FANDOM

Jaguar D. Saulo
Manga - Anime

Saul

Informació
Nom japonès: ハグワール・D・サウロ
Nom anglès: Jaguar D. Saul
Nom català: Jaguar D. Saulo
Afiliació: Marina (abans)
Ocupació: Vicealmirall (abans)
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Gal Soler
En Jaguar D. Saulo (ハグワール・D・サウロ中将, Haguwāru D Sauro Chūjō) era un vicealmirall gegant de la Marina. Va aparèixer per primera vegada com un nàufrag d'Ohara. Va ser presentat en el flashback de la Nico Robin a la saga d'Enies Lobby i llavors ja havia deixat el seu càrrec de marine. Va ser assassinat per en Kuzan, el qual el va congelar fins la mort.

Aparença Edita

Saul 25 anys enrere

En Saulo a Marineford fa 27 anys

Com un gegant, en Saulo era molt més gran que un humà. Tenia els cabells llargs, de color taronja i una gran barba que semblava connectar al voltant del seu rostre.

Durant el seu temps com un vicealmirall, en Saulo portava un abric de la Marina com tots els altres infants de marina d'alt rang. Quan es va estavellar a Ohara, portava una camisa de color negre i pantalons de denim grisos, que estaven una mica fets miques.

Personalitat Edita

Dereshi

L'últim riure d'en Saulo

En Saulo, igual que molts personatges, tenia una rialla singular "Dereshishishi!
Riure Saul

El Riure d'en Saulo

".

En Saulo era un gran gegant amable i una mica tímid. Mentre que era lleial a la Marina, va posar en dubte les seves ordres com a mínim dues vegades. Això demostra que va seguir la justícia moral sobre el seu codi de justícia absoluta. En Saulo no podia entendre per què els de la Marina haurien de matar un vaixell sencer d'arqueòlegs simples. També va justificar la seva decisió de defensar a la Nico Robin després de veure un company vicealmirall destruir un vaixell sencer de ciutadans innocents, que no estaven relacionats amb els arqueòlegs.

En Saulo també es caracteritza per tenir un somriure únic, però maldestre que li resulta una mica incòmode. Li agrada veure als altres riure i que es diverteixin. Va encoratjar a la Robin a riure. Igual que els altres que tenen una D. al nom, se'l va veure riure abans de la mort.

Relacions Edita

Nico Robin Edita

En Saulo va ser una de les tres persones que van influir a la Nico Robin. Va aconseguir que la Robin rigués. Això explica per què somriu en els moments de dificultat. La relació d'en Saulo amb la Robin explica com la Robin sap coses sobre El Testament d'en D.

Kuzan Edita

En Saulo i el vicealmirall Kuzan (més tard conegut com a almirall Aokiji) també van tenir una bona amistat. Van compartir la mateixa visió sobre la justícia moral. La raó de perquè en Kuzan va permetre a la Robin a viure era perquè era l'últim favor d'en Saulo.

Saul Força Sobrehumana

En Saul aixecant un vaixell de la Marina

Com a ex vicealmirall de la Marina, en Saulo tenia el comandament dels de menor rang, així com portar un vaixell per un Buster Call.

Com que era un gegant, tenia una força gairebé invencible. De fet, la seva força és encara la més gran que la de la majoria dels gegants. Fàcilment podia aixecar un vaixell i destruir-lo (les dimensions d'un vaixell per un Buster Call és diverses vegades més gran la mida d'un gegant. En certa manera, un vaixell per un Buster Call és vist com un gegant als vaixells normals).

També havia experimentat viatjar per la Grand Line i havia vist molts usuaris de fruita del diable. Fins i tot va declarar que algunes persones estaven una mica geloses de les seves increïbles habilitats.

Haki Edita

Com que era un vicealmirall, en Saulo segurament podia utilitzar haki. No obstant això, mai es va veure usant-lo. Ell, però, podria haver utilitzat haki per augmentar la seva força.

Història Edita

Passat Edita

En Saulo era un gegant, però no d'Elbaf. En algun moment de la seva vida, es va convertir en un soldat de la Marina i, finalment, va arribar a vicealmirall. Abans de la història, en Saulo havia viatjat per la Grand Line, encara que no va dir res de les seves aventures més enllà del fet que va conèixer a molts usuaris de fruites del diable.

L'incident d'Ohara Edita

Nico Olvia i Saul

En Saulo i la Nico Olvia es coneixen

Mentre estan de servei, el vaixell d'en Saulo va trobar un vaixell dels arqueòlegs d'Ohara, que van deixar el West Blue per localitzar i desxifrar el misteriós Poneglyph que expliquen la història, el Segle Buit que estava prohibit estudiar. Tot i ordenar als seus homes que agafessin als arqueòlegs amb vida, la tripulació d'en Saulo els va matar a tots menys una, la Nico Olvia, la mare de la futura membre dels Pirates del Barret de Palla, la Nico Robin.

Després de la captura de l'Olvia, en Saulo va ser informat per en Sengoku que seria un dels cinc vicealmiralls elegits per fer un Buster Call contra Ohara pels seus crims de desxifrar els Poneglyph. Després d'interrogar a l'Olvia, en Saulo es va disgustar amb les intencions brutals de les forces armades i va desertar contra el Govern Mundial per alliberar a la Nico Olvia.

Poc després, va naufragar en una tempesta, i després va ser enviat a la deriva de l'oceà fins que fatalment va aterrar a Ohara. Allí va conèixer i es va fer amic de la Nico Robin i es va reunir amb la Nico Olvia. Després de prometre garantir la seguretat de la Robin a l'Olvia, en Saulo va ser confrontat pel vicealmirall Kuzan, i va destruir alguns dels vaixells del Buster Call. Mentre va ser congelat per en Kuzan, en Saulo va somriure i es va posar a riure.

Recorda el que et vaig dir. Quan estiguis trista riu així: Dereshishishi. Busca els teus amics. Hi ha algú que t'està esperant en algun lloc de l'oceà. Vés a viure amb ells!

— Últimes paraules cap a la Nico Robin

Grans Batalles Edita

  • En Jaguar D. Saulo contra els vaixells del Buster Call
  • En Jaguar D. Saulo contra en Kuzan