FANDOM

Haritsu Kendiyo
Manga - Anime

Haritsu Kendiyo Anime

Informació
Nom japonès: ハリーツ・ケンディヨ
Nom anglès: Haritsu Kendiyo
Nom català: Haritsu Kendiyo
Primera aparició: Capítol 594; Episodi 511[1]
Afiliació:
Ocupació: Pirata
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Haritsu Kendiyo[2] és un pirata del Nou Món capturat pels Pirates d'en Kid.

Aparença Edita

En Kendiyo és un home alt, més gran que en Kid i un pèl gras. Té el cabell d'un color entre verd castany i espès i duu una mica de barba. Vesteix un abric vermell de capità i una camisa blanca i pantalons marrons a més d'unes botes negres. Porta una espassa a l'esquena.

Personalitat Edita

Demostra ser un pirata de cor feble. En el passat deuria ser valent, ja que va decidir entrar al Nou Món tot i saber com és, però els horrors del Nou Món el van afeblir fins al punt de voler tornar al Paradís amb la seva tripulació.

Sembla ser que té una gran estima cap a la seva tripulació, perquè mentre pregava a en Kid que els deixés tornar al Paradís no parava de vigilar ni preocupar-se de la seva tripulació.

Si es té en compte que va poder recorrer la primera meitat del Grand Line i entrar al Nou Món, s'ha de suposar que té força. No obstant això, no va ser rival ni per les dificultats del Nou Món ni per els Pirates d'en Kid. A la seva esquena porta una espassa i, ja que no se li veuen més armes que aquesta, es suposa que és hàbil amb ella.

Història Edita

Kid crucifica Haritsu Kendiyo

En Kendiyo i els seus homes crucificats.

Era a una illa del Nou Món amb la seva tripulació, i en ella es troba amb l'Eustass Kid i els seus pirates. Més tard es veu en Kid i en Killer parlant sobre en Ruffy, i després de la conversa en Kendiyo li suplica a en Kid que el deixi tornar al Paradís i després d'això en Kendiyo i els seus homes són crucificats mentre en Kid diu que uns homes com ells no hi tenen res a fer al Nou Món.

Referències Edita

  1. One Piece Anime i MangaCapítol 594 i Episodi 511Haritsu és capturat pels pirates d'en Kid.
  2. One Piece Blue Deep: Characters World (p. 216), es revela el nom d'en Haritsu.