One Piece Català Wiki

Estem buscant nous editors! T'agradaria ajudar-nos a fer créixer el wiki? Registra't!

READ MORE

One Piece Català Wiki
Advertisement
One Piece Català Wiki
Article Destacat.jpg Ep! Aquest és el 6è Article Destacat.
"Jewelry Bonney" ha estat elegit entre els usuaris, per tant és un article d'interès.

Pel personatge de farciment de l'Episodi Especial 2, veure Bonney (No-canònic).

La Jewelry Bonney, coneguda també com la "Goluda", és una pirata del South Blue i capitana de la tripulació dels Pirates de la Bonney. És una dels dotze pirates coneguts com Pitjor Generació i, abans del timeskip, tenia una recompensa de 140.000.000 Belly.[1]

Aparença[]

La Bonney és una dona alta i prima (malgrat tot el que menja), amb el cabell llarg i rosa i els ulls liles. Quan és un nena, gràcies a la seva Fruita del Diable [7], és quasi igual a la Bonney original però, com és lògic, amb trets facials més infantils, amb menys alçada i no és tant voluptuosa com en la seva forma d'adulta. Porta un pírcing sota l'ull dret i els llavis pintats de vermell brillant.

Normalment porta un gran barret verd. També porta una samarreta blanca de tirants que deixa veure el seu gran escot i una bona part de la seva panxa, uns pantalons curts a ralles negres i vermelles subjectats per uns tirants negres i un cinturó taronja. Moltes vegades també porta una jaqueta marró de pell. Porta unes botes de taló negres bastant altes i unes mitjes amb un estampat rosa, vermell fosc i cercles grocs.

La Bonney, com en Ruffy, consumeix grans quantitats de menjar sense que aparegui cap efecte negatiu en el seu cos.

En una secció d'un SBS, l'Oda va dibuixar els supernoves quan eren nens. La Bonney porta els cabells més curts que en l'actualitat, per les espatlles, i té la cara rodona. També té la cara i la roba una mica brutes.

En una representació dels Supernoves després del timeskip feta per l'Oda, la Bonney es veu amb un barret negre (similar al de l'Usopp) i amb una capa marró de pell.

Galeria[]

Sèrie principal[]

Bonney petita.jpg
La Bonney de petita.
YoungBonney.png
La Bonney transformada en nena amb la seva habilitat.
Bonney as Connie.png
La Bonney transformada en anciana amb la seva habilitat.
Jewelry Bonney With Her Coat.png
Aspecte de la Bonney a l'Arc de Dressrosa.
Jewelry Bonney Manga Color Pre Timeskip.png
La Bonney al manga a color abans del timeskip.
Jewelry Bonney's Manga Color Scheme Post Timeskip.png
Colors de la Bonney al manga després del salt temporal.
Jewelry Bonney portrait timeskip.png
La Bonney al manga a color després del salt temporal.

Miscel·lània[]

Bonney primera recompensa.png
Primer cartell de recompensa de la Bonney.
Bonney SBS 72.png
La Bonney com un home al SBS 72.
Disseny de la Bonney anime abans del timeskip.png
Disseny de la Bonney a l'anime abans del salt temporal.
Bonney One Piece Stampede.png
Disseny de la Bonney a One Piece: Estampida.
Figuarts Zero Boney.png
Figura de la Jewelry Bonney a l'Arc de l'Arxipèlag de Sabaody al Figuarts ZERO One Piece.
EAT WORLD, TAKE ALL.png
La Bonney abans del salt temporal a la portada del disc One Piece Nippon Judan! 47 Cruise CD.

Videojocs[]

Jewelry Bonney Super Grand Battle X.png
La Bonney al One Piece: Super Grand Battle! X.
Bonney Jumputi.png
La Bonney al Jumputi Heroes.
Bonney OPTC1.png
La Bonney de petita al One Piece Treasure Cruise.
Bonney OPTC2.png
La Bonney al One Piece Treasure Cruise.
Bonney OPTC3.png
La Bonney amb roba de bany al One Piece Treasure Cruise.
Bonney OPTC4.png
La Bonney amb disfressa nadalenca al One Piece Treasure Cruise.

Personalitat[]

Jewelry practicant el seu hobby preferit, menjar.

Es una noia que s'enfada facilment, normalment se la veu queixant-se de tot i es vastant vulgar, aixo ho demostra quan se la veu menjant al restaurant amb els peus sobre la taula, menjant depressa i amb les mans, com en Ruffy, i parlant amb la boca plena de menjar a crits.

Ella creu en el prototip pirata, ho demostra quan salva en Zoro del Noble Mundial amb el motiu que un pirata no pot posar en perill a altres pirates, però critica en Zoro per intentar salvar un civil dient que es ridicul que un pirata intenti salvar un civil.

Relacions[]

Tripulació[]

La Bonney és respectada per tots els membres de la seva tripulació pirata, els quals compliran qualsevol necessitat o qualsevol ordre de la seva capitana, des de quan ella vol menjar fins a anar a enfrontar-se a en Barbanegra per la mort de l'Ace.

Rivals[]

En ser una de les Onze Supernoves, es pot comptar amb Bonney com una rival potencial de qualsevol dels altres 10 per al pòdium del mar. També va declarar que perseguiria a una persona del Nou Món a qui culpa de ser la responsable de la mort d'en Barbablanca.[8]

Roronoa Zoro[]

La Bonney després d'aturar a en Zoro quan anava a atacar a un membre de la Noblesa Mundial

La Bonney es troba per primera vegada amb en Zoro quan ensopega amb ell a l'Arxipèlag Sabaody quan estava passant el Sant Charloss per la ciutat. Al no ser conscient de la presència d'un dels membres de la Noblesa Mundial, en Zoro gairebé va matar al Sant. Afortunadament, la Bonney va ser capaç d'evitar la mort del Sant al fer veure que ella era la germana petita d'en Zoro i que ell acabava de ser assassinat pel Sant. Després d'això, la Bonney va criticar a en Zoro per no saber a qui estava a punt de matar i a més per recollir un civil ferit i portar-lo a l'hospital.

Monkey D. Ruffy[]

Encara que la Bonney mai es va trobar cara a cara amb en Ruffy, ell va provocar sense voler que la Bonney s'enfades molt després que en Ruffy ataqués a un dels Nobles Mundials provocant així la intervenció d'un almirall de l'Armada.

No obstant això, quan estava llegint el diari sobre la derrota d'en Doflamingo, va elogiar en Ruffy i en Law.[9]

Trafalgar D. Water Law[]

Tot i que ella i en Law no s'han trobat, ella l'admira per la victòria de la seva aliança sobre els Pirates d'en Donquixot.[9]

Enemics[]

Marshall D. Teach[]

En Barbanegra té presonera a la Jewelry Bonney.

La Bonney sembla odiar a mort a en Marshall D. Teach per varies raons. La primera és que ella el culpa de la mort de l'Ace i d'en Barbablanca, i la segona és que quan ella el va anar a buscar per enfrontar-se a ell al Nou Món, ell la va capturar i va facilitar així la seva captura per part de l'Armada. La Bonney no sembla tenir por d'enfontar-se a en Barbanegra, tot i que el seu poder és molt superior.[10]

Altres[]

Govern Mundial[]

La Bonney té una misteriosa connexió amb el Govern Mundial que no està del tot explicada. Segons l'Akainu, ella va escapar del Govern Mundial i que ell la tornaria a ells. També semblava formar part del Levely sota l'àlies "Reina Vídua Conny". Aparentment, la Bonney ressenteix els Dracs Celestials per com tracten en Kuma.

Habilitats i poders[]

La Bonney ha mostrat poc les seves capacitats físiques. Ha demostrat ser bastant ràpida, ja que va ser capaç d'aturar a en Zoro abans que ataqués a en Sant Charloss. Ella i la seva tripulació van ser derrotats i capturats pels Pirates d'en Barbanegra, però va aconseguir ferir a en Marshall D. Teach amb una puntada de peu al cap.

Per alguna raó, és capaç de consumir grans quantitats de menjar sense que aparegui cap efecte negatiu en el seu cos. No importa quant menja, ella és capaç de metabolitzar tots els aliments que menja sense arribar a engreixar-se. Possiblement els poders de la fruita del diable li dóna el metabolisme d'un nen.

Fruita del Diable[]

El poder de la seva fruita del diable

De moment, se sap que la Jewely Bonney ha menjat una Fruita del Diable de tipus Paramècia, però se'n desconeix el nom. Permet a l'usuari canviar l'edat dels seus objectius i la seva mateixa.[7] Aixo ho demostra quan es fa passar per la germana petita d'en Zoro per salvar-lo o quan derrota sense molt d'esforç a tots els soldats de la Marina convertint-los a tots en vells o bebès. No se sap com controla aquest poder, si l'efecte és permanent ni quines limitacions té.

Si aquest poder prové d'una fruita del diable, és estrany ja que no afecta a la roba de les seves víctimes, encara que sigui lògic que la roba no canvia de mida ni envelleix. La roba de la Bonney va quedar a la seva mida quan ella es va convertir en nena, mentre que la roba dels marines que van ser convertits en bebès els anava molt gran.

Possiblement necessita les mans per utilitzar el seu poder, ja que quan en Barbanegra li va lligar les mans en cadenes en un pal la Bonney no es va convertir. També és possible però, que les cadenes portessin kairoseki i per tant no pogués fer servir els seus poders.

En l'anime, es va sentir com es transformava però no es va veure, per tant pot ser que ella necessiti un temps per transformar-se i no ho pugui fer instantàniament. També va parlar breument amb seva veu adulta amb en Zoro mentre estava transformada en nena per salvar-lo d'en Sant Charloss.

Història[]

Passat[]

La Bonney va néixer al South Blue. No se sap molt del seu passat, sembla que té algun tipus d'antecedent amb el Govern Mundial, encara que això és una cosa desconeguda i poc clara en aquest moment.

Va fundar la seva banda i van salpar a la mar, assaltant en algun moment un dels vaixells dels Pirates de la Big Mom i fent-ho seu, convertint-lo en el Jewelry Margherita.

Va superar totes les dificultats de la primera part de la Grand Line i va arribar a l'Arxipèlag Sabaody amb una recompensa de 140.000.000 Belly, convertint-se així en una dels Onze Supernoves.

Saga de la Gran Guerra[]

Arc de l'Arxipèlag de Sabaody[]

La Jewelry Bonney salvant en Zoro

La seva primera aparició es a l'Arxipèlag Sabaody quan es donen a coneixer els Onze Supernoves i les seves recompenses, ella surt menjant en un restaurant d'una forma molt vulgar de la cual en Capone Bege es queixa. Després torna a sortir agenollada per la presència d'un Noble Mundial, allà es quan fa servir els seus poders per salvar en Zoro, que anava a atacar el Noble, fent veure que es el seu germà gran i que està mort, en aquest moment demostra per primer cop la seva habilitat. Quan l'Almirall Kizaru arriva a l'arxipèlag un exèrcit de marines l'ataquen però es desfà d'ells amb molta facilitat, convertint-los en nens o vells gràcies a la seva habilitat.[7] Més tard, quan s'anuncia la gran guerra, ella plora per la execució de l'Ace, encara no se sap per qué .

Arc de Marineford[]

La Bonney plorant per la Guerra d'en Barbablanca.

Després d'escapar amb èxit de l'assalt de la Marina, la Bonney va romandre a Sabaody i va veure l'execució televisada d'en Portgas D. Ace. Semblava haver estat afectada per l'execució i la guerra bastant fortament, ja que se la veia plorar mentre observava.[11] Llavors ella i la seva tripulació van deixar Sabaody i van salpar.

Un cop acabada la guerra, va estar a bord del seu vaixell amb la seva tripulació, als afores de Marineford, després d'haver vist la guerra des de lluny amb els altres Supernoves. Se la va escoltar remarcant que els fets de la guerra eren culpa d'algú, dient a la seva tripulació que es dirigissin al Nou Món per anar a buscar aquesta persona.[8]

Arc de després de la Guerra[]

La Jewelry capturada en el Nou Món

Després del que va passar a la Guerra de Marineford, la Jewelry culpa a en Barbanegra de la mort de l'Ace i el va a buscar al Nou Món per enfrontar-s'hi. Gairebé immediatament després d'entrar en el Nou Món, la Bonney és derrotada i presa com a ostatge pels pirates d'en Barbanegra i ells ofereixen a l'Armada que la Jewelry Bonney i els seus pirates siguin canviats per un vaixell que pugi mantenir tota la tripulació d'en Barbanegra. Ell li diu a la Bonney que és massa feble per sobreviure en el Nou Món i que és la primera que hauria de ser eliminada.

La Jewelry davant de l'Akainu

Ell li ofereix a la Bonney que si es converteix en la seva dona ell no l'entregarà al Govern Mundial, però ella es nega rotundament. Enfadada ella li dóna una puntada de peu (a causa que les seves mans estaven lligades a un pal del seu darrere). En Van Augur avisa a la resta de la tripulació d'en Barbanegra que el vaixell de guerra de l'Armada ha arribat, però els diu que no sembla que hagin acceptat l'intarcanvi ja que l'Almirall Akainu va en el vaixell. Sabent que l'intercanvi no es duria a terme, els Pirates d'en Barbanegra van fugir, deixant la Jewelry Bonney i la seva tripulació capturats.

L'Akainu arriba a l'illa i va directament a parlar amb la Jewelry Bonney. L'Almirall li diu que es va espantar molt quan es va escapar del Govern Mundial, però s'alegra que torni a estar sota el seu control. Llavors la Bonney es posa a plorar i a cridar dient que mai els perdonarà.

Saga de l'Aliança Pirata[]

Arc de Dressrosa[]

La Bonney llegint sobre en Doflamingo "renunciant" al títol de Shichibukai.

Després dels dos anys, tot i que va ser capturada per l'Akainu, es veu que la Bonney ha fugit de la Marina per mètodes desconeguts i es troba en una illa freda on està nevant. Ella és qui anuncia les noves aliances dels pirates i la renucia al títol de Shichibukai d'en Doflamingo mentre menjava un tros de pizza. Semblava estar en un lloc amb un clima fred, ja que nevava i portava un abric gruixut.[12]

Després de la derrota d'en Doflamingo, la Bonney es va convertir en una dona vella, va robar pizza d'una botiga, va fugir i es va convertir en una nena petita per evitar ser capturada. Mentre menjava la pizza, va llegir sobre la victòria d'en Ruffy i en Law al diari i va elogiar les seves accions, declarant lo feliç que estava de ser de la mateixa generació que ells.[9]

Saga dels Yonko[]

One Piece: Estampida (no-canònic)[]

La Bonney i la seva tripulació van assistir al Festival dels Pirates a l'Illa Delta. Va participar en l'esdeveniment principal, la Cursa del Tresor, navegant amb seguretat pel Corrent del Knock Up i aterrant a l'Illa central del Tresor, on tots els pirates corrien pel tresor d'en Gol D. Roger, tot mentre lluitava contra altres membres de la Pitjor Generació. Quan en Buggy va acabar exposant-se després d'haver agafat el tresor, la Bonney i la seva tripulació van perseguir el Shichibukai. Tanmateix, la Cursa del Tresor es va reduir quan algú va llançar un galeó a l'illa, destruint-la i fent caure tot a la superfície. Quan la Bonney es va adonar que qui havia fet això era en Douglas Bullet, es va sorprendre. Al final, es va deixar portar per la burla d'en Bullet i, juntament amb els altres membres de la Pitjor Generació (excepte en Zoro i en Law), van atacar l'Hereu del Dimoni. Al principi, els pirates de la Pitjor Generació van aconseguir donar uns bons cops al veterà, però quan l'adversari va revelar els seus poders, la batalla va acabar ràpidament amb la seva derrota.

Més tard, després de la derrota d'en Bullet, la seva tripulació juntament amb els altres pirates de la Pitjor Generació i diverses altres tripulacions van intentar obrir-se pas a través del cercle de Marines que envoltava l'illa. Van poder escapar amb èxit gràcies al Sabo i l'Ann que van crear una barrera de flames per protegir-los.[13]

Arc del Levely[]

La Bonney es va presentar a Mary Geoise fent-se passar per l'antiga reina vídua del Regne de Sorbet. Més tard, va anar a la porta dels Dracs Celestials del Castell Pangaea i es va colar al Domini dels Déus quan la porta es va obrir per el ferit Charlos. Mentre s’amagava dels Dracs Celestials, va veure com en Rosward maltrataba al Kuma, el seu esclau, mostrant-se disgustada davant de l'escena.[14]

Grans Batalles[]

Marxandatge[]

Videojocs[]

Aparicions jugalbes[]

  • One Py Berry Match
  • One Piece Treasure Cruise
  • One Piece Bounty Rush

Aparicions de suport[]

  • One Piece: Gigant Battle
  • One Piece: Gigant Battle! 2 New World
  • One Piece: Super Grand Battle! X
  • One Piece: Burning Blood
  • One Piece: Great Pirate Colosseum

Trivia[]

  • El seu nom sembla estar basat en el d'una pirata real que es deia Anne Bonny, la qual va actuar pel mar del Carib.
  • És l'única dona Supernova de la que es tingui constància.
  • A la 6a enquesta de popularitat, la Bonney va quedar en el lloc 68è.
  • L’aniversari de Bonney, l’1 de setembre, prové del seu epítet des del 9-1 es pot derivar d’Oo-gurai.
  • Fins al moment, és la tercera dona que té la recompensa més alta (sent la Charlotte Linlin la primera amb 4.388.000.000 Belly i la Charlotte Smoothie la segona amb 932.000.000 Belly).
  • Comparteix algunes similituds amb la Charlotte Linlin, com:
    • Són les úniques dones dins d’una determinada lliga de pirates famosos i poderosos (la Bonney amb la Pitjor Generació i la Linlin amb els Yonko).
    • Totes dues tenen els cabells rosats i el mateix pintallavis.
    • A les dues els hi agrada molt el menjar.
    • Totes dues tenen poders de fruites del diable que afecten la vida útil dels altres.
    • Totes dues tenen vaixells que tenen un tema de menjar. De fet, el vaixell dels Pirates de la Bonney era originalment part de la flota dels Pirates de la Big Mom.
  • Al SBS 64, l'Oda va fer dibuixos de tots els supernoves de petits i en el que li correspon a Bonney, apareix vestida amb parracs, bruta, i envoltada de molt menjar.
  • Al SBS 81, l'Oda revela els gustos culinaris dels membres de la Pitjor Generació. En el cas de Bonney, el seu menjar favorit és la pizza margarida i el que menys li agrada les pastanagues.
  • Al SBS 82, l'Oda revela els passatemps de cada un dels membres de la Pitjor Generació. En el cas de Bonney és menjar i jugar a jocs d'apilar blocs.
  • Al SBS 88, Oda va dir el treball que ostentaria cada membre de la Pitjor Generació i el seu país d'origen. Si One Piece s’establís al món real, la Bonney seria d’Austràlia i seria propietària d’una pizeria.
  • La semblança floral de la Bonney és la fúcsia.
  • La semblança animal de Bonney és el cérvol.

Referències[]

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 One Piece Manga i Anime — Vol. 51 Capítol 498 (pàg. 12-13) i Episodi 392, la Jewelry Bonney apareix per primer cop.
  2. 2,0 2,1 SBS One Piece MangaVol. 68 (pàg. 82), es revela l'edat i alçada de la Bonney.
  3. One Piece Manga i Anime — Vol. 61 Capítol 598 i Episodi 517, hi ha hagut un salt temporal de dos anys a la història.
  4. SBS One Piece MangaVol. 60 (pàg. 126), es revela el seu aniversari.
  5. SBS One Piece MangaVol. 79, calendari d'aniversaris.
  6. Vivre Card - One Piece Visual Dictionary, es revela informació.
  7. 7,0 7,1 7,2 One Piece Manga i Anime - Vol. 51 Capítol 499 i Episodi 393, apareix una Bonney petita que es llança a sobre d'en Zoro per fingir la seva mort.
  8. 8,0 8,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 59 Capítol 581 i Episodi 490, Jewelry Bonney es dirigeix cap al Nou Món.
  9. 9,0 9,1 9,2 One Piece Manga i Anime — Vol. 79 Capítol 793 (pàg. 9) i Episodi 736.
  10. One Piece Manga i Anime — Vol. 61 Capítol 595 (pàg. 6-9) i Episodi 513, La Bonney declina amb audàcia l'oferta d'en Barbanegra per unir-se a la seva tripulació com a la seva xicota.
  11. One Piece Manga i Anime — Vol. 58 Capítol 565 i Episodi 474.
  12. One Piece Manga i Anime — Vol. 70 Capítol 700 (pàg. 2) i Episodi 629.
  13. One Piece Pel·lícula 14.
  14. One Piece Manga i Anime — Vol. 90 Capítol 908 (pàg. 4, 6-7) i Episodi 888.

Navegació[]

[v · e]
Pirates de la Bonney
Capitana: Jewelry Bonney
Vaixell: Jewelry Margherita
Habilitats
Fruites del Diable: Desconeguda
Articles relacionats
Arcs: Arc de l'Arxipèlag Sabaody  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc de Dressrosa  •  Arc del Levely
Pel·lícules: One Piece: Estampida
Localitzacions: Arxipèlag Sabaody  •  Illa dels Tritons  •  Mary Geoise
Altres: Pitjor Generació  •  Supernova  •  Regne de Sorbet  •  Govern Mundial  •  South Blue  •  Bartholomew Kuma
[v · e]
Capitans pirata
East Blue: Monkey D. Ruffy  •  Kuro  •  Krieg  •  Bartolomeo  •  Yurikah  •  Gally  •  Bluejam *
South Blue: Shoujou  •  Foxy  •  Eustass Kid  •  Jewelry Bonney  •  Gyro
North Blue: Masira  •  Trafalgar D. Water Law  •  Basil Hawkins  •  X Drake  •  Caribou  •  Coribou
West Blue: Capone Bege  •  Gecko Moria  •  Sai
Paradís: Buggy  •  Goo  •  Macro  •  Mikazuki  •  Urouge  •  Scratchmen Apoo  •  Boa Hancock  •  Candy  •  Lacuba  •  Albion
Nou Món: Charlotte Lola  •  Doma  •  Germans DeCalvan  •  McGuy  •  Squard  •  Elmy  •  Ramba  •  A O  •  Delacuaji  •  Zodia  •  Palms  •  Bizarre  •  Karma  •  Pavlik  •  Vitan  •  Islewan  •  Epoida  •  Whitey Bay  •  Kechatch  •  Choi  •  Arthur  •  Hangan  •  Reforte  •  Andre  •  Blondie  •  Ninth  •  Brew  •  Amadob  •  Nosgarl  •  Wallem  •  Baggaley  •  Brocca  •  Rush  •  Great Michael  •  Kinga  •  Zucca  •  Cands  •  Colscon  •  Agsilly  •  Julius  •  Happygun  •  Sleepy  •  Forliewbs  •  Shiki  •  Hajrudin  •  Cavendish  •  Leo  •  Ideo  •  Orlumbus
Yonko: Charlotte Linlin  •  Kaido  •  Shanks  •  Marshall D. Teach
Anteriors capitans
Retirats: Alvida  •  Usopp  •  Jango  •  Zeff  •  Dorry  •  Brogy  •  Wapol  •  Bellamy  •  Montblanc Cricket  •  Kibagaeru  •  Brook  •  Jean Bart  •  Portgas D. Ace  •  Chadros Higelyges  •  Chinjao  •  Pedro  •  Jinbe  •  Jarl  •  Jorl  •  Who's-Who  •  Sasaki
Arrestats: Arlong  •  Billy  •  Chesskippa  •  Devil Dias  •  Demaro Black  •  Lip Doughty  •  Hody Jones  •  Vander Decken IX  •  Donquixot Doflamingo  •  Barbarrosa
Morts: Gol D. Roger  •  Edward Newgate  •  Rocks D. Xebec  •  John  •  Yorki  •  Roshio  •  Diez Barrels  •  Fisher Tiger  •  Vander Decken  •  Petit Ozu Jr.
[v · e]
Pitjor Generació
Membres: Marshall D. Teach  •  Monkey D. Ruffy  •  Eustass Kid  •  Trafalgar D. Water Law  •  X Drake  •  Scratchmen Apoo  •  Urouge  •  Basil Hawkins  •  Roronoa Zoro  •  Jewelry Bonney  •  Killer  •  Capone Bege
Tripulacions: Pirates d'en Barbanegra  •  Pirates del Barret de Palla  •  Pirates d'en Kid  •  Pirates del Cor  •  Pirates d'en Drake  •  Pirates On Air  •  Pirates del Monjo Boig  •  Pirates d'en Hawkins  •  Pirates de la Bonney  •  Pirates del Tanc de Foc
Vaixells: Saber of Xebec  •  Thousand Sunny  •  Victoria Punk  •  Polar Tang  •  Liberal Hind  •  Stay Tune  •  Hanjomaru  •  Grudge Dolph  •  Jewelry Margherita  •  Nostra Castello 
Habilitats
Fruites del Diable: Yami Yami no Mi  •  Gura Gura no Mi  •  Gomu Gomu no Mi  •  Jiki Jiki no Mi  •  Ope Ope no Mi  •  Ryu Ryu no Mi (Model Al·losaure)  •  Oto Oto no Mi  •  Wara Wara no Mi  •  Shiro Shiro no Mi  •  SMILE
Estils de lluita: Haki (Haoshoku  •  Busoshoku  •  Kenbunshoku)
Armes: Wado Ichimonji  •  Sandai Kitetsu  •  Shusui  •  Enma  •  Kikoku  •  Warabide  •  Punishers  •  Kairoseki  •  Walker
Articles relacionats
Arcs: Arc de l'Arxipèlag Sabaody  •  Arc de Marineford  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc de l'Illa dels Tritons  •  Arc de Punk Hazard  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc de Totto Land  •  Arc del Levely  •  Arc del País de Wano
Altres: Supernova  •  Incident de Rocky Port  •  Testament d'en D.
[v · e]
Usuaris de Fruites del Diable
Paramècia
Canòniques: Monkey D. Ruffy *  •  Buggy *  •  Alvida *  •  Mikita *  •  Gem *  •  Nico Robin *  •  Galdino *  •  Wapol *  •  Bentham *  •  Zala *  •  Daz Bonez *  •  Hina *  •  Bellamy *  •  Edward Newgate  *  •  Foxy *  •  Blueno *  •  Califa *  •  Very Good *  •  Shu *  •  Sharinguru *  •  Brook *  •  Absalom  *  •  Gecko Moria *  •  Perona *  •  Bartholomew Kuma *  •  Shiki *  •  Jewelry Bonney  •  Capone Bege *  •  Basil Hawkins *  •  Eustass Kid *  •  Scratchmen Apoo  •  Urouge  •  Trafalgar D. Water Law *  •  Boa Hancock *  •  Magellan *  •  Emporio Ivankov *  •  Inazuma *  •  Jozu *  •  Tsuru *  •  Blamenco *  •  Sanjuan Wolf  •  Marshall D. Teach *  •  Vander Decken IX *  •  Kin'emon *  •  Baby 5 *  •  Buffalo *  •  Viola *  •  Jora *  •  Bartolomeo *  •  Leo *  •  Kelly Funk *  •  Sugar *  •  Issho *  •  Gladius *  •  Senor Pink *  •  Machvise *  •  Diamante *  •  Pica *  •  Mansherry *  •  Trébol *  •  Donquixot Doflamingo *  •  Donquixot Rosinante  *  •  Kurozumi Kanjuro  *  •  Charlotte Pudding *  •  Charlotte Linlin *  •  Charlotte Perospero *  •  Charlotte Brûlée *  •  Charlotte Cracker *  •  Charlotte Galette *  •  Charlotte Opera *  •  Charlotte Mont-d'Or *  •  Charlotte Smoothie *  •  Charlotte Katakuri *  •  Charlotte Daifuku *  •  Charlotte Oven *  •  Carmel  *  •  Streusen *  •  Charlotte Newshi *  •  Morley *  •  Belo Betty *  •  Tama *  •  Kozuki Toki  *  •  Shinobu *  •  Shiryu *  •  Kurozumi Higurashi  *  •  Kurozumi Semimaru  *  •  Raizo *
No canòniques: Eldoraggo *  •  Apis *  •  Eric * *  •  Bear King *  •  Noko  •  Blyue *  •  Accino *  •  Musshuru *  •  Largo *  •  Chameleone *  •  Lily Enstomach *  •  Ain *  •  Binz *  •  Lambor Bukini *  •  Breed *  •  Bildy  •  Byrnndi World *  •  Gairam  •  Inchikin  •  Bürst  •  Bonbon  •  Bill  *  •  Tanaka *  •  Aveyron  •  Mad Treasure  •  Psycho P *  •  Gild Tesoro *  •  Baccarat *  •  Wilder  •  Pokke  •  Ann *  •  Bad One Gracie  •  Neiro  •  Bounty  •  Prize  •  Artur Bacca  •  Balzac  •  Douglas Bullet *
Zoan
Naturals: Dolton *  •  Tony Tony Chopper *  •  Pell *  •  Lasso *  •  Chaka *  •  Drophy *  •  Pierre *  •  Rob Lucci *  •  Funkfreed *  •  Kaku *  •  Jabura *  •  Boa Sandersonia *  •  Boa Marigold *  •  Minotaure  •  Minorinoceront  •  Minokoala  •  Minozebra *  •  Dàlmata  •  Onigumo  •  Epoida  •  Pekoms *  •  Smiley  *  •  Kabu *  •  Bian *  •  Morgans *  •  Minochihuahua *  •  Bunbuku *
Prehistòriques: X Drake *  •  Jack *  •  King *  •  Page One *  •  Queen *  •  Ulti *  •  Sasaki *  •  Who's-Who *  •  Black Maria *
Mítiques: Marco *  •  Sengoku *  •  Kaido *  •  Catarina Devon *  •  Kurozumi Orochi *  •  Onimaru *  •  Yamato *
Artificials: Momonosuke *  •  Sheepshead *  •  Ginrummy *  •  Batman *  •  Gazelleman *  •  Holdem *  •  Mouseman *  •  Speed *  •  Snakeman *  •  Rabbitman *  •  Sarahebi *  •  Dobon *  •  Babanuki *  •  Daifugo *  •  Solitaire *  •  Alpacaman *  •  Madilloman *  •  Dachoman *  •  Bao Huang *  •  Brisca *  •  Hamlet *  •  Fourtricks *  •  Poker *  •  Mizerka *  •  Nure-Onna *  •  Caimanlady *  •  Tenjo-Sagari *  •  Wanyudo *  •  Bearman  *
Lògia
Canòniques: Smoker *  •  Portgas D. Ace  *  •  Crocodile *  •  Eneru *  •  Kuzan *  •  Marshall D. Teach *  •  Borsalino *  •  Sakazuki *  •  Caribou *  •  Caesar Clown *  •  Monet  *  •  Sabo *
No canòniques: Honey Queen *  •  Gasparde *  •  Simon *
[v · e]
South Blue
Habitants
Baterilla: Portgas D. Ace   •  Portgas D. Rouge 
Regne Negre de Drum: Hakowan  •  Kinderella
Regne Torino: Shanba
Regne de Roshwan: Beer VI  •  Princeses Matryo
Regne de Samba: Moqueca
Regne Sorbet: Bartholomew Kuma
Pirates: Blamenco  •  Catarina Devon  •  Eustass Kid  •  Foxy  •  Franky  •  Galdino  •  Gyro  •  Haruta  •  Heat  •  Jewelry Bonney  •  Killer  •  Lucky Roux  •  Rakuyo  •  Shoujou  •  Suleiman  •  Vasco Shot  •  Wire
Govern Mundial: Hannyabal  •  Jaguar D. Saul   •  Jerry  •  Kumadori  •  Sengoku  •  Sicily
Altres: Chuchun  •  Gem  •  Heracles  •  Inazuma  •  Kuzan  •  Kent Beef Jr.   •  Lindbergh  •  Pascia  •  Shiruton Doruyanaika
Articles relacionats
Arcs: Arc de Whiskey Peak  •  Arc de Little Garden  •  Arc d'Alabasta  •  Arc de Jaya  •  Arc d'Impel Down  •  Arc de Marineford  •  Arc del Levely
Mini-històries: L'aperitiu omnívor d'en Wapol
Localitzacions: Regne Briss  •  Illa Karate  •  Centaurea  •  Regne Torino  •  Baterilla  •  Regne Negre de Drum  •  Regne de Sorbet  •  Regne de Roshwan  •  Regne de Samba
Altres: St. Briss  •  Arbre Cona  •  Pirates d'en Kid  •  Pirates de la Bonney  •  Pirates d'en Gyro
Advertisement