FANDOM

Esbós
Article incomplet

Hiruluk
Manga - Anime

Hiluluk

Informació
Nom japonès: イガラム
Nom anglès: Hiruluk
Nom català: Hiruluk
Afiliació:
Ocupació: Doctor
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Emili Freixas
En Hiruluk era un remeier de Drum, i també el pare adoptiu d'en Chopper. Ell va ser qui el va introduir al món de la medicina.

Relacions Edita

En Chopper Edita

Encara que era el fill adoptiu del metge, en Chopper va ser devastat per la seva mort i va decidir convertir-se en el millor doctor del món a través dels ensenyaments de la Kureha.

La Kureha Edita

Sabent que en Hiruluk estaria morint, la Kureha va beure durant els últims moments de vida del curandero, i va complir la seva última voluntat, ensenyar-li a en Chopper arts mèdiques.

En Dolton Edita

A l'inici, en Dalton pensava que en Hiruluk era un simple remeier que no tenia futur, però va ser quan ell va anar a salvar el preumptes malalts, els 20 metges, quan aquest se n'adonà de la gran persona que era i del que estava fent en Wapol al seu país estimat. Mogut per les accions valentes del metge, en Dolton va desafiar a en Wapol per les accions que el rei havia fet.

Els Isshi-20 Edita

En veure les accions valentes d'en Hiruluk, van decidir dedicar la seva investigació per als productes de Drum, tot i treballar per en Wapol en la por.

Història Edita

Experiments Hiruluk

En Hiluluk amb la seva recerca

En els seus primers dies, en Hiruluk era un lladre que va ser diagnosticat amb una malaltia mortal. El que ell creu que el va curar va ser la visió serena d'un bosc de cirerers. Després de ser curat, ell va arribar a creure que no hi ha cap malaltia al món que no es pugui curar. El somni principal d'ell era curar la gent a l'illa dels seus cors congelats que havien format per l'egoisme d'en Wapol. Després de que en Wapol declares als metges que no estiguessin sota el seu govern que els matarien, ell i la doctora Kureha van ser els únics metges gratuïts. No obstant això, a diferència de la Kureha, en Hiruluk va acabar fent més mal que bé als seus pacients per accident.

Es va trobar amb en Chopper, un dia mentre viatjava a casa en una tempesta de neu. Al principi, en Chopper va tractar de matar-lo, però en Hiruluk es va guanyar la seva confiança quan es va despullar enmig del fred, demostrant que no tenien armes ni la intenció de fer-li mal. A partir de llavors, a poc a poc els dos van formar una mena de relació com a pare i fill, tractant de guarir als pacients.

Chopper i Hiruluk

En Hiruluk abraçant a en Chopper de la seva tornada de buscar el bolet

Després d'un any, en Hiruluk va fer fora en Chopper de casa, ja que anava a morir de la seva malaltia. En Hiruluk no volia al seu amic que es preocupés per ell. Després de que en Chopper va aprendre la veritat, ell se'n va anar de viatge per a buscar un bolet que ho curava tot. Lamentablement, el bolet va resultar verinós, però en Hiruluk tot i que que ho sabia, es va sentir tan commogut per la preocupació d'en Chopper per a ell que se'l va menjar.

Després, en Hiruluk va sentir unes notícies que els 20 metges d'en Wapol, el Isshi-20, estaven malalts i va anar cap al castell, només per descobrir que era un parany per matar-lo. Va donar les gràcies a en Chopper i li va desitjar una vida meravellosa. En Hiruluk es va adonar de que la seva vida acabaria aviat. En Hiruluk creia veritablement que el seu país es curaria en el temps i la seva mort no seria en va. Així, amb els ulls clars i amb esperança, per no morir pel bolet verinós que li havia donat en Chopper, va causar una explosió i va morir.

La frase més coneguda d'en Hiruluk és la seguent:

Escolta, quan creus que es mor un humà? Quan li dispares un tret al cor? No. Quan se l'emporta una malaltia mortal? No! Quan menja una sopa de bolet verinós? No...

L'home es mor... Quan la gent l'oblida.

— Hiruluk abans de morir

Navegació Edita

[v · e]
Illa de Drum
Ciutadans: Dalton  •  Kureha  •  Hiruluk  •  Tony Tony Chopper  •  Negikuma Maria  •  Stool  •  Tamachibi  •  Isshi-100  •  Wapol  •  Chess  •  Kuromarimo  •  Robson  •  Musshuru
Habilitats
Fruites del Diable: Baku Baku no Mi  •  Ushi Ushi no Mi (Model Bisó)  •  Hito Hito no Mi  •  Noko Noko no Mi
Articles relacionats
Localitzacions: Castell de Drum  •  Cornàs  •  Cocoa Weed  •  Gyasta  •  Robelle  •  Rocadrum
Altres: Regne Sakura  •  Telefèric de Drum
Arcs: Arc de Drum  •  Arc de després d'Enies Lobby  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc de Totland
Pel·lícules : Episodi d'en Chopper: Flor a l'hivern, el miracle del cirerer