FANDOM

Article Destacat Ep! Aquest és el 6è Article Destacat.
"Jewelry Bonney" ha estat elegit entre els usuaris, per tant és un article d'interès.
Pel personatge de farciment de l'Episodi Especial 2, veure Bonney (No-canònic).
Jewelry Bonney

Manga - Anime

Jewelry Bonney anime post

Manga - Anime

Jewelry Bonney

Informació
Nom japonès: ジュエリー・ボニー
Nom anglès: Jewelry Bonney
Nom català: Jewelry Bonney
Afiliació: Pirates de la Bonney
Ocupació: Pirata; Capitana
Sobrenom: "La Goluda" (大喰らい, Ō-Gurai?); "Connie" (コニー, Konī?) (durant la seva infiltració a Mary Geoise)
Edat: 22 (debut)
24 (timeskip)
Aniversari:
Alçada: 174 cm
Recompensa:
Aniversari: 1 de setembre
Doblatge català:

La Jewelry Bonney, més coneguda com La Goluda, és una pirata del South Blue, capitana de la tripulació dels Pirates de la Bonney amb una recompensa de 140.000.000 Berrysymbol, és part de la coneguda com "Pitjor Generació" de pirates de l'història.

AparençaEdita

La Bonney és una dona alta i prima (malgrat tot el que menja), amb el cabell llarg i rosa i els ulls liles. Quan és un nena, gràcies a la seva Fruita del Diable [1], és quasi igual a la Bonney original però, com és lògic, amb trets facials més infantils, amb menys alçada i no és tant voluptuosa com en la seva forma d'adulta. Porta un pírcing sota l'ull dret i els llavis pintats de vermell brillant.

Normalment porta un gran barret verd. També porta una samarreta blanca de tirants que deixa veure el seu gran escot i una bona part de la seva panxa, uns pantalons curts a ralles negres i vermelles subjectats per uns tirants negres i un cinturó taronja. Moltes vegades també porta una jaqueta marró de pell. Porta unes botes de taló negres bastant altes i unes mitjes amb un estampat rosa, vermell fosc i cercles grocs.

La Bonney, com en Ruffy, consumeix grans quantitats de menjar sense que aparegui cap efecte negatiu en el seu cos.

En una secció d'un SBS, l'Oda va dibuixar els supernoves quan eren nens. La Bonney porta els cabells més curts que en l'actualitat, per les espatlles, i té la cara rodona. També té la cara i la roba una mica brutes.

En una representació dels Supernoves després del timeskip feta per l'Oda, la Bonney es veu amb un barret negre (similar al de l'Usopp) i amb una capa marró de pell.

Galeria Edita

Bonney petita
La Bonney de petita.
Jewelry Bonney Manga Color Pre Timeskip
La Bonney al manga a color abans del timeskip.
Jewelry Bonney portrait timeskip
La Bonney al manga a color després del timeskip.
Bonney SBS 72
La Bonney com un home al SBS 72
Bonney primera recompensa
Primer cartell de recompensa de la Bonney
Disseny de la Bonney anime abans del timeskip
Disseny de la Bonney a l'anime abans del timeskip

Personalitat
Edita

Bonney menjant

Jewelry practicant el seu hobby preferit, menjar.

Es una noia que s'enfada facilment, normalment se la veu queixant-se de tot i es vastant vulgar, aixo ho demostra quan se la veu menjant al restaurant amb els peus sobre la taula, menjant depressa i amb les mans, com en Ruffy, i parlant amb la boca plena de menjar a crits.

Ella creu en el prototip pirata, ho demostra quan salva en Zoro del Noble Mundial amb el motiu de que un pirata no pot posar en perill a altres pirates, però critica en Zoro per intentar salvar un civil dient que es ridicul que un pirata intenti salvar un civil.

Relacions Edita

TripulacióEdita

La Bonney és respectada per tots els membres de la seva tripulació pirata, els quals compliran qualsevol necessitat o qualsevol ordre de la seva capitana, des de quan ella vol menjar fins a anar a enfrontar-se a en Barbanegra per la mort de l'Ace.

Rivals Edita

Roronoa Zoro Edita

Bonney i Zoro

La Bonney després d'aturar a en Zoro quan anava a atacar a un membre de la Noblesa Mundial

La Bonney es troba per primera vegada amb en Zoro quan ensopega amb ell a l'Arxipèlag Sabaody quan estava passant el Sant Charloss per la ciutat. Al no ser conscient de la presència d'un dels membres de la Noblesa Mundial, en Zoro gairebé va matar al Sant. Afortunadament, la Bonney va ser capaç d'evitar la mort del Sant al fer veure que ella era la germana petita d'en Zoro i que ell acabava de ser assassinat pel Sant. Després d'això, la Bonney va criticar a en Zoro per no saber a qui estava a punt de matar i a més per recollir un civil ferit i portar-lo a l'hospital.

Monkey D. Ruffy Edita

Encara que la Bonney mai es va trobar cara a cara amb en Ruffy, ell va provocar sense voler que la Bonney s'enfades molt després de que en Ruffy ataqués a un dels Nobles Mundials provocant així la intervenció d'un almirall de l'Armada.

Trafalgar D. Water Law Edita

Enemics Edita

Marshall D. Teach Edita

La Bonney sembla odiar a mort a en Marshall D. Teach per varies raons. La primera és que ella el culpa de la mort de l'Ace i d'en Barbablanca, i la segona és que quan ella el va anar a buscar per enfrontar-se a ell al Nou Món, ell la va capturar i va facilitar així la seva captura per part de l'Armada. La Bonney no sembla tenir por d'enfontar-se a en Barbanegra, tot i que el seu poder és molt superior.

Altres Edita

Bartholomew Kuma Edita

Habilitats i podersEdita

La Bonney ha mostrat poc les seves capacitats físiques. Ha demostrat ser bastant ràpida, ja que va ser capaç d'aturar a en Zoro abans que ataqués a en Sant Charloss. Ella i la seva tripulació van ser derrotats i capturats pels Pirates d'en Barbanegra, però va aconseguir ferir a en Marshall D. Teach amb una puntada de peu al cap.

Per alguna raó, és capaç de consumir grans quantitats de menjar sense que aparegui cap efecte negatiu en el seu cos. No importa quant menja, ella és capaç de metabolitzar tots els aliments que menja sense arribar a engreixar-se. Possiblement els poders de la fruita del diable li dóna el metabolisme d'un nen.

Fruita del DiableEdita

Poder Bonney

El poder de la seva fruita del diable

De moment, se sap que la Jewely Bonney ha menjat una Fruita del Diable de tipus Paramècia, però se'n desconeix el nom. Permet a l'usuari canviar l'edat dels seus objectius i la seva mateixa.[1] Aixo ho demostra quan es fa passar per la germana petita d'en Zoro per salvar-lo o quan derrota sense molt d'esforç a tots els soldats de la Marina convertint-los a tots en vells o bebès. No se sap com controla aquest poder, si l'efecte és permanent ni quines limitacions té.

Si aquest poder prové d'una fruita del diable, és estrany ja que no afecta a la roba de les seves víctimes, encara que sigui lògic que la roba no canvia de mida ni envelleix. La roba de la Bonney va quedar a la seva mida quan ella es va convertir en nena, mentre que la roba dels marines que van ser convertits en bebès els anava molt gran.

Possiblement necessita les mans per utilitzar el seu poder, ja que quan en Barbanegra li va lligar les mans en cadenes en un pal la Bonney no es va convertir. També és possible però, que les cadenes portessin kairoseki i per tant no pogués fer servir els seus poders.

En l'anime, es va sentir com es transformava però no es va veure, per tant pot ser que ella necessiti un temps per transformar-se i no ho pugui fer instantàniament. També va parlar breument amb seva veu adulta amb en Zoro mentre estava transformada en nena per salvar-lo d'en Sant Charloss.

HistòriaEdita

Passat Edita

La Bonney va néixer al South Blue. No se sap molt del seu passat, sembla que té algun tipus d'antecedent amb el Govern Mundial, encara que això és una cosa desconeguda i poc clara en aquest moment.

Va fundar la seva banda i van salpar a la mar, assaltant en algun moment un dels vaixells dels Pirates de la Big Mom i fent-ho seu, convertint-lo en el Jewelry Margherita.

Va superar totes les dificultats de la primera part de la Grand Line i va arribar a l'Arxipèlag Sabaody amb una recompensa de 140.000.000 Berrysymbol, convertint-se així en una dels Onze Supernoves.

Saga de la Gran Guerra Edita

Arc de l'Arxipèlag de Sabaody Edita

Jewelry petita

La Jewelry Bonney salvant en Zoro

La seva primera aparició es a l'Arxipèlag Sabaody quan es donen a coneixer els Onze Supernoves i les seves recompenses, ella surt menjant en un restaurant d'una forma molt vulgar de la cual en Capone Bege es queixa. Després torna a sortir agenollada per la presència d'un Noble Mundial, allà es quan fa servir els seus poders per salvar en Zoro, que anava a atacar el Noble, fent veure que es el seu germà gran i que està mort, en aquest moment demostra per primer cop la seva habilitat.

Quan l'Almirall Kizaru arriva a l'arxipèlag un exèrcit de marines l'ataquen però es desfà d'ells amb molta facilitat, convertint-los en nens o vells gràcies a la seva habilitat.[1] Més tard, quan s'anuncia la gran guerra, ella plora per la execució de l'Ace, encara no se sap per qué .

Arc de després de la Guerra Edita

Bonney Capturada

La Jewelry capturada en el Nou Món

Després del que va passar a la Guerra de Marineford, la Jewelry culpa a en Barbanegra de la mort de l'Ace i el va a buscar al Nou Món per enfrontar-s'hi. Gairebé immediatament després d'entrar en el Nou Món, la Bonney és derrotada i presa com a ostatge pels pirates d'en Barbanegra i ells ofereixen a l'Armada que la Jewelry Bonney i els seus pirates siguin canviats per un vaixell que pugi mantenir tota la tripulació d'en Barbanegra. Ell li diu a la Bonney que és massa feble per sobreviure en el Nou Món i que és la primera que hauria de ser eliminada.

Bonney i Akainu

La Jewelry davant de l'Akainu

Ell li ofereix a la Bonney que si es converteix en la seva dona ell no l'entregarà al Govern Mundial, però ella es nega rotundament. Enfadada ella li dóna una puntada de peu (a causa que les seves mans estaven lligades a un pal del seu darrere). En Van Augur avisa a la resta de la tripulació d'en Barbanegra que el vaixell de guerra de l'Armada ha arribat, però els diu que no sembla que hagin acceptat l'intarcanvi ja que l'Almirall Akainu va en el vaixell. Sabent que l'intercanvi no es duria a terme, els Pirates d'en Barbanegra van fugir, deixant la Jewelry Bonney i la seva tripulació capturats.

L'Akainu arriba a l'illa i va directament a parlar amb la Jewelry Bonney. L'Almirall li diu que es va espantar molt quan es va escapar del Govern Mundial, però s'alegra de que torni a estar sota el seu control. Llavors la Bonney es posa a plorar i a cridar dient que mai els perdonarà.

Saga de l'Aliança Pirata Edita

Arc de Dressrosa Edita

Després dels dos anys, tot i que va ser capturada per l'Akainu, es veu que la Bonney ha fugit de la Marina per mètodes desconeguts i es troba en una illa freda on està nevant. Ella és qui anuncia les noves aliances dels pirates i la renucia al títol de Shichibukai d'en Doflamingo.

Saga dels Yonko Edita

Arc del Levely Edita

La Bonney es va presentar a Mary Geoise fent-se passar per l'antiga reina vidua del Regne de Sorbet. Més tard va colar-se al castell dels Dracs Celestials i va veure com en Rosward maltrataba al Kuma, mostrant-se disgustada davant de l'escena.

Trivia Edita

  • El seu nom sembla estar basat en el d'una pirata real que es deia Anne Bonny, la qual va actuar pel mar del Carib.
  • És l'única dona Supernova de la que es tingui constància.
  • L’aniversari de Bonney, l’1 de setembre, prové del seu epítet des del 9-1 es pot derivar d’Oo-gurai.
  • Fins al moment, és la tercera dona que té la recompensa més alta (sent la Charlotte Linlin la primera amb 4.388.000.000 Berrysymbol i la Charlotte Smoothie la segona amb 932.000.000 Berrysymbol).
  • Comparteix algunes similituds amb la Charlotte Linlin, com:
  1. Són les úniques dones dins d’una determinada lliga de pirates famosos i poderosos (la Bonney amb la Pitjor Generació i la Linlin amb els Yonko).
  2. Totes duess tenen els cabells rosats i el mateix pintallavis.
  3. A les dues els hi agrada molt el menjar.
  4. Totes dues tenen poders de fruites del diable que afecten la vida útil dels altres.
  5. Totes dues tenen vaixells que tenen un tema de menjar.
  • Al SBS del Volum 64, l'Oda va fer dibuixos de tots els supernoves de petits i en el que li correspon a Bonney, apareix vestida amb parracs, bruta, i envoltada de molt menjar.
  • Al SBS del Volum 81, l'Oda revela els gustos culinaris dels supernoves de fa dos anys. En el cas de Bonney, el seu menjar favorit és la pizza margarida i el que menys li agrada les pastanagues.
  • Al SBS del Volum 82, l'Oda revela els passatemps de cada un dels supernoves de fa dos anys. En el cas de Bonney és menjar i jugar a jocs d'apilar blocs.
  • Si One Piece s’establís al món real, la Bonney seria d’Austràlia.
  • Si Bonney no fos pirata, llavors seria propietària d’una pizeria.
  • La semblança floral de la Bonney és la fúcsia.
  • La semblança animal de Bonney és el cérvol.

Referències Edita

  1. 1,0 1,1 1,2 One Piece Manga i Anime - Vol. 51 Capítol 499 i Episodi 393, apareix una Bonney petita que es llança a sobre d'en Zoro per fingir la seva mort.