FANDOM

Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Keimi" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Keimi

Manga - Anime

Keimianimepost

Manga - Anime

Camie

Informació
Nom japonès: ケイミー
Nom anglès: Keimi
Nom català: Keimi
Afiliació: Takoyaki 8; Cafè Sirena
Ocupació: Aprenent de dissenyadora de moda; Venedora de takoyaki; Cambrera del Cafè Sirena
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Edat: Menys de 30
Aniversari: 3 de novembre
Doblatge català: Ana Maria Camps
La Keimi és una sirena que va aparèixer per primer cop a la minihistòria de l'Octy. Va aparèixer després de ser escopida per un porc senglar de mar i ser salvada per l'Octy, juntament amb el seu mestre i mascota Pappug. Després de salvar a un poble, la Keimi va ajudar a l'Octy a obrir la botiga Takoyaki 8 i dos anys després treballa com a cambrera al Cafè Sirena.

Aparença Edita

La Keimi és una sirena jove que normalment vesteix amb una samarreta i una motxilla. La samarreta normalment és de la marca Criminal inventada per en Pappug. La Keimi té menys de 30 anys ja que la seva cua no s'ha dividit en 2.

La Keimi en particular és una sirena Helostomatide i, com a referència per el tipus de peix que és, s'expressa sempre amb una cara molt diferent a la normal. A l'anime el seu pèl és de color verd i els ulls de color lila. La seva samarreta és de color groc i porta una motxilla de color taronja. Té una cua de color rosa i l'aleta dorsal de color blanc.

Després del Time-Skip, l'aspecte general de la Keimi no ha variat massa, però ha sigut molt més elaborada i més femenina que quan va aparèixer per primer cop. La seva cua de peix és generalment més llarga i prima, té moltes més corbes i la punta del seu cabell apunta cap a la dreta. Ara porta un top dentat de la marca Criminal , un collar amb perles i una polsera en forma de flor al canell dret.

Personalitat Edita

La Keimi es caracteritza per la facilitat en que es sorprèn, des d'un simple error a una situació de gran importància.

Keimi impressionada

La Keimi sorpresa

La Keimi i la seva estrella de mar, en Pappug, tenen la mala sort de ser menjats constantment per Reis del Mar. De fet, van conèixer els Barret de Palla després de ser empassats per un d'ells i van assegurar que era la 20a vegada que els hi passava. La Keimi també té la mala sort de ser capturada cada vegada que surt d'un Rei del Mar, probablement per la seva ingenuïtat i innocència (tal i com en Pappug va explicar en una ocasió). Abans de que fos capturada pels Genets de la Vida Rosa, havia sigut capturada pels Pirates d'en Macro en unes trenta ocasions. Afortunadament per ella, sempre algú la sol rescatar.

També té el costum de referir-se als éssers humans d'una manera única. En lloc de dir simplement humans o éssers humans, diu persona humana o persones humanes, respectivament (el que vindria a ser una reiteració). També té el costum de referir-se als seus amics amb el sufix "Chin", afegint als noms una forma similar a "San" i "Chan" (els sufixos honorífics més utilitzats al Japó per referir-se als demés). D'aquesta manera, anomena en Ruffy com Ruffy-chin, a la Nami com Nami-chin, l'Octy com Hatchin, així successivament Tot i això, no li agrada que algú utilitzi el seu sufix, com la Shirahoshi, que va començar a anomenar als demés amb el "Chin" i Keimi li va dir que només ella ho podia dir.

Tot i que actualment la Keimi treballa a mitja jornada com a cambrera al Cafè Sirena i com a sòcia de la botiga Takoyaki 8 amb en l'Octy, el seu verdader somni és convertir-se en una famosa dissenyadora de moda, igual que el seu mestre i alhora mascota Pappug.

Com ja s'ha esmentat, és una noia bastant ingènua i crèdula, però també molt amable, atenta i de gran cor. A causa de la seva ingenuïtat, no té problemes per confiar en estranys, com els Pirates del Barret de Palla, com es demostra del fet que quan acabava de conèixer-los ja els va demanar que l'ajudessin a salvar a l'Octy. En situacions de naturalesa sexual o que tinguin a veure amb relacions sentimentals, acostuma a ser molt tímida i reaccionar amb vergonya, ja sigui per un malentès o desconeixement.

En la seva aparició després del Time-Skip encara que conserva part de la seva ingenuïtat original i les seves peculiaritats, sembla més reflexiva, madura i independent. A més descobrim que viu pel seu compte, sense l'Octy o en Pappug. Ella actua com a guia d'en Ruffy, en Sanji, en Chopper i l'Usopp durant la seva visita a la Illa dels Tritons, i va actuar amb rapidesa i eficàcia quan en Sanji va tenir una hemorràgia nasal massiva, portant-lo ràpidament al Cafè Sirena per buscar ajuda i donar-li assistència mèdica

Relacions Edita

Amics Edita

Octy Edita

La Keimi ha sigut amiga de l'Octy des de que la va rescatar d'un javalí de mar. Tot i que inicialment la va canviar per un mapa a uns pirates, es va associar amb ell; ja que més tard se'n va penedir i la va rescatar i va veure que en realitat era bona persona. A més, quan la Shakky va preguntar si la Keimi i l'Octy eren una parella, ella es va posar vermella.

Pappug Edita

La Keimi sovint es veu acompanyada per en Papppug. Els dos solen viatjar junts i, irònicament, són menjats per peixos més grans i sempre els dos tenen que ser rescatats. Tot i que sembla estrany, en Pappug és la mascota de la Keimi i alhora el seu mestre. Mentre ella l'alimenta amb cloïsses ell l'ensenya a ser una dissenyadora de moda com ell. Molt sovint interromp a en Pappug mentre està explicant alguna cosa i la Keimi continua explicant una altra cosa a altres persones, sense fer cas de la seva explicació, el que provoca que en Pappug tingui una depressió momentània.

Pirates del Barret de Palla Edita

La primera vegada que la Keimi es va reunir amb els Pirates del Barret de Palla, ella se'n va fer amiga immediatament després de que li salvessin la vida a ella i en Pappug d'un Rei del Mar. Després d'això, els hi va demanar que salvessin el seu "amic" dels Genets dels Peixos Voladors, només per que els Pirates del Barret de Palla descobrissin més tard que el seu amic era l'Octy, un dels Gyojins que van formar part dels Pirates de l'Arlong. Tot i això, tant la Nami com la resta de Barrets de Palla el van perdonar per les seves accions del passat i la seva confiança va augmentar a mesura que avançaven els dies. La amistat amb la Keimi també va augmentar fins al punt en que els Pirates del Barret de Palla van arriscar la seva vida per salvar la Keimi del mercat d'esclaus i per venjar-se d'un Tenryuubito que havia agredit anteriorment en Hatchi. Aquests fets van suposar que la tripulació d'en Ruffy es dissolgués durant dos anys.

Després del Time-Skip la Keimi es va alegrar molt en veure que els seus amics estaven bé, fins al punt en que la Keimi va ajudar en Sanji a recuperar-se de la hemorràgia nasal que havia patit.

Genets de la Vida Rosa Edita

Originalment, els Genets dels Peixos Voladors eren els seus enemics quan es van unir amb els Pirates d'en Macro per segrestar la Keimi i en Pappug. Tot i això, després de ser derrotats per els Pirates del Barret de Palla es van convertir en els seus aliats i la Keimim no tenia cap rancor sobre ells. Des de llavors es van canviar el nom i actualment es diuen Genets de la Vida Rosa.

Enemics Edita

Pirates d'en Macro Edita

La Keimi té una relació desafortunada amb els pirates d'en Macro. Com que les sirenes tenen un preu molt alt en el mercat d'esclaus, en Macro i la seva tripulació han intentat capturar i vendre la Keimi diverses vegades. Ella sempre és capturada molt fàcilment i l'Octy normalment la rescata derrotant la banda. Això va canviar quan es van aliar amb el Genets dels Peixos Voladors i l'Octy va ser capturat.

Ones de so

Les Ones de So de la Keimi per cridar els peixos

Com que és una sirena, la Keimi té diverses habilitats úniques de la seva raça. Ella té l'habilitat de parlar amb els peixos i cridar-los mitjançant ones de so, que aparentment només ells les poden sentir. A part de la capacitat de respirar sota de l'aigua també té la capacitat de nedar molt ràpidament, molt més ràpid que els peixos voladors dels Genets dels Peixos Voladors. Tot i això, com totes les sirenes, es vulnerable sobre el terra.

HistòriaEdita

El passeig de l'Octy en el fons maríEdita

Keimi, Pappug, & Hatchi

La Keimi dóna les gràcies a l'Octy

Al travessar els mars, la Keimi i la seva mascota estrella de mar i mestre, Pappug, van ser devorats per un javalí de mar. Aquesta criatura va tenir la mala sort de ser devorada per un monstre marí molt més gran que ell, un Leviatan. Afortunadament, el javalí de mar i els que es trobaven en el seu interior van ser salvats per l'Octy, que va guanyar el monstre marí amb un trident que havia aconseguit. Més tard, la tos del javalí de mar va fer sortir a la Keimi i en Pappug de l'interior de la bèstia. Alliberats, la Keimi i en Pappug li van donar les gràcies a l'Octy per haver-los salvat d'una molt segura.

Després del petit accident, per desgràcia de la Keimi, l'Octy la va intercanviar als Pirates d'en Macro per un mapa que portava a un tresor i a una salsa de takoyaki llegendària. Els seus nous amos la volien vendre com a esclava per un molt bon preu pel seu benefici. Quan en Macro anava a vendre la sirena, va ser aturat per l'Octy i ell va vèncer a tots els tripulants del vaixell. L'Octy va ser aparentment enganyat per en Macro, perquè el mapa que li havia donat era fals i l'Octy es va venjar derrotant els membres de la seva tripulació i deixant lliure la Keimi involuntàriament. Tot i això, va revelar que el mapa era verdader. Resultava que el tresor i la salsa llegendària es trobaven en un pop gegant anomenat "Mash" que l'Octy havia derrotat anteriorment. Llavors la Keimi i en Pappug van decidir acompanyar l'Octy amb el tresor, la salsa i les restes d'en Mash.

Takoyaki pels homes-peix

Els tres amics ajudant al poble dels homes-peix

La Keimi va viatjar amb l'Octy en el fons marí, i finalment van arribar al poble dels peixos-gat. Com que uns dies abans un vaixell havia destrossat la part superior del poble, es morien de gana. La trista història va afectar tant a la Keimi i en Pappug que els va fer plorar. Quan l'Octy va veure la situació, es va escapar amb el tresor, i la Keimi i en Pappug primer van pensar que havia fugit per no haver de donar cap donació. Malgrat tot, l'Octy havia anat a comprar alguns estris de cuina amb el seu tresor. Llavors, va tornar al poble i va cuinar les restes del pop, les va tallar i les va barrejar amb la salsa de takoyaki llegendària. Amb aquesta recepta va fer diverses boles de takoyaki per els homes-peix que es morien de gana. La Keimi i en Pappug el van ajudar i tots tres van donar aliment al poble.

Després de donar quasi totes les boles de takoyaki amb la salsa que tenien, la Keimi i en Pappug estaven esgotats i van descansar un estona. Tot i que els hi van quedar unes poques boles, la seva olor va atraure molta gent. La primera que s'hi va acostar va ser la "Octopako", una Gyogin pop. Aquesta dona era una amiga de l'Octy que antigament ell va estar enamorat de la noia. De fet, va ser per aquest motiu que l'Octy va anar a buscar la llegendària salsa. La seva intenció era declarar-se compartint aquestes boles de takoyaki. Per desgràcia, la Octopako era una gyogin molt mal criada i egoista. La Keimi i en Pappug se'n van adonar de seguida.

Quan l'Octy estava a punt de donar el takoyaki a la Octapako, la Keimi i tot el poble es va adonar que encara quedava un home-peix per alimentar. Era l'home-peix més gran del poble i no havia arribat a temps en el repartiment de takoyakis. Com que era l'últim habitant en perill li va donar el takoyaki a ell enlloc de donar-li a la Octopako. Llavors, la noia es va enfadar molt, va donar un cop de puny a l'Octy i se'n va anar. Llavors, la Keimi va intentar consolar l'Octy per la seva tristesa. Van pujar a dalt d'un petita illa i van veure la posta de sol fins que tots tres es van quedar adormits.

L'endemà, la Keimi i tots els altres es van despertar amb una agradable sorpresa. Els homes-peix, agraint l'amabilitat de la Keimi i els seus amics, els van construir un vaixell magnífic per ells, el Takoyaki 8, que com el seu nom indica era un botiga per vendre takoyaki. Després de acomiadar-se dels habitants del poble dels homes-peix, tots tres van continuar el seu viatge.

Els Pirates del Barret de Palla i els Genets dels Peixos Voladors Edita

Mentre viatjaven per l'oceà, en Pappug i la Keimi es van separar de l'Octy i van ser menjats per un Rei del Mar, que se'ls va empassar per enèsima vegada. Afortunadament, van tornar a ser salvats abans de ser digerits per peix. Aquesta vegada, en canvi, els havia salvat en Ruffy, que havia navegat per tota la Grand Line i ara volia viatjar a l'Illa dels Tritons amb els seus companys. El Rey del Mar va escopir a les seves dues víctimes quan en Ruffy va picar a la bèstia i van caure sobre el Thousand Sunny. Quan van aterrar la Keimi i en Pappug es van sorprendre en veure el grup de persones que els miraven. Llavors, en agraïment per haver-los salvat, la Keimi va decidir que els hi vendria uns quants takoyakis. No obstant això, en Pappug li va retreure que els hi havia de regalar, ja que ells els havien salvat del Rei del Mar.

Després d'haver-se presentat educadament amb en Ruffy i la resta, la Keimi va decidir que els hi regalaria uns quants takoyakis per haver-la salvat. Va trucar a l'Octy amb un Den Den Mushi i es va adonar de que el seu amic havia estat segrestat pels Pirates d'en Macro i la seva tripulació. També va sentir que l'havien guanyat amb l'ajuda dels Genets del Peixos Voladors i l'havien portat a la seva base principal, situada a uns 5 quilòmetres del mangroove 44 de l'Arxipèlag Sabaody. Quant va veure que el seu millor amic estava en perill, va decidir que no els hi podia donar els takoyakis que havia promès als Barrets de Palla perquè tenia la missió d'anar a salvar l'Octy. Quant la Nami va veure que la sirena estava en problemes, va proposar un tracte: ells rescataven l'Octy i ella els acompanyava a l'Illa dels Tritons. La Keimi hi va estar d'acord i també els va dir que els hi donarien els takoyakis si salvaven l'Octy. Després d'estar-hi d'acord, tots es van dirigir cap a la base dels Genets dels Peixos Voladors.

Després d'haver guanyat alguns aliats dels Genets per ajudar l'Octy, la Keimi va parlar amb uns peixos i els va preguntar si els podien ensenyar el camí cap a la base dels Genets dels Peixos Voladors. Els peixos ho van fer i van formar una fletxa entre tots per que la Keimi i els Pirates del Barret de Palla la poguessin seguir. Però van explicar que només els portarien a prop del lloc, ja que tenien molta por als Genets. Després de navegar durant un temps, els peixos se'n van anar i poc després, els Genets dels Peixos Voladors van aparèixer davant seu i van començar a atacar el Thousand Sunny per l'aire.

Una estona després de lluita, els seus atacants van abandonar la batalla per un motiu desconegut. Llavors, la Keimi i la resta van arribar fins a la base principal, però estava deserta i l'única persona que van veure va ser l'Octy, que estava en una gàbia plena d'aigua just al centre de la base. Tot i que semblava que el podrien rescatar fàcilment, degut a unes circumstàncies hi va haver alguns problemes. Tot i això, quan els Pirates del Barret de Palla es van adonar que havien de rescatar l'Octy, van dubtar en fer-ho.

Per sorpresa de la Keimi, es va adonar de que els seus nous aliats eren antics enemics del seu amic Octy i tenia el pressentiment de que ells no el salvarien pels seus crims anteriors. Llavors, ella i en Pappug van decidir que anirien a salvar en Octy ells mateixos i, per mala sort, van ser capturats una vegada més pels Pirates d'en Macro i la seva tripulació. Tot i això, els pirates del Barret de Palla van decidir finalment que salvarien a la Keimi, en Pappug i l'Octy, deixant enrere el que havia passat anys enrere. Gràcies a l'ajuda d'en Ruffy, la van ser salvats i els van portar fora de perill.

Amb l'ajuda dels Barrets de Palla, la Keimi es va reunir després amb l'Octy. Llavors, en Duval, el líder dels Genets dels Peixos Voladors va aparèxier i va explicar que es volia venjar d'en Sanji. A continuació, es va treure la màscara i tothom va poder observar que la cara d'en Duval era exactament igual a la del Wanted d'en Sanji. En aquell moment va començar una batalla entre en Sanji i en Duval, fins que en Sanji va ser capturat dins d'una xarxa i va ser enfonsat en el mar. La Keimi, va decidir que salvaria en Sanji i es va llançar a l'aigua i va anar a salvar-lo. Com que la seva velocitat a l'aigua era increïble, va arribar a en Sanji en un moment, el va alliberar i el va portar fins a la superfície.

Hatchan, Keimi i Pappug

L'Octy, la Keimi i en Pappug preparant takoyakis.

Després de que en Sanji canviés la cara d'en Duval completament, el combat es va acabar i tot es va resoldre. Quan tots van tornar al Sunny, la Keimi va voler mantenir el tracte que havien fet i els va preparar un munt de takoyakis que els Pirates del Barret de Palla van menjar.

Subhasta a l'Arxipèlag Sabaody Edita

Després del sopar promès i una petita trobada amb en Duval, la Keimi i els seus amics van portar els Pirates del Barret de Palla a l'Arxipèlag Sabaody. Van explicar que tan sols els tritons i les sirenes podien arribar nedant a l'illa dels Tritons ja que els humans són incapaços de respirar sota l'aigua, i l'única manera d'arribar-hi seria recobrint el Sunny amb una resina especial per mantenir-hi l'oxigen a dins i per mantenir la pressió.

Al arribar a l'arxipèlag, la Keimi i els seus amics van començar a buscar el mecànic que els ajudaria a recobrir el Thousand Sunny amb la resina especial. Quan es van acostar als pobles, la Keimi i en Pappug es van disfressar i van explicar que els tractessin com a persones humanes ja que en aquella illa s'hi discriminava els tritons i les sirenes.

Una estona després, van llogar alguns Chari Bon, un transport característic de l'illa, que els va portar als llocs més importants de l'illa mentre es dirigien al seu destí. Mentre el grup passava per un dels indrets més emblemàtics de l'illa, van veure uns dels aspectes més negatius de l'arxipèlag. Un esclau anomenat Dias es va intentar escapar dels seus amos, els Nobles Mundials, però el collar que portava va explotar perquè no es pogués escapar i la Noble Mundial Shaulia va començar a disparar l'esclau, que estava inconscient. Tota aquella escena va impactar molt al grup i tots es van enfadar perquè no podien fer-hi.

La Keimi i el grup van continuar el seu viatge en busca del mecànic i finalment van entrar a les parts més perilloses de l'illa, les "Zones sense Llei". Allà, van arribar a un bar on van conèixer una coneguda de l'Octy, la Shakuyaku. Aquesta els va explicar que el mecànic que buscaven, en Rayleigh, no hi era i que el podien buscar a les Zones sense Llei o en el Parc d'atraccions. Abans de que marxessin, la Shaky els va advertir que en el arxipèlag s'hi trobaven uns pirates molt poderosos. Tots ells tenien recompenses superiors a 100.000.000 Berrysymbol i seria un problema s'hi havien de lluitar contra ells. Amb la nova informació sobre la localització del mecànic i la advertència de la Shaky, la Keimi i els altres van sortir del local.

El primer lloc que van decidir buscar va ser el Parc Sabaody. Tot i això, enlloc de buscar el mecànic, el grup es va entretenir a gaudir de les diverses atraccions que tenia el parc. En el parc, la Keimi va complir el seu somni i el de la seva raça d'anar a aquest parc i pujar a la noria. Però, per desgràcia, la Keimi va ser segrestada per en Peterman i la seva banda de segrestadors per ser venguda com a esclava per sempre més a la Casa de les Subhastes.

Navegació Edita

[v · e]
Illa dels Tritons
Residents
Homes-Peix: Arlong  •  Hatchan  •  Chew  •  Kuroobi  •  Pisaro  •  Kaneshiro  •  Take  •  Shioyaki  •  Octopako  •  Jinbe  •  Hammond  •  Kasagoba  •  Hody Jones  •  Fisher Tiger  •  Ammo Knights  •  Dosun  •  Zeo  •  Daruma  •  Ikaros Much  •  Harisenbon  •  Junan  •  Papaneel  •  Togare  •  Gotan  •  Meverly  •  Nuru  •  Tom  •  Hack
Tritons: Keimi  •  Hyouzou  •  Sirenes Medaka Quintuplets  •  Ishilly  •  Kairen  •  Hiramera  •  Seira  •  Mero  •  Lulis  •  Adele  •  Fillonce  •  Sora  •  Fukaboshi  •  Ryuboshi  •  Manboshi  •  Shyarly  •  Neptune  •  Ministre de la Dreta  •  Ministre de l'Esquerra  •  Shirahoshi  •  Den  •  Aladine  •  Otohime  •  Maria Napole  •  Luca  •  Garcia
Animals: Pappug  •  Hoe  •  Megalo  •  Surume  •  Daidalos
Habilitats
Tècniques de lluita: Karate Home-Peix (Jujutsu Home-Peix)  •  Merman Combat  •  Merman Gujutsu  •  Rokutoryu  •  Hattoryu
Armes: Kiribachi  •  Kirisame
Altres: Haki  •  Esteroide d'Energia  •  Coral Bubbly
Articles relacionats
Arcs: Arc de l'Illa dels Tritons  •  Arc de Totland
Localitzacions: Regne Ryugu  •  Palau Ryugu  •  Cova Sirena  •  Coral Hill (Cafè Sirena)  •  Gyoverly Hills  •  Bosc Marí  •  Criminal Brand Company  •  Districte Home-Peix  •  Dojo Karate Home-Peix  •  Fàbrica de dolços  •  Plaça Gyoncorde  •  John's Candies Shop
Vaixells: Noè  •  Ryugu
Organitzacions: Shichibukai  •  Pirates del Sol  •  Pirates de l'Arlong  •  Pirates d'en Macro  •  Nous Pirates Home-Peix  •  Pirates Voladors  •  Pirates de la Big Mom  •  Pirates d'en Barbablanca
Altres: Esclavitud  •  Edward Newgate  •  Charlotte Linlin  •  Tamatebako  •  Princesa Sirena (Posidó)