FANDOM

Helmeppo

Manga - Anime

Helmeppo

Manga - Anime

Helmeppo 1ª Aparença

Informació
Nom japonès: ヘルメッポ
Nom anglès: Helmeppo
Nom català: Helmeppo
Afiliació: Marina
Ocupació: Tinent Comandant; Suboficial en Cap (abans)
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 16 de juliol[1]
Doblatge català: Xavier Cassan
En Helmeppo és el fill d'en Morgan. Abans era un nen mimat que s'aprofitava del càrrec del seu pare. Abans era un sotsoficial en el vaixell del vicealmirall Monkey D. Garp, però dos anys després aconsegueix arribar al rang de Tinent Comandant. També és amic d'en Coby. Al principi tenia una mascota anomenada Soro, però que el va matar en Zoro.

Aparença Edita

Helmeppo marine

En Helmeppo abans de l'entrenament d'en Garp

Quan en Helmeppo va sortir per primera vegada, era un jove prim i llargarut, amb els cabells rossos clars amb forma d'oval per la part superior del seu cap. Portava un uniforme de color violeta, unes sabates blanques i un anell de goma a la mà esquerra. Després de que el seu pare fos derrotat portava un uniforme de soldat de la Marina. Després de la seva àmplia formació amb en Garp, va amb una camisa blanca amb una camisa de color verd pàl·lid per sobre, pantalons púrpura, uns guants negres i unes ulleres de sol estranyes. Ara porta cabells llargs recollits amb una cua de cavall i està més musculós que abans.

Personalitat Edita

Abans era un covard que s'amagava darrere de la fortuna i poder del seu pare. Cada vegada que algú no estava d'acord amb ell només li havia de dir al seu pare perquè el matessin. Però tampoc és tant dolent com el seu pare, ja que es va horroritzar quan el seu pare li va dir que matés a la Rika. Però estimava al seu pare i es pensava que ell també l'estimava fins que en Morgan li va dir que per a ell només era un fill sense valor i que no valia la pena ni pegar-lo. Després de que van detenir al seu pare, va perdre la vida de luxe que tenia. Es va veure obligat a ficar-se a la Marina amb en Coby com a soldats. Encara que el seu pare li havia dit allò, ell se'l va veure plorar dient que l'estaven a punt d'assassinar. Després d'estar segrestat pel seu propi pare i fet servir com a ostatge, va canviar de ser un nen mimat a ser un valent. Finalment, ell i en Coby es van fer bons amics.

Armes Edita

Helmeppo armes

En Helmeppo amb les seves dos kukri

Després d'haver-se format al costat d'en Coby a la Marina, ell ha adquirit certa capacitat de lluita. Les armes preferides d'en Helmeppo, són un parell de kukri, que aguanta a la cintura amb un cinturó. Es va veure lluitar amb en Zoro a Water 7. No obstant això, ell encara li falta molt per guanyar a en Zoro.

Història Edita

Viure sota l'ombra d'un pare i entrar en perill Edita

Un dia va deixar que la seva mascota anés lliure per la ciutat, i aquest estava a punt de atacar a la Rika quan en Zoro el va matar per salvar a la nena. Amb tota la ira, ell el va empresonar durant un mes sense menjar ni beure. Vint dies després, va atrapar a la nena donant-li menjar al pres. Després va ordenar que llancessin a la nena per damunt la paret de la base i també va trepitjar algunes boles d'arròs que la Rika havia fet per en Zoro. Més tard, en Ruffy el va escoltar dir de que trencava la promesa que li havia fet a en Zoro de tenir-lo pres durant un mes i aquest el va colpejar. Després va anar corrents a dir-li al seu pare que matés a en Ruffy, però ell el va colpejar perquè li estava donant ordres. Quan en Ruffy entra a la base per agafar les espases d'en Zoro, va fer servir a en Helmeppo com a guia i escut dels soldats. També va intentar agafar com a ostatge a en Coby, però va fallar ja que en Ruffy li va donar un cop de puny.

Fuga Morgan

En Morgan agafant al seu fill com a ostatge

Després de la derrota d'en Morgan, va estar fregant amb en Coby a la base de Shells Town. Al principi estava furiós perquè havia perdut la vida de luxe que tenia i rebutja a en Coby l'intent de ser amics. També va plorar per l'empresonament del seu pare. No obstant això, el seu pare va agafar al seu fill com a ostatge.

En Garp els va portar amb ell a la Grand Line. Des del brutal entrenament d'en Garp, en Helmeppo es converteix en expert en l'ús de kukri, però no guanya ni de bon tros a en Zoro. També és molt menys arrogant que abans.

Reunió amb els antics amics Edita

Després de la fugida dels Pirates del Barret de Palla de Enies Lobby, els hi van fer una visita a Water 7. Van estar lluitant amb en Ruffy i en Zoro però van ser derrotats fàcilment. Mentre que en Ruffy i en Zoro recordaven a en Coby, no se'n recordaven d'ell.

La Batalla de Marineford Edita

Coby i Helmeppo a Marineford

En Helmeppo i en Coby al quarter general de la Marina

Juntament amb en Monkey D. Garp i en Coby van ser avisats a la seu de la Marina per lluitar amb els Pirates d'en Barbablanca. Tres hores abans de l'execució de l'Ace, en Helmeppo es va veure al costat d'en Coby escoltant el discurs d'en Sengoku sobre el passat de l'Ace. Després d'haver escoltat que l'Ace era el fill d'en Gol D. Roger, ell i en Coby van arribar a la conclusió de que l'Ace i en Ruffy no són veritables germans. Ell es va escapar de la batalla juntament amb en Coby i va ser testimoni de l'ira de l'Akainu que té contra un marine que va fer el mateix. Després van veure com en Ruffy va caure del cel.

Quan en Sengoku va anunciar de que en Ruffy era el fill d'en Monkey D. Dragon, es van quedar parats de que l'Almirall de Flota decidís dir aquesta informació. Abans de l'arribada d'en Shanks, en Coby va dir que s'acabés la guerra, i a en Helmeppo li va entrar pànic perquè sabia que l'Akainu no acceptaria una cosa així d'un sotsoficial.

Després de la Guerra d'en Barbablanca Edita

Coby marineford

En Helmeppo anant a veure a en Coby a l'infermeria

Després de la guerra, en Helmeppo va anar a veure a en Coby a l'infermeria de la Marina. Es veu a en Coby clarament traumatitzat pels esdeveniments. En Fishbonen els diu que el que té en Coby és Haki. El metge també els hi diu que tots els Vicealmirall tenen Haki i que en Garp el podrà ajudar. En Helmeppo es mostra una mica gelós per l'avançament d'habilitat que ha tingut el seu amic.

Grans batalles Edita

Només a l'anime Edita

Trivia Edita

  • És el primer membre de la marina, en aparèixer en una portada de One Piece (això ho fa amb en Coby i la Tashigi).
  • Es va demostrar que en Helmeppo va fumar en el One Piece Green: Secret Pieces.

ReferènciesEdita

  1. One Piece Manga -SBS Volum 47, Pregunta d'un fan - "Quin és l'aniversari d'en Coby i en Helmeppo?"