FANDOM

Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Karoo" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Karoo

CarueTimeskip

Manga - Anime

Carue

Informació
Nom japonès: カルー
Nom anglès: Karoo
Nom català: Karoo
Afiliació: Esquadró de Super Ànecs; Nefertari Vivi; Pirates del Barret de Palla; Banda Baroque (abans)
Ocupació: Mascota
Sobrenom:
Edat:
Aniversari: 8 de novembre[1]
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Karoo és el superànec mascota de la Vivi, un ocell que es fa servir per viatjar a altes velocitats, a més de ser la mascota i amic de la Vivi. Els superànecs són un dels mitjans de transport més ràpids d'Alabasta.

Aparença Edita

En Karoo és un ànec gran, de color groc amb les ales també de color groc però acabades de color negre, igual que la cua. Porta un gorro de color blau, amb unes ulleres també amb els vidres blau. Durant el seu viatge per Alabasta portava un barrilet penjat del coll, amb una canya per tal de que pogués beure.

Història Edita

Saga d'Alabasta Edita

Arc de Whiskey Peak Edita

Miss Dimecres ataca

La Vivi ataca en Zoro muntada sobre en Karoo.

Apareix per primera vegada ajudant a la Vivi, que en aquell moment encarà era la Miss Dilluns, a l'Igaram i a en Mr. 9 a lluitar contra en Zoro. La Vivi intenta atacar en Zoro però a en Karoo li costa acceptar les ordres. Poc després apareixen en Mr. 5 i la Miss Valentine amb l'objectiu d'eliminar la Vivi que gràcies a en Karoo es posa a recer. Finalment en Zoro derrota els seus enemics. Quan la Vivi revela als pirates la veritat sobre la Banda Baroque i el seu cap els pirates es comprometen a ajudar-la. Abans de marxar de l'illa la Vivi busca en Karoo que s'havia amagat al Merry.

Arc de Little Garden Edita

Poc després d'una petita travessia els pirates arriben a l'illa prehistòrica de Little Garden. En Karoo, amb la Vivi i en Ruffy van a explorar l'illa i allà coneixen en Dorry que els convida a dinar, durant el qual es pren una bota de vi emmetzinada i culpa en Ruffy de l'atac, cosa que fa fugir en Karoo per la selva. Mentre fuig es troba a en Mr. 5 i la Miss Valentine que havien arribat a l'illa. Aquests el torturen intentant que faci un crit d'avis per atraure als altres i l'obliguen a portar-los davant dels seus companys. Quan arriben en Mr. 3 i la seva companya, la Miss Setmana d'Or, entren en escena i segresten la Nami, en Zoro i la Vivi en un pastís gegant de cera. En Karoo, l'Usopp i en Ruffy aconsegueixen escapar. Mentre aquest últim s'enfornta a en Mr. 3 els dos primers lluiten contra en Mr. 5 i la Miss Valentine. Tot i presentar una bona batalla queden molt malferits. Quan el pastís ja ha acabat d'acomplir la seva funció de convertir en estuatues els seus companys l'Usopp troba la manera de contrarrestar els seus efectes i dóna a en Karoo una corda plena d'oli que lliga al voltant del pastís, que després encén per tal de fondre la cera i alliberar els companys. Finalment en Zoro derrota a en Mr. 5 i la Miss Valentine. En Karoo acompanya en Ruffy a la persecució d'en Mr. 3, al qual finalment derroten. Quan tornen al vaixell, en Sanji ha aconseguit una Brúixola Eterna cap a Alabasta i tots segueixen el viatge.

Arc de Drum Edita

Quan la Nami cau malalta i han de fer una parada a l'Illa de Drum en Zoro i en Karoo es queden al vaixell. En Zoro, per entrenar-se, es llança a l'aigua glaçada. En Karoo es pensa que es congelarà i es llança per salvar-lo. Quan la tripulació torna al vaixell després de que la Nami es recuperi troben en Karoo congelat i en Chooper l'ajuda a descongelar-se. Quan li demanen com és que es troba en aquest estat la Nami colpeja a en Zoro ja que és el causant d'aquest petit incident.

Arc d'Alabasta Edita

De camí cap a Alabasta els pirates es queden sense provisions i s'han de posar a pescar. En Ruffy té la idea de lligar en Karoo a la canya per fer-lo servir d'esquer cosa que aconsegueix i el tira al mar enmig d'una boira. En aquesta boira passava en Mr. 2 i es queda enganxat a l'anec. Després que en Mr. 2 pugi al vaixell fa amistat amb els pirates i els mostra els seus poders. Després quan marxa s'adonen que en realitat era un enemic (la desconeixença de qui eren era mútua). Finalment arriben a Alabasta.

Al desembarcar, la Vivi dóna una carta a en Karoo perquè la porti a Alubarna al rei Nefertari Cobra on li explica tot el complot de la Banda Baroque. En Karoo porta a terme la missió i entrega la carta al rei.

Més tard, quan la Vivi i la tripulació han sortit de la Base Fluvial en direcció a la capítal del país aconsegueixen fer la meitat del camí i travessar el riu Sandora, però un cop a l'altre banda es queden sense mitjà de transport. Per sort, a l'horitzó apareix en Karoo amb la resta de l'Esquadró de Super Ànecs i porten els pirates cap a la capital. Un cop a la capital l'esquadró se separa, portant cada pirata per una porta diferent de la ciutat. La Vivi i en Karoo, però, es quden una mica més enrere i esperen a que l'Exèrcit Rebel arribi a la ciutat per interposar-s'hi i intentar aturar la batalla, però una bala de canó disparada per un agent infiltrat de la Banda Baroque els ennovula el camp de visió i els cavalls dels rebels els passen per sobre. En Karoo es llança sobre la seva amiga per protegir-la de morir aplastada. Quan es recupera apareix en Mr. 2 transformat en l'Usopp, però se n'adonden de la farsa i aconsegueixen fugir cap a les portes per tal d'intentar arribar al centre de la ciutat i aturar la batalla. Un cop al mig de la batalla, als carrers, una bala perduda fereix greument en Karoo, que no pot continuar, i la Vivi el deixa en un racó apartat perquè es recuperi.

Quan en Ruffy ha derrotat en Crocodile i la pau ha tornat al país es veu com en Karoo es recupera de les ferides al palau reial.

Altres operacions Edita

Vivicaruenoticia

La Vivi i en Karoo intentant desxifrar el missatge d'en Ruffy.

En Karoo apareix en la minihistòria de portada d'en Gedatsu, prenent un bany termal a les déus que aquest ha obert. També apareix després que els pirates del Barret de Palla destrossessin Enies Lobby, celebrant el fet que estan bé. Quan en Ruffy sobreviu a la Guerra d'en Barbablanca, la Vivi veu el missatge que aquest té al braç quan torna a Marineford i intenta desxifrar-lo amb en Karoo al seu costat.

Des de les Cobertes del Món
Edita

Després del timeskip, en Karoo és vist caminant amb la Vivi i en Matsuge. Ell i en Matsugue estan menjant pomes mentre la Vivi saluda la gent del poble pel seu 18è aniversari.

Arc del Reverie Edita

En Karoo va acompanyar la Vivi, juntament amb l'Igaram i en Nefertari Cobra a la reunió del Reverie, a la Terra Sagrada de Mary Geoise.

Referències Edita

  1. SBS One Piece MangaVol. 82, es revela el seu aniversari.

Navegació Edita

[v · e]
Alabasta
Família reial: Nefertari Cobra  •  Nefertari Titi   •  Nefertari Vivi
Personal de palau: Igaram  •  Chaka  •  Pell  •  Koza  •  Esquadró de Super Ànecs (Karoo  •  Matsuge)  •  Terracotta  •  Unitat Tsumegeri   •  Ho  •  Maidy
Sand Sand i rebels: Erik  •  Farafra  •  Okame  •  Kebi  •  Natto
Base Fluvial: Banda Baroque   •  Ultraking  •  Mercenaris Koala
Altres ciutadans: Yoshimoto  •  Toto  •  Goro  •  Aswa  •  Potsun  •  Kappa  •  Tisores  •  Agotogi  •  Paula   •  Pirates del Desert  (Barbarossa  •  Rasa  •  Zaba)  •  Kamonegi   •  Camus   •  Escorpí   •  Chip i Dip   •  Popo 
Habilitats
Fruites del Diable: Tori Tori no Mi (Model Falcó)  •  Inu Inu no Mi (Model Xacal)  •  Suna Suna no Mi   •  Toge Toge no Mi  •  Supa Supa no Mi   •  Hana Hana no Mi   •  Inu Inu no Mi (Model Dachshund)  •  Mogu Mogu no Mi  •  Bomu Bomu no Mi  •  Kilo Kilo no Mi
Armes: Peacock Slashers  •  Flintlock .44 Caliber 6 Shot Revolver
Suport: Aigua que talla la vida
Articles relacionats
Arcs: Arc d'Alabasta  •  Arc de després d'Enies Lobby  •  Capítol 0  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc de Zou  •  Arc del Reverie
Mini-històries: La vida accidental d'en Gedatsu a la Mar Blava  •  Des de les Cobertes del Món  •  Des de les Cobertes del Món: Arc de l'Home dels 500 Milions
Altres: Pols de Dansa  •  Operació Utopia  •  Levely  •  Plutó
[v · e]
Pirates del Barret de Palla
Tripulació: Monkey D. Ruffy  •  Roronoa Zoro  •  Nami  •  Usopp  •  Sanji  •  Tony Tony Chopper  •  Nico Robin  •  Franky  •  Brook  •  Jinbe  •  Nefertari Vivi  (Karoo )
Subordinats: Gran Flota del Barret de Palla (Pirates Bells  •  Barto Club  •  Armada Happo  •  Pirates de l'Ideo  •  Regne Tontatta  •  Nous Pirates Gegants  •  Gran Flota Yonta Maria)
Aliats: Aliança Ninja-Pirata-Mink-Samurai (Pirates del Cor  •  Ducat de Mokomo  •  Família Kozuki)  •  Pirates d'en Kid  •  Família Riku  •  Johnny  •  Yosaku  •  Hatchan  •  Bellamy  •  Aliança Saruyama  •  Silvers Rayleigh  •  Pirates del Tanc de Foc   •  Germa 66 
Vaixells: Thousand Sunny  •  Going Merry 
Habilitats
Estils de lluita: Haki  •  Estil Cama Negra (Cama del Diable)  •  Mutoryu  •  Santoryu (Ittoryu  •  Nitoryu  •  Kyutoryu)  •  Esgrima  •  Karate Home-Peix
Armes: Clima-Tact  •  Wado Ichimonji  •  Sandai Kitetsu  •  Arsenal de l'Usopp  •  Tàctiques de Cyborg  •  Blindat/Franky Shogun  •  Soul Solid  •  Enma  •  Yubashiri   •  Shusui *
Habilitats de suport: Ultra Píndola
Articles relacionats
Termes: Supernova  •  Pitjor Generació  •  Testament d'en D.