèlag Sabaody. Quan els Pirates del Barret de Palla s'estaven preparant per salpar cap a l'Illa dels Tritons, ell i els altres habitants de Weatheria creen pluja sobre una àrea de Sabaody on hi ha els soldats de l'Armada, mullant la seva pólvora, perquè els del Barret de Palla poguessin marxar sense ser molestats. Estava observant els esdeveniments per un telescopi, pensant en veu alta, desitjant-li a la Nami el millor, dient que ell i els altres residents de Weatheria estarien sols sense ella allà. Anava a dir alguna cosa més, però mai va acabar la seva frase.

Des de les Cobertes del Món: Arc de l'Home dels 500 MilionsEdita

Després dels fets de Dressrosa,l'Haredas i els altres científics portaven vestits nous, esperant poder impressionar a la Nami el pròxim cop que la veiessin.