FANDOM

Higuma
Manga - Anime

Higuma

Informació
Nom japonès: ヒグマ
Nom anglès: Higuma
Nom català: Higuma
Afiliació:
Ocupació: Bandit
Sobrenom:
Edat: 46
Aniversari: 18 de novembre
Alçada: 190 cm
Recompensa: 8.000.000 Berrysymbol
Doblatge català: Norbert Ibero
L'Higuma va ser un bandit i el primer antagonista de la sèrie (a l'anime va ser l'Alvida).

AparençaEdita

L'Higuma era un home alt amb barba negre com els cabells i tenia una cicatriu sobre l'ull dret. Portava un abric llarg violeta amb una camisa blanca i pantalons negres. També tenia un collaret d'or al voltant del seu coll.

Personalitat Edita

L'Higuma era un home que estava acostumat a sortir-se amb la seva. Caminava com si fos l'amo del món i estava disposat a matar si calia. Si algú se li resistia, se l'amenaçava en que era un assassí i un home buscat. La veritat és que era un covard i ho va demostrar dues vegades, quan els seus homes van ser aniquilats i quan es va enfrontar al Rei del Mar.

L'Higuma era el cap d'una banda de bandits i tenia una recompensa de 8,000,000Berrysymbol, superior a la mitjana de l'East Blue que és de 3,000,000Berrysymbol. Portava un sabre, el que indica que és un espadatxí. Té cert nivell d'estratègia, reptant a en Ruffy de cop i volta i portant-lo al mar pensant que allà ningú els trobaria. Té coneixements sobre les fruites del diable, o almenys sabia la seva debilitat, molt per sobre de la majoria de persones de l'East Blue que continuen pensant que és un mite.

Tot i això, era un enemic bastant feble, havent de fugir perquè no podia enfrontar-se als pirates.

Història Edita

El passat d'en Ruffy Edita

Shanks i Higuma

L'Higuma burlant-se d'en Shanks

Durant la infància d'en Ruffy, l'Higuma era el líder d'una banda de bandits de les muntanyes. La banda va irrompre a la ciutat on en Ruffy va viure. L'Higuma va entrar al bar de la Makino on s'hi va trobar amb en Shanks i la seva tripulació. Ell va insultar personalment a en Shanks, mentre que en Shanks va riure, i en Ruffy estava furiós perquè havia faltat el respecte al seu heroi.

Poc després, mentre que la tripulació d'en Shanks estava en un viatge, l'Higuma i la seva banda van tornar a la ciutat. Van anar en el mateix bar on havien causat problemes abans, i l'Higuma va insultar a en Shanks a l'esquena a l'abast de l'oïda d'en Ruffy. Enfuriat, en Ruffy va atacar el bandit, només per ser enderrocat i colpejat per tot el grup de bandits. Sense desanimar-se, en Ruffy va insultar a l'Higuma, i el bandit va tractar de matar-lo.

Va ser interromput pel retorn d'en Shanks i la seva tripulació. En veure el que els bandits estaven fent a en Ruffy, els pirates van decidir intervenir i salvar-lo. Després de que en Shanks va tractar d'apropar-se a ell, i un dels homes de l'Higuma el va amenaçar amb disparar a en Shanks però va ser assassinat per en Lucky Roo. Després de la mort d'un home, l'Higuma es va posar furiós i va ordenar a tots els seus homes que els ataquessin, només per ser sorprès per en Benn Beckman, qui els va derrotar. Després l'Higuma va llançar una bomba de fum i va fugir amb en Ruffy com a ostatge.

Higuma devorat

L'Higuma a punt de ser devorat per un Rei del Mar

Va sortir a la mar, raonant que, ningú el buscaria a l'aigua. A continuació, va llençar a en Ruffy al mar, sabent que el noi no sabia nedar, a causa de la maledicció de la fruita del diable.

Immediatament després, un Rei del Mar es va aixecar de les aigües. L'Higuma, no podia fer res i la criatura va destruir el seu vaixell i el va devorar amb un sol mos.