FANDOM

Islewan
Manga - Anime

Islewan portrait

Informació
Nom japonès: アイルワン
Nom anglès: N/A
Nom català: Islewan
Primera aparició: Capítol 553; Episodi 462[1]
Afiliació: Aliat dels Pirates d'en Barbablanca
Ocupació: Capità pirata
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 1 de gener[2]
Doblatge català:

L'Islewan[3] és un capità amb molta reputació que va arribar al Nou Món i que en algun moment va aliar-se amb en Barbablanca per combatre la Marina a Marineford.

Aparença Edita

És un home que porta el cabell llarg i ros. Té la cara rodona i a sota l'ull dret té una cicatriu. Te les dents puxagudes i li sobresurten dos ullals, com si fos una morsa. De fet, la seva aparença recorda a una, no se sap si és el seu aspecte o és efecte d'una Fruita del Diable.

Personalitat Edita

No se saben gaires detalls de la seva personalitat, però es pot deduir que és fidel i segueix les ordres d'en Barbablanca, ja que ell i la seva tripulació van assistir a la Guerra per salvar l'Ace.

Es desconeixen completament les seves habilitats de combat, però se suposa que han de ser prou bones com per poder fer-se un nom propi al Nou Món i fer-se aliat d'en Barbablanca, un dels quatre Yonko.

Història Edita

Passat Edita

Un temps abans de la història actual, l'Islewan va fer-se pirata i va aconseguir arribar al Nou Món. Allà, va guanyar-se una bona reputació i fama i va arribar a ser conegut. En algun moment va convertir-se en aliat dels Pirates d'en Barbablanca.

Marineford Edita

Quan l'Ace estava a punt de ser executat a Marineford, ell juntament amb la seva tripulació va unir forces amb en Barbablanca per fer front a la Marina i evitar l'execució. Se li va veure atacant als marines de la badia amb els altres aliats, i més tard va aconseguir entrar-hi.

Després de la Guerra Edita

Després de la Guerra, és vist a l'enterrament de l'Ace i en Barbablanca, però se sap si amb la mort d'en Barbablanca encara manté l'aliança amb la tripulació del Yonko.

Grans batalles Edita

Trivia Edita

Referències Edita

  1. One Piece Manga i Anime — Vol. 57 Capítol 553 i Episodi 462, l'Islewan es vist al costat de l'Squardo.
  2. One Piece Deep Blue: Characters World (p. 21), l'aniversari de l'Islewan es revela.
  3. One Piece Green: Secret Peces (p. 337), el nom de l'Islewan es revela.