FANDOM

Jack
Manga - Anime

Jack anime

Informació
Nom japonès: ジャック
Nom anglès: Jack
Nom català: Jack
Primera aparició: Capítol 801; Episodi 746[1]
Afiliació: Pirates Bèsties; Submón
Ocupació: Pirata; Cap de Cartell; Desastre; Capità[1]
Sobrenom: "Jack la Sequera" (旱害のジャック, Kangai no Jakku?)
Edat: 28
Aniversari: 28 de setembre
Alçada: 830 cm
Recompensa: 1.000.000.000 Berrysymbol
Doblatge català:
Fruita del Diable
Nom japonès: Zou Zou no Mi (Model Mamut)
Nom català: Fruita Elefant Elefant (Model: Mamut)
Significat: Elefant
Tipus: Zoan
En Jack la Sequera (旱害のジャック Kangai no Jakku), es un gyojin mer gegant que exerceix com a un dels caps de cartell dels Pirates Bèsties,[1] sent al mateix temps una de les Tres Calamitats, els principals comandants d'en Kaido. Així mateix, exerceix com a governador de la regió de Kuri al País de Wano, com a capitá del Mammoth y com a bróker del Submón.

Degut a les seves accions, s'el pot considerar l'antagonista principal de l'arc de Zou, així com a un dels antagonistes secundaris més destacats de l'arc del País de Wano.

AparençaEdita

Jack Silueta

En Jack durant la seva invasió a Zou.

En Jack és un gyojin excessivament corpulent i d'una enorme alçada. Un dels trets més característics de la seva aparença és la seva màscara de mandíbula metàl·lica amb aparença de reixeta, sent similar al Morgan o al Jean Ango en aquest aspecte. A l'igual que la gran majoria dels Pirates Bèsties, en Jack té un parell de banyes que emergeixen de dos orificis circulars de la seva màscara situats a ambdós laterals del seu cap, sent especialment similars als de Kaido, i dos més llargs que emergeixen del seu abric i que són en realitat dues espases amb forma de dalla. Els seus ulls són ataronjats i la seva front es àmplia. Porta dos pírcings a l'orella dreta.[2] El seu cabell és abundant, ros, i està recollit amb un parell de trenes i pentinat en forma de serrell curt; quedant una quantiosa cua que s'escampa per la seva esquena. La seva mirada és especialment intimidant i sanguinària.

A l'igual que molts dels Pirates Bèsties, Jack porta un llarg abric marró fosc de plomes sense mànigues i muscleres punxegudes, deixant el seu tors al descobert. Porta un cinturó blanc i vermell amb el jolly roger de la seva tripulació al voltant de l'abric, uns pantalons taronges, i unes botes negres. Quan la seva màscara metàl·lica va ser destruïda per l'atac del Zunesha, es va revelar que posseeix dents de tauró.

Galeria Edita

Jack sense mascara
El Jack sense màscara.
Jack antigas
El Jack amb roba antigas.
Zou Zou no Mi model mamut
La forma animal del Jack.
Disseny Jack anime
Disseny del Jack a l'anime.
Jack log collection
Jack al One Piece: Log Collection.
Mammoth
El Mamut, el vaixell del Jack.

PersonalitatEdita

És una persona irascible i temerària, havent mostrat enuig per la detenció del Doflamingo i perseguint a la seva escorta per rescatar-lo malgrat que aquesta es componia de destacats marines de la talla del Fujitora, el Sengoku i la Tsuru. La seva facilitat per entrar en còlera és ben coneguda pels seus homes, ja que un d'ells temia por la seva reacció al comunicar-li la caiguda del Caesar. Sembla detestar entaular una conversa, demostrant una obstinada irracionalitat no gaire diferent de la del seu superior, el Kaido, sent incapaç d'entrar en raó quan van tractar d'explicar-li que Raizo no es trobava en Zou (encara que Jack bé podria saber amb seguretat que el ninja sí que es trobava allà) o quan li van proposar conversar amb l'Inuarashi.

En Jack és un home cruel fins al punt de torturar constant i brutalment a cadascun dels seus presos, arribant a tallar les seves extremitats en el procés. Jack s'empra tan a fons en els seus combats, que no s'atura fins que el seu enemic estigui completament aniquilat. Així doncs, és partidari de l'utilització de mètodes il·lícits en combat, utilitzant Koro, una arma de gas verinós del Caesar Clown en la seva lluita contra els Minks. La raó per la qual va acudir a aquest recurs és perquè estava perdent la paciència, no perquè fos perdent la batalla. Segons el declarat per el duc Inuarashi, estima la destrucció. El seu sanguinari i macabre caràcter també és mostrat quan manifesta la seva intenció de buidar els ulls i tallar-li el estómac i la llengua al Zunesha.

Així mateix és un home violent, sàdic, destructiu i sempre disposat a aconseguir els seus objectius; entenent i exercint la pirateria en la seva forma més bàrbara i agressiva. Segons el declarat per la Wanda, ell va interrogar i torturar a diversos membres de la tribu Mink i als dos governants de Zou; Inuarashi i Nekomamushi, tallant-los la cama esquerra i el braç dret respectivament. La seva crueltat s'estén fins arribar a atacar a persones grans o nens sense cap tipus de mirament. La seva mirada freda i sanguinària li fa veure com un psicòpata viciós. Algunes persones que l'han conegut el descriuen com un dement.

No sembla importar-li els títols o la fama, cridant l'atenció dels seus subordinats quan aquests es van vanar de la seva posició i elevada recompensa. No obstant això, ell segueix sent orgullós, enfadant-se quan va llegir al diari sobre la seva aparent mort. Malgrat la seva actitud tranquil·la i assossegada, és encara capaç de sentir por si es veu en una difícil situació. Quan el Zunesha va balancejar el seu tronc cap a ell i la seva flota per tal de repel·lir-los, en Jack va començar a suar de la por a l'observar com la massiva extremitat es feia fosc el cel per sobre de la seva flota amb els ulls plens de pànic.

RelacionsEdita

Tripulació Edita

Kaido Edita

És una de les tres mans dretes del Kaido, el que implica que té gran confiança en ell i en el seu poder. Malgrat això, a l'escoltar sobre la incapacitat del Jack per rescatar en Doflamingo, el Kaido semblava més preocupat per la pèrdua del seu subministrament de SAD que per la pèrdua del seu subordinat. Malgrat ser immisericorde amb els subordinats que fallen en les seves tasques, tem el poder destructiu dek Kaido, (el seu únic superior) sobretot que aquest poder perjudiqui als seus esclaus i es refereix a ell com a "Senyor". És tal la por que professa al seu capità que no és capaç d'aixecar el cap en la seva presència.

King i Queen Edita

Tot i estar en la mateixa posició a la banda que ells dos, en Jack sembla témer als seus companys «Desastres» King i Queen, cridant-los a més 'germans grans'; mentre que aquests es permeten menysprear-lo i insultarlo obertament.

Aliats Edita

Donquixot Doflamingo Edita

A través del Kaido, en Jack es va aliar amb el Donquixot Doflamingo, i estava disposat a rescatar-lo del comboi de la Marina, tot i els poderosos marines que el custodiaven. Va ser la derrota i captura del Doflamingo la qual va fer al Jack abandonar Zou abans que pogués destruir per complet l'illa.

Enemics Edita

Tribu Mink Edita

A la recerca del Raizo, en Jack va torturar i va interrogar a diversos Minks i va deixar en ruïnes el Ducat de Mokomo. Com a tal, és odiat i temut per aquesta tribu. Aquest odi també s'estén al Pekoms, dels Pirates de la Big Mom, qui es va omplir d'ira a l'escoltar sobre el saqueig del Jack al seu país.

Zunesha Edita

Durant el seu segon atac contra Zou, en Jack va decidir eliminar a la tribu mink i al país assassinant al gegantí elefant que el sosté; Zunesha. Mentre forçava a l'elefant a posar-se de genolls, va pensar alternatives sàdiques per acabar amb ell. Finalment, la determinació del Zunesha per protegir els Minks el va portar a aniquilar la flota del Jack amb la seva gran trompa, sota ordres del Momonosuke.

Habilitats i PodersEdita

És un dels tres homes de màxima confiança del Kaido, un dels Yonko; i com a tal, dins dels Pirates Bèsties la seva autoritat supera la dels gifters, pleasures o a la de qualsevol altre rang. El seu epítet deu el seu nom al decadent estat en què queden les illes per les quals passa. La seva desorbitada recompensa indica que el Govern Mundial el considera extremadament perillós i amenaçador per a les seves operacions.

Capacitats físiques Edita

En Jack té una força i resistència increïblement elevades, sent capaç de combatre amb la tribu mink durant cinc dies i cinc nits en què els exèrcits liderats per l'Inuarashi i el Nekomamushi s'intercanviaven cada dotze hores. Tot i que els exèrcits van ser capaços de guanyar a les forces del Jack en el combat mà a mà, mai van poder derrotar la calamitat per si mateixos. Va ser capaç de mantenir-se conscient després del fort atac del Zunesha, fet que aporta una prova més de les excel·lents capacitats físiques del pirata. A causa de la seva fesomia com a home-peix, el Jack va poder romandre sota l'aigua conscient durant un prolongat període de temps sense cap signe visible d'ofegament tot i ser un usuari d'una fruita de diable.

Exclusivament en l'anime, el Jack va aconseguir sortir indemne de les estocades elèctriques de l'Inuarashi; tot i semblar afectat per elles en un principi, aconsegueix estabilitzar-se sense problemes.

El Jack va ser capaç de destruir una ciutat sencera i d'enfonsar dos dels quatre vaixells de la Marina que escortaven en Doflamingo, veient-se, però, superat davant tota la flota liderada pels vicealmiralls Tsuru, Bastille, i Maynard, l'almirall Fujitora, i l'inspector general Sengoku. Tot i això, ell va sobreviure al combat amb prou feines algunes lesions menors i rascades.

Fruita del Diable Edita

Per més informació veure: Zou Zou no Mi (Model Mamut).

En Jack posseeix el poder de la Zou Zou no Mi (Model Mamut), una Fruita del Diable de tipus Zoan prehistòrica que el converteix en un mamut. En aquesta forma, el Jack adquireix un immensa grandària i poder destructiu, derruint diverses estructures de Zou amb un simple moviment de trompa.

Armes Edita

El Jack utilitza un parell d'espases amb forma de falç que amaga en els dos llargues banyes que emergeixen del seu abric. En Jack és prou hàbil amb elles com per resistir i igualar en combat als dos governants de Zou, Inuarashi i Nekomamushi. També va ser capaç de lluitar per igual contra el famós lladre Shutenmaru, de qui fins i tot el Kaido s'havia interessat per el seu poder, i va aconseguir ferir en Shutenmaru abans que la seva lluita s'interrompés. Tot i que aquest havia aconseguit tallar la major part de la fulla en una de les seves armes, en Jack encara podia lluitar de manera competent amb la resta de la seva arma.

També va utilitzar un arma de gas fabricada per en Caesar Clown coneguda com Koro per assegurar-se la victòria davant els Minks.

HistòriaEdita

Passat Edita

Després que els Pirates Bèsties conquerissin el País de Wano, en Jack es va convertir en el governant de la regió de Kuri, el que dóna a entendre que porta més de vint anys afiliat als Pirates Bèsties.

Disset dies abans que en Ruffy, el Trafalgar Law i els altres arribessin a Zou, en Jack i els seus homes van irrompre al ducat de Mokomo. Al costat de les dues divisions al seu càrrec, va avançar cap a l'interior del ducat transformat en mamut i preguntant als Minks per en Raizo. Els Minks van tractar d'explicar que no havien escoltat aquest nom mai, però en Jack no es va conformar i va arrasar diversos edificis de la zona amb un moviment de la seva trompa. Mentre els pleasures i els Minks lluitaven, en Monjii va convidar al Jack a parlar amb el duc, però aquest es va negar i va ordenar l'avanç dels gifters.

La intromissió dels gifters va provocar que la balança s'equilibrés a favor del Jack i els seus homes, però, quan l'esquadró de Mosqueters d'Inuarashi va irrompre en el combat, les forces van tornar a igualar-se. Minuts després, el propi Inuarashi es va presentar al camp de batalla i va tractar de fer entrar en raó al Jack insistint que desconeixien l'existència del Raizo, però el pirata no ho va tenir en consideració i el va atacar amb la seva trompa. Per a la seva sorpresa, l'Inuarashi va aturar la seva trompa amb la mà esquerra i tots dos van iniciar un igualat combat. Donades les sis de la tarda, l'Inuarashi i els Mosqueters van haver de retirar-se i el Nekomamushi i els Guardians es van incorporar a la batalla. Només arribar, el Rei de la Nit va agafar la trompa del Jack i va aconseguir tombar-lo. Un cop a terra, en Jack va retornar a la seva forma humana disposat a continuar el combat. A poc a poc la lluita es va intensificar i durant cinc dies en Jack va alternar combats amb l'Inuarashi i el Nekomamushi.

Saga de l'Aliança Pirata Edita

Arc de Punz Hazard Edita

El cinquè dia, va utilitzar un arma de gas verinós del Caesar Clown per adjudicar-se la victòria. Després d'això, ell i la seva tripulació van interrogar i torturar als Minks per conèixer la localització del Raizo. En Jack va arribar tan lluny com per amputar la cama esquerra i el braç esquerre de l'Inuarashi i el Nekomamushi respectivament.

En Jack va ser mencionat breument sent notificat de la captura d'en Caesar Clown pels espectadors de la transmissió d'en Caesar de l'incident de Punk Hazard.[3]

Arc de Dressrosa Edita

Quan es va assabentar de la derrota i detenció dels Pirates d'en Donquixot, el Jack va liderar la missió de rescat del Doflamingo a causa dels seus negocis en comú i les pèrdues que li ocasionarien si aquest era empresonat, abandonant així Zou i deixant allí als seus subordinats. Un cop arriba a la seva escorta va veure el potencial de guerra que aquesta tenia i va decidir començar una batalla naval contra la Marina.

Saga dels Yonko Edita

Arc de Zou Edita

Un temps més tard, es va publicar al diari la notícia de la possible mort del Jack durant el seu assalt als quatre navilis de la Marina que escortaven al Doflamingo, arribant a enfonsar dos d'ells. Al contrari del que deia el diari, el Jack va sobreviure a la batalla contra l'Issho, el Sengoku i la Tsuru. El pirata, després de tornar del fallit intent de rescat, enfadat al llegir l'errònia notícia, va trencar el diari a trossos.

Més endavant, en Jack, a bord d'el Mamut i acompanyat d'una gran flota de navilis, va tornar a Zou insatisfet amb el reporti del Sheepshead, qui assegurava que el Raizo no hi era. Mentre torturava el capitost dels gifters, assegurava als seus subordinats que compliria la seva missió de trobar al ninja i acabarà completament amb el país, manifestant la seva intenció de matar al Zunesha.

La flota de vaixells capitanejats per en Jack va començar a disparar canonades a la pota davantera esquerra, provocant que l'elefant comencés a tremolar. El Jack va ordenar atacar els seus genolls per tombar; un cop fet això, va manifestar que havien de buidar els ulls, tallar-li la llengua o fins i tot tallar el seu estómac, demostrant així un sanguinari caràcter que va espantar a la Ginrummy.

Quan semblava que anaven a aconseguir tombar-lo, el Zunesha va aconseguir equilibrar-se i, per ordre del Momonosuke, l'elefant va colpejar amb la seva gran trompa els vaixells de Jack, derrotant a la calamitat i enfonsant els seus vaixells a l'oceà. Després de l'atac del Zunesha, en Jack va aparèixer estirat sota l'aigua al costat de les restes de la seva flota mentre esperava que algú el rescatés.

Arc del País de Wano Edita

En Jack va ser finalment rescatat i va tornar al País de Wano abans de l'arribada del Ruffy. Se li va notificar sobre la derrota de Holdem a mans del Ruffy i el Roronoa Zoro.

En Jack més tard va anar a poble Okobore per buscar al Ruffy, però es va trobar amb un lladre conegut com a Shutenmaru. En Jack li va dir que es convertís en el subordinat del Kaido, però aquest últim va respondre atacant al Jack, iniciant una baralla. El duel es va interrompre quan va aparèixer el Kaido i li va ordenar al Jack que li portés al Law i al Ruffy. En Jack es va adonar que el Kaido estava borratxo i tenia por que ell fos a embogir. El Basil Hawkins va arribar i va dirigir l'atenció del Kaido al castell d'Oden abans de explicar-li al Jack lse seves raons per fer-ho. Després que en Kaido destruís el castell d'Oden, el Jack va comentar que el Kaido estava boig.

De tornada a Onigashima, el Jack va ser renyat pels seus companys «Desastres» King i Queen, perquè les ofrenes de Kuri havien estat disminuint últimament.

Després que la Big Mom fos portada a Onigashima, en Jack li va preguntar al Queen la seva raó per portar-la i aquest li va respondre enfadat que les comunicacions a Udon van ser tallades.

Grans BatallesEdita

Trivia Edita

  • La frase amb la qual el Sheepshead va presentar al Jack: («Tota terra per la que trepitja es que queda àrida com si hagués patit una sequera») recorda la frase amb la qual es descriu la feresa d'Àtila: «Per on trepitja el seu cavall, no creix l'herba».
  • Seguint el tema dels seus subordinats Sheepshead i Ginrummy, el nom de Jack és una al·lusió a el joc de cartes «Black Jack», així com el rang «Jack» de la baralla anglesa, un tret compartit per «Joker».
  • El nom del Jack està basat en el famós Jack Rackham, un notori pirata de la dècada de 1700.
  • La recompensa de Jack va ser la primera coneguda a arribar a les deu xifres.
  • Tot i que en Jack és l'antagonista principal de l'arc de Zou no ha interactuat amb cap dels del barret de palla, convertint-se en el primer antagonista principal d'un arc que en Ruffy i els altres no s'enfronten.
  • El menjar favorit del Jack és el filet de carn d'elefant.

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 1,2 "One Piece Manga"- Capítol 801 (p.10-11), en Jack fa la seva aparició.
  2. "One Piece Manga"- Capítol 806, durant el flashback de l'atac a Zou s'observa una mica a en Jack.
  3. "One Piece Manga i Anime"- Vol.70 Capítol 692 (p.5) i Episodi 618, en Jack mencionat per primera vegada pels seus subordinats.

Navegació Edita

[v · e]
Organització d'en Caesar Clown
Mestre: Caesar Clown
Afiliacions: Donquixot Doflamingo  •  Kaido  •  Vergo  •  Trafalgar Law  •  Jack  •  Pirates de la Big Mom
Subordinats: Pirates d'en Barbamarró  •  Unitat Patrulla Centaure (Smooge  •  Fen Bock  •  Chappe  •  Run)  •  Yeti Cool Brothers  •  Drac  •  Monet  •  Smiley  •  Barbamarró
Recerca de la gegantització: Momonosuke  •  Mocha  •  Sind  •  Doran  •  Ally  •  Uzu  •  Konbu  •  Biyo  •  Ginko
Vehicles: Globus volador de gas
Habilitats
Fruites del Diable: Gasu Gasu no Mi  •  Sara Sara no Mi (Model Axolot)  •  Yuki Yuki no Mi
Articles relacionats
Arcs: Arc de Punk Hazard
Localitzacions: Punk Hazard  •  Dressrosa
Substàncies: NHC10  •  KYP  •  H2S  •  Shinokuni  •  SAD  •  Koro
Altres: Brokers  •  Centaures  •  Shichibukai  •  Vegapunk