FANDOM

Holdem
Manga - Anime

Holdem anime

Informació
Nom japonès: ホールデム
Nom anglès: Holdem
Nom català: Holdem
Afiliació: Pirates Bèsties
Ocupació: Pirata; Estrella
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Holdem és una de estrelles dels Pirates Bèsties a càrrec del districte de Bakura a la regió de Kuri del País de Wano.

Actua com a antagonista secundari a l'arc del País de Wano.

Aparença Edita

El Holdem és un home gran amb cabell llarg i fosc i una aclaparadora panxa, una mandíbula quadrada i un nas punxegut. Ell no fa servir una camisa, exposant tatuatges a la part superior dels seus braços que s'assemblen a sols que tenen un disseny en forma de clau dins d'ells. Vesteix pantalons foscos, botes, guants i un barret alt i fosc amb una insígnia. No obstant això, la seva característica més definitòria és el cap de lleó i les potes davanteres que sobresurten de la cintura a causa del poder de la seva SMILE. Ell usa un cinturó que cobreix el cap i les potes davanteres de lleó.

Personalitat Edita

No té escrúpols per enviar a segrestar una nena només perquè té una habilitat útil i, sovint, crida en contra dels seus subordinats que el molestin.

Com molts personatges, en Holdem té un riure distintiva: «Garururu».

Relacions Edita

Kamijiro Edita

El cap de lleó format pel poder de la SMILE del Holdem té voluntat pròpia, i és violenta amb un temperament similar al seu. Sovint es barallen entre ells, ignorant el fet que estan compartint tots dos el dolor.

Enemics Edita

Família Kozuki Edita

A causa de que en Kaido va formar una aliança amb el Kurozumi Orochi, el Holdem és enemic de la família Kozuki. Ell creu que la família Kozuki és una «família malvada».

Pirates del Barret de Palla Edita

Ja que tracten d'enderrocar al Kaido, el Holdem és enemic dels Pirates del Barret de Palla. No obstant això, a causa de la naturalesa aïllada del país, no va reconèixer les seves cares i va suposar que eren part de la banda del Shutenmaru. Quan en Ruffy i en Zoro estaven causant problemes al poble Bakura, el Holdem va decidir usar la Tama com a ostatge per obligar-los a rendir-se. No obstant això, el pla del Holdem va fracassar i quan en Ruffy va escoltar com Holdem danyava a la Tama, en Ruffy el va derrotar ràpidament.

Tama Edita

A causa de la seva habilitat per domesticar animals, el Holdem va decidir segrestar la Tama. Fins i tot va recórrer a la tortura per obligarla a fer us de la seva habilitat. També va amenaçar de matar-la mentre s'enfrentava al Ruffy, en Zoro i la Kiku.

Com estrella dels Pirates Bèsties, el Holdem ocupa un alt càrrec dins de l'organització i és capaç de comandar als subordinats de menor rang.

Fruita del Diable Edita

Per més informació veure: SMILE.

Holdem va menjar una SMILE de tipus lleó que va fer que tingués el cap d'un lleó en el seu estómac així com les seves urpes. El lleó posseeix una gran força en les seves potes i mandíbula, i el Holdem afirma que podria aixafar fàcilment a la Tama amb les seves dents. En Kamijiro també posseeix la capacitat de respirar una gran glopada de foc, que Holdem anomena shishi no hi (獅子 の 火 shishi no hi, lit. «foc de lleó»). No obstant això, Kamijiro té una ment pròpia, posant al Holdem en risc de ser atacat per ell. No obstant això, el dany infligit pel lleó també ho lastimará, ja que comparteix el mateix cos que el Holdem.

Armes Edita

En Holdem porta una llarga espasa amb una guàrdia en forma d’estrella i aparentment és capaç d’utilitzar-la, ja que confiava en el seu poder quan va atacar al Ruffy. No obstant això, no va poder utilitzar-lo abans que en Ruffy l'ataqués. Anomena a la seva espasa Karakuri (絡 繰 刀 カ ラ ク リ と う Karakuri-tō). A l'anime, es va demostrar que era capaç de dividir-se per funcionar com una fulla de fuet, que pot encendre amb foc del Kamijiro per causar danys addicionals.

Història Edita

Saga dels Yonko Edita

Arc del País de Wano Edita

Després que en Gazelleman segrestés la Tama al poble Okobore, el Holdem va ordenar al Gazelleman que portés a la Tama amb ell. En Holdem es va barallar amb el Kamijiro que el mirava fixament. El Kamijiro es va enfadar i va atacar al seu mestre a la zona genital, ferint a tots dos ja que tenen el mateix cos. En Holdem va saber el poder de la Tama i va decidir extreure els kibi dango comestibles que apaivaguen als animals, per la força.

Més tard, l'Urashima va ser derrotat pel Ruffy i va sortir disparat cap a la casa del Holdem, que va ser destruïda en l'acte. En Kamijiro, seguidament, va prendre la Tama en la seva boca com a ostatge perquè en Holdem pogués tenir avantatge sobre en Ruffy, la Kiku i el Zoro. En Ruffy després va atacar al Kamijiro per sorpresa i ho va copejar sense que ell reaccionés, alliberant a la Tama. Després d'assabentar-se de l'abús del Holdem, en Ruffy va deixar anar una mirada furiosa i va intentar atacar però en Kamijiro li va disparar foc. En Ruffy no va tenir problemes per esquivar-ho, i va colpejar furiós al Holdem a la cara amb un gomu gomu no red hawk derrotant així a l'estrella.

Més tard, Holdem va despertar quan en Kaido solcava el cel en forma de drac, creient que venia per executar-lo.

Diversos dies després, en Holdem es va assabentar d'esdeveniments importants que anaven a ocórrer en la Capital de les Flors i va ordenar als seus homes que s'encenguessin una transmissió. El Holdem també va comentar que desitjava que pogués mostrar al món al Shutenmaru morint en l'incendi que estava passant a Kuri. Posteriorment va ser vist veient la retransmissió de l'execució del Shimotsuki Yasuie.

Poc abans del Festival de Foc, el Holdem va arribar a poble Okobore per trobar al responsable dels robatoris continuats als seus subministraments. Al veure que els ciutadans defensaven el que havia passat, el Holdem manar cremar el poble.

Trivia Edita

  • Hold'em és un dels tres principals tipus de pòquer. En particular, el Texas hold 'em a vegades es diu simplement "hold'em". Això segueix el tema dels jocs de cartes dels Pirates Bèsties.