FANDOM

Hildon
Manga - Anime

Hildon Anime Infobox

Informació
Nom japonès: ヒルドン
Nom anglès: Hildon
Nom català: Hildon
Primera aparició: Capítol 444; Episodi 339[1]
Afiliació: Thriller Bark
Ocupació: Zombi salvatge; Missatger[2][3]
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Hildon era un zombi en forma de vampir rat-penat[1]. Fa de missatger entre els Quatre Misteriosos de Thriller Bark (en Gekko Moriah, la Perona, l'Absalom i en Hogback), fent-los saber què passa a cada racó del vaixell-illa[2][3].

AparençaEdita

Hildon Portrait

El rostre d'en Hildon.

En Hildon era un zombi en forma de rat-penat vampir amb una capa negra que actuava com a ales per volar, a més de potes que li permetien mantenir-se de cap per avall. Tenia ullals i urpes esmolades, un gran nas cosit, orelles punxegudes i els ulls o bé estan enfonsats o bé estan encerclats per un tatuatge negre. Sobre l'ull dret té tatuat el seu número de zombi: 21.

Durant la seva primera aparició, duia a l'esquena una ampolla de coll llarg que contenia un líquid, probablement alcohol[1].

PersonalitatEdita

Semblava ser lleial a en Moriah, ja que sempre l'avisa dels esdeveniments importants de Thriller Bark[2][3].

Habilitats i PodersEdita

No se l'ha vist lluitar en cap moment, donat el fet que és el missatger de Thriller Bark, però se sap que, com tots els zombis, és vulnerable a la sal[4]. D'altra banda, és capaç de volar amb les ales que té a l'esquena[5].

HistòriaEdita

Després que la Nami, en Chopper i l'Usopp s'escapessin del Cèrber, en Hildon s'ofereix a guiar-los amb el seu carruatge cap a la mansió d'en Hogback[1].

En el carruatge tirat per un centaure, un gos i un geperut, en Hildon xerra amb els tres pirates fins que els abandona en un cementiri, allunyant-se volant cap a la mansió[6].

Quan els pirates arriben a la mansió, en Hildon els espera a la sala d'estar per acompanyar-los a "les seves habitacions", tot i que no se'l creuen i l'Usopp el recrimina per haver-los deixat tirats enmig del cementiri. Aleshores, els zombis sorpresa de la sala ataquene ls pirates mentre en Hildon s'ho mira tranquil·lament[7].

Poc després, avisa en Kumashi, la Perona i l'Absalom que, a banda dels pirates, hi ha un altre enemic a l'illa: l'espadatxí cantaire[2].

Un cop l'Ozu ha trencat el congelador gegant i n'ha sortit, en Hildon hi entra per informar en Moriah que els pirates a qui acaben de robar l'ombra (en Ruffy, en Sanji i en Zoro) s'han despertat i vénen directes cap a en Moriah perquè els les torni. A més, saben que la debilitat dels zombis és la sal i n'han començat a purificar uns quants. Davant d'això, en Hogback s'espanta i ordena que els zombis generals els ataquin, però en Hildon l'informa que estan ocupats assistint al casament de l'Absalom i que vol que hi vagi perquè faci la seva dança del ventre. En Hogback, enfadat, diu a en Hildon que ordeni a l'Absalom d'aturar el casament i d'atacar els pirates, però en Hildon s'excusa dient que com a zombi no pot donar ordres a l'Absalom. Finalment, la Perona s'ofereix per aturar els pirates[3].

Mentre en Ruffy Malson clava una pallissa a l'Ozu, en Hildon i d'altres zombis s'ho miren incrèduls[8]. Quan l'Ozu per fi cau derrotat per l'atac conjunt de tots els pirates i en Brook, es veu en Hildon sorprès per la derrota i assegurant que aquest cop han atret uns pirates temibles[9].

Hildon perd ombra

En Hildon perd l'ombra per donar més poder al seu creador.

Després de ser derrotat per en Ruffy, en Moriah fa servir l'Asgard d'ombres per incrementar el seu poder, absorbint totes les ombres de Thriller Bark, inclosa la d'en Hildon, que torna a convertir-se en un cos sense vida[10].

Diferències entre el manga i l'animeEdita

A l'anime s'afegeixen algunes escenes que involucren en Hildon.

En la primera, en Hildon informa a un petit grup de zombis generals que la resta dels seus companys han estat derrotats per l'Ozu d'un sol atac. Aquest fet, que al principi els costa de creure, els enfurisma tant que se'n van directes a atacar l'Ozu, tot i les recomenacions d'en Hildon perquè no ho facin[11].

En la segona, en Hildon busca en Moriah per fer-li saber la situació de Thriller Bark i es troba l'Inuppe i en Jigoro barallant-se als peus de la mansió. Quan els pregunta què estan fent, li diuen que en Hogback els ha ordenat que es desfessin dels "pesats". Atònit, se'n va.

En la tercera, encara buscant en Moriah, en Hildon arriba a on l'Absalom està celebrant el seu casament. Quan està preparat per fer un petó a la Nami, li ho fa a ell. Davant d'això, en Hildon el crida "bèstia pervertida", cosa que fa que l'Absalom l'ataqui amb un dels seus bazuques[12].

En la quarta, després que l'Ozu comencés a nedar al mar i s'empassés força aigua, en Hildon l'avisa que no ho torni a fer, ja que si s'arriba a empassar una quantitat més gran d'aigua podria haver-se purificat ell mateix per culpa de la sal marina[13].

TriviaEdita

  • El nom d'en Hildon, la seva aparença i el seu número de zombi podrien tenir relació amb en Yoichi Hiruma, del manga Eyeshield 21. En Hildon s'assembla a un vampir, mentre que en Hiruma és el capità de l'equip de futbol americà Deimon Devil Bats.

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 One Piece Manga i Anime — Vol. 46 Capítol 444 (pàg. 17-18) i Episodi 339, en Hildon debuta davant de la Nami, en Chopper i l'Usopp i s'ofereix a portar-los fins a la mansió d'en Hogback en el seu carruatge.
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 One Piece Manga i Anime — Vol. 47 Capítol 454 (pàg. 8) i Episodi 348, en Hildon avisa la Perona, l'Absalom i en Kumashi que en Brook ha tornat.
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 One Piece Manga i Anime — Vol. 48 Capítol 460 (pàg. 8-12) i Episodi 355, en Hildon avisa els Quatre Misteriosos (excepte l'Absalom) que els pirates han començat l'ofensiva i que coneixen la debilitat dels zombis.
  4. One Piece Manga i Anime — Vol. 47 Capítol 456 i Episodi 349, en Brook explica les debilitats dels zombis.
  5. One Piece Manga i Anime — Vol. 46 Capítol 445 (pàg. 10) i Episodi 340, es veu en Hildon sobrevolant el carruatge després d'abandonar-hi els pirates.
  6. One Piece Manga i Anime — Vol. 46 Capítol 445 (pàg. 2-17) i Episodi 340.
  8. One Piece Manga i Anime — Vol. 49 Capítol 479 (pàg. 13) i Episodi 372.
  10. One Piece Manga i Anime — Vol. 49 Capítol 481 i Episodi 373, en Moriah absorbeix l'ombra de tots els zombis de Thriller Bark per fer-se més poderós.
  11. One Piece AnimeEpisodi 362, en Hildon informa un petit grup de zombis generals que els seus companys han caigut a mans de l'Ozu i els recomana que no s'hi enfrontin.
  12. One Piece AnimeEpisodi 365, mentre busca en Moriah, en Hildon es troba l'Inuppe i en Jigoro barallant-se i l'Absalom casant-se.
  13. One Piece AnimeEpisodi 368, en Hildon adverteix l'Ozu que no torni a nedar al mar perquè corre el risc de purificar-se ell mateix sense voler.

NavegacióEdita

Thriller Bark
Quatre Misteriosos: Gekko Moriah  • Perona  • Hogback  • Absalom
Zombis: Salvatges (Kumashi  • Germans Risky  • Inuppe  • Senyor Hipopòtam  • Aranya-ratolins  • Hildon  • Cèrber  • Moc Donald  • Unigaro)  • Sorpresa (Buhichuck)  • Soldat (Victoria Cindry  • Gyoro  • Nin  • Bao)  • Generals (Ryuma  • Lola  • Jigoro  • Taralan  • John)  • Especial (Ozu)
Vaixell: Thriller Bark
Habilitats
Fruites del Diable: Kage Kage no Mi  • Horo Horo no Mi  • Suke Suke no Mi
Estils de Lluita: Esgrima  • Santoryu  • Estil Cama Negra
Articles relacionats
Arcs: Arc de Thriller Bark
Localitzacions: West Blue  • Triangle Florià  • Thriller Bark
Víctimes: Associació de Víctimes de Thriller Bark (Pirates Rodants  • Lola  • Germans Risky  • Spoil)  • Brook  • Margarita  • Goo  • Asahija
Altres: Shichibukai