FANDOM

Hattori
Manga - Anime

Hattori anime

Informació
Nom japonès: ハットリ
Nom anglès: Hattori
Nom català: Hattori
Afiliació: CP9
Ocupació: Mascota d'en Rob Lucci
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 10 d'agost
Doblatge català:
En Hattori és el colom d'en Rob Lucci.

AparençaEdita

És un colom blanc, amb els ulls vermells i el bec rosa. Porta una petita corbata de color vermell (quan en Lucci actua d'encobert) o de color negre (quan els agent sel CP9 són descoberts).

Galeria Edita

Hattori ala
En Hattori aixecant l'ala.
Lucci camuflat
En Lucci i en Hattori camuflats a Water 7.
Lucci i Hattori manga
En Lucci i en Hattori amb abrics (colorejats al manga).
Lucci al Tren de Mar
En Lucci i en Hattori amb abrics (colorejats a l'anime).
Lucci nen
En Lucci quan era petit amb en Hattori.
Hattori fa 24 anys
En Hattori amb en Lucci 24 anys enrere.
One Piece Rob Lucci Unlimited Adventure
En Hattori i en Lucci a One Piece: Unlimited Adventure.

PersonalitatEdita

La raó per la qual en Hattori és la mascota d'un home amb una reputació d'assassí de masses com en Lucci és desconeguda, però ja estava amb ell quan era petit. Aparentment, no li té cap por al seu amo i li és molt lleial, ja que sempre està al seu costat, fins i tot en situacions perilloses com el Buster Call. Quan en Lucci no està lluitant, en Hattori acostuma a posar-se a la seva espatlla dreta, però si ha de començar una lluita surt volant.

Gràcies a en Hattori, en Lucci no va haver d'expressar emocions per aconseguir infiltrar-se a Water 7, ja que el colom s'expressava per ell com un ninot ventríloc. Això va permetre en Lucci sociabilitzar sense haver d'expressar-se. Realment, en Hattori, tot i ser un colom real, funciona com a ninot, i no sap parlar.

En Hattori no presenta habilitats per la lluita, ja que sol quedar-se al marge de les baralles, normalment sobrevola el camp de batalla. En Lucci l'utilitza perquè parli per ell, i un fet curiós és que en Hattori gesticula i mou el pic quan en Lucci el necessita per parlar. També, de vegades, actua fent coses que un colom ordinari no faria, com beure d'un got o fumar.

HistòriaEdita

Water 7 i Enies Lobby Edita

Lucci a l'pening 6

En Hattori al costat d'en Lucci

Quan treballava a la Galley-La Company, en Hattori parlava per en Lucci, així aquest no parlava i no se sabia la seva veu. Va viatjar a l'espatlla d'en Lucci en el Tren de Mar i va estar present durant la baralla entre en Ruffy i en Lucci.

Informe independent del CP9 Edita

Després del Buster Call, en Hattori va ser vist amb la resta dels CP9 escapant per les vies del Tren de Mar cap a un lloc més segur. Va estar amb en Kumadori i la Califa després d'haver aconseguit els diners necessaris per ajudar en Lucci. Va ser el primer que va veure a en Lucci recobrar el coneixement. L'última vegada que se'l va veure va ser en un vaixell de la Marina al costat dels CP9.