Esbós.jpg
Article incomplet.png

L'Haredas és un savi que viu a Weatheria. Va ser el mestre del temps de la Nami durant el timeskip.

Aparença[modifica | modifica el codi]

Com un home vell, l'Haredas té una barba llarga i blanca, semblant a un mag. També porta un barret blau llarg i punxegut en forma de con com la d'un mag. Es vesteix amb un mantell blau que s'estén fins als peus.

Personalitat[modifica | modifica el codi]

L'Haredas s'ha mostrat despreocupat, sempre gaudint, somrient i content. També és una mica despistat i maldestre, i tendeix a repetir moltes coses que ja ha dit. Ell té un hàbit de cridar a la gent en diverses ocasions "oi, oi, oi, oi, oi, oi, oi, oi, oi, oi" ("hey, hey, hey, hey, hey, hey, hey, hey , hey hey, ") en lloc d'una sola vegada.

Història[modifica | modifica el codi]

Dos Anys Després[modifica | modifica el codi]

Arc del Retorn a Sabaody[modifica | modifica el codi]

Va portar la Nami a l'Arxipèlag Sabaody. Quan els Pirates del Barret de Palla s'estaven preparant per salpar cap a l'Illa dels Tritons, ell i els altres habitants de Weatheria creen pluja sobre una àrea de Sabaody on hi ha els soldats de l'Armada, mullant la seva pólvora, perquè els del Barret de Palla poguessin marxar sense ser molestats. Estava observant els esdeveniments per un telescopi, pensant en veu alta, desitjant-li a la Nami el millor, dient que ell i els altres residents de Weatheria estarien sols sense ella allà. Anava a dir alguna cosa més, però mai va acabar la seva frase.

Des de les Cobertes del Món: Arc de l'Home dels 500 Milions[modifica | modifica el codi]

Després dels fets de Dressrosa,l'Haredas i els altres científics portaven vestits nous, esperant poder impressionar a la Nami el pròxim cop que la veiessin.

Referències[modifica | modifica el codi]

  1. 1,0 1,1 1,2 One Piece Manga i Anime — Vol. 54 Capítol 523 i Episodi 418, l'Haredas apareix per primer cop.
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 Vivre Card - One Piece Visual Dictionary, es revela informació sobre l'Haredas.
  3. One Piece Blue Deep: Characters World, es revela l'aniversari de l'Haredas.

Navegació[modifica | modifica el codi]

[v · e]
Científics
Canon: Vegapunk  •  Franky  •  Tsukimi  •  Haredas  •  Indigo  •  Caesar Clown  •  Willie Gallon  •  Vinsmoke Judge  •  Lindbergh  •  Queen
Farciment: Niphtal  •  Fang  •  Henzo  •  Ratchet  •  Myskina Acier  •  Bolam  •  Bürst  •  Misutta  •  Bonbon  •  Wolf  •  Isaac
Articles relacionats
Recerques: Ciborgs  •  Fruites del Diable  •  Ciència del temps  •  Gegantització  •  Factor hereditari  •  Clonatge  •  Pure Gold