FANDOM

Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Inazuma" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Inazuma
Manga - Anime

Inazuma

Informació
Nom japonès: イナズマ
Nom anglès: Inazuma
Nom català: Inazuma
Afiliació: Exèrcit Revolucionari; Regne Kamabakka; Nova Transvestilàndia
Ocupació: Revolucionari
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 3 d'agost[1]
Doblatge català:
Fruita del Diable
Nom japonès: Choki Choki no Mi
Nom català: Fruita de la Tisora-Tisora ?
Significat: So d'una tisora retallant
Tipus: Paramècia
L'Inazuma és el comandant substitut de l'Exèrcit G de l'Exèrcit Revolucionari, així com l'assistent de l'Emporio Ivankov. És originari del South Blue i és un okama. Al llarg de la sèrie, l'Inazuma ha aparegut com a home i com a dona.

Aparença Edita

Inazuma dona

L'Inazuma com a dona

Mentre que el físic de l'Inazuma és diferent en funció del seu gènere actual, el seu aspecte bàsic és el mateixa per els dos sexes. L'Inazuma porta la roba i els cabells de color taronja en un costat i de color blanc a l'altre. A la part superior del front, hi té una cicatriu en forma de llamp, que acaba sobre el seu ull dret. En general, és vist amb una copa de vi a la mà esquerra, i fins i tot lluitant, segueix mantenint la copa de vi durant l'ús de la seva capacitat de la seva Fruita del Diable.

Com a home, porta ulleres en forma regular. La mandíbula i el cos són també bastant de forma rectangular. Com a dona, porta les seves lents a la part superior del front, la mandíbula i el cos són més de forma arrodonida, i la cicatriu sembla moure's més cap al costat dret del seu cap.

També cal assenyalar que és un dels pocs (no l'únic) okames que són representats d'una manera relativament normal, sense cap de les característiques excessivament extravagantes freqüents d'un okama a One Piece.

Personalitat Edita

Com a home, és sobretot greu, tranquil i equilibrat, gairebé sense emocions. Només mostra les emocions en els moments crítics, com l'alleujament en pensar que l'Ivankov havia sobreviscut a la seva batalla contra en Magellan, i més tard tenint moments de pànic quan es va adonar que l'Ivankov havia estat derrotat per en Magellan.

Com a dona, és càlid i alegre, en contrast amb el seu personatge masculí. A més, independentment del seu sexe, sembla no tenir la disposició general d'un extravagant okama a diferència de la majoria dels altres okames representat a One Piece.

És molt lleial a l'Ivankov, en general no farà res fins que rebi una ordre.

Relacions Edita

Emporio Ivankov Edita

L'Inazuma és extremadament lleial a l'Ivankov, com es veu quan ell va decidir quedar darrere dels presoners que s'escapaven per esperar a l'Iva, i quan li va arribar el pànic quan es va assabentar que havia estat derrotat per en Magellan. Així mateix, no va atacar fins que l'Ivankov li va donar l'ordre durant la Guerra d'en Barbablanca, quedant protegit amb el seu gran afro.

L'Inazuma és un lluitador consumat, que és capaç de lluitar mentre encara manté el seu posat una mica alegre i tenint la seva copa de vi.

Tot i que sembla lluitar sobretot amb els seus poders de la Fruita del Diable, és també un combatent físic, demostrat quan va enviar a un llop ferotge de la Unitat dels Llops amb un cop de peu. Fins i tot al Nivell 6 els presoners complementaven les seves habilitats.

Fruita del Diable Edita

Choki

La Choki Choki no Mi en acció.

Més informació: Choki Choki no Mi

L'Inazuma va menjar la Fruita del Diable Choki Choki no Mi, que li permet transformar parts del seu cos en tisores i manipular tot el que talla com si fos de paper. També es va demostrar que després de tallar un objecte, es manté com si fos de paper. Va ser vist per primera vegada al Capítol 540 i a l'Episodi 442, que es mostra que va tallar un pis, i com que era de paper el va posar sobre una escala, de manera que el gas no podia entrar al Nivell 6.

Història Edita

Passat Edita

Era un revolucionari del South Blue. Per la seva composició, va ser empresonat al Nivell 5 d'Impel Down, però el seu company, Emporio Ivankov, el va alliberar i el va portar fins al nivell 5.5, "New Kama Land".

Grans batalles Edita

ReferènciesEdita

  1. One Piece Blue Deep: Characters World (p. 27), El seu aniversari es revela.