FANDOM

Killer

Manga - Anime

Killer anime post

Manga - Anime

Killer

Informació
Nom japonès: キラー
Nom anglès: Killer
Nom català: Killer
Afiliació: Pirates d'en Kid; Família Kurozumi (subordinat, abans)
Ocupació: Pirata; Assassí (abans)
Sobrenom: "El Massacra-Soldats" ((殺戮武人, Satsuriku Bujin?)
Edat: 25 (debut)
27 (timeskip)
Aniversari:
Alçada: 195 cm
Recompensa: 200.000.000 Berrysymbol[1]
162.000.000 Berrysymbol (abans)
Aniversari: 2 de febrer
Doblatge català:
En Killer el Massacra-Soldats és un famós pirata del South Blue, membre dels Pirates d'en Kid, així com un dels membres de la coneguda com Pitjor Generació de pirates de l'história amb una recompensa de 200.000.000 Berrysymbol.[1]

Després de l'atac del Kaido a la base de l'aliança de les bandes del Kid, el Hawkins i l'Apoo, el Killer va ser capturat i torturat, convertint-se temporalment en un assassí personal del Kurozumi Orochi al País de Wano amb el sobrenom de Kamazo.

Aparença Edita

En Killer és un home alt i corpulent. Té els cabells molt llargs, que li arriben fins a les cuixes i de color ros. El seu rostre no s'ha vist mai ja que sempre va amb una mascara, i en el dibuix que va fer l' Oda de en Killer de petit els cabells li tapaven els ulls.

Vesteix una característica màscara de color blau fluix i blanc, plena de forats, fets a parells verticalment. També vesteix vaquers blaus a l'estil "cowboy", una camisa negra oberta pel pit amb pics blancs i una faixa que utilitza de cinturó de color vermell.

Als canells porta uns protectors metàl·lics als que s'hi poden acoblar unes dalles giratòries molt llargues que porta guardades al maluc dret.

Després del Time-Skip el seu cabell encara ha crescut més l'ample i s'ha deixati una mica de perilla rossa igual que el cabell. També s'ha tornat més musculós i l'amplada del seu coll ha augmentat. Ara vesteix una samarreta blava amb la seva bandera personal estampada. A part, ara també té una cicatriu al braç esquerre.

Com a Kamazo, en Killer no té la seva icònica màscara, mostrant benes que li cobreixen tota la cara, així com cabells llargs i ondulat recollit en una llarga cua. Porta un quimono fosc amb patrons en forma de falç col·locats en ell irregularment, així com un obi voltant de la cintura i una capa amb patrons d'objectiu en ella.

Galeria Edita

Killer petit
En Killer de nen.
Killer
El Killer abans del Timeskip.
Killer timeskip
Després del timeskip.
Killer com a dona
En Killer com a dona.
Disseny Killer anime post
Disseny del Killer a l'anime.
Kamazo manga
Aspecte del Killer com a Kamazo durant l'Arc del País de Wano.
Wanted Killer
Cartell de recompensa del Killer.
Cartell kamazo
Cartell del Killer com a Kamazo durant l'Arc del País de Wano.

Personalitat Edita

Com els altres membres dels Pirates d'en Kid és una mica arrogant i cregut. Tot i això menys que el seu capità Kid. Tot i que és igual de despietat que la resta de la banda. També es força callat i silenciós, en els seus combats l'únic que se sent son les fulles de les seves dalles, normalment es centra en eliminar ràpidament els seus enemics i no jugar gaire amb ells. En Killer té més coneixements sobre història que el seu capità i la resta de la tripulació, ja que és ell qui els hi explica el significat de la Campana Ox.

Després de dos anys, en Killer sembla que s'ha tornat més tranquil i raonable, ja que quan en Kid s'enfada i està a punt de lluitar contra l'Scratchmen Apoo per haver-li destroçat l'amagatall, l'aconsegueix calmar i recordar-li el perquè d'aquella reunió i fer un triple-aliança amb en Basil Hawkins. Sembla ser també molt més raonable que el seu capità, cosa que entra en conflicte amb el seu nom, ja que va tractar de parlar les coses en lloc de buscar baralla. Després de consumir una SMILE defectuosa, en Killer ja no pot expressar una altra emoció que no sigui la felicitat, rient tota l'estona. Com Kamazo, és un home violent i sanguinari que gaudeix matant. Si es troba amb algú a qui no se li ha ordenat matar, els donarà l'oportunitat de sortir del seu camí, però matarà a qualsevol persona que s'interposi entre ell i el seu objectiu sense cap problema. Ell té molta confiança en les seves habilitats, arribant a ser egocèntrica, ja que es burla constantment dels seus oponents i està segur que perdran davant seu.

Com altres personatges de la sèrie, en Killer té un riure distintiu: «Fafafa». Sembla ser que té complexos amb el seu riure.

Relacions Edita

Tripulació Edita

Eustass Kid Edita

En Killer i el Kid són amics de la infància, així com els fundadors de la seva banda pirata. En Killer sempre intenta que el seu capità mantingui la calma, sent la veu crítica i raonada en les situacions de perill mentre el Kid mostra la seva fúria i hiperactivitat. Tot i el que li van fer els Pirates Bèsties, en Killer li segueix sent lleial.

Altres Edita

Urouge Edita

A Sabaody, el Killer es va enfrontar breument a l'Urouge, encara que es desconeixen els motius d'aquesta baralla.

En Killer un gran pirata i combatent, tant que les seves habilitats li han fet guanyar 200.000.000 Berrysymbol que per ser un "principiant" es bastant impressionant, fins i tot dins la Grand Line. També, al igual que el seu capità va ser capaç de resitir el Haoshoku Haki d'en Silvers Rayleigh.

Capacitats físiques Edita

L'estil de lluit d'en Killer es basa en la velocitat i la agilitat dels moviments, utilitza aquesta superioritat per atacar abans que l'oponent es pugui defensar o esquivar l'atac. Va ser capaç de mantenir una lluita contra un altre supernova, l'Urouge tot i que aquest encara no havia utilitzat el seu poder d'augmentar la massa muscular. És un lluitador altament qualificat, enfrontant-se amb un company seu de la Pitjor Generació, en Zoro, que va reconèixer la seva habilitat, i va aconseguir ferir-li amb l'ajuda involuntària del monjo Gyukimaru tot i que estava fent servir armes diferents a les que sempre utilitza i es trobava malferit després de la tortura.

Fruita del Diable Edita

En Killer va consumir una SMILE que va acabar sent defectuosa. A causa d'això, l'únic que li ha fet la fruita és arrabassar-li la capacitat de nedar i de poder expressar emocions.

Armes Edita

Killer atac

En Killer atacant a un soldat de la Marina

En Killer utilitza com a armes dues dalles giratòries que s'acobla als seus braçals de ferro, també les pot utilitzar com a falç sense acoblar-les. El Supernova utilitza les dalles tant per defensar-se com per atacar. A l'hora d'atacar, normalment ho fa pels flancs, evitant l'enfrontament directe amb l'enemic. Això combinat amb la gran agilitat d'en Killer i la seva crueltat en la lluita el fan un lluitador formidable.

Com Kamazo, en Killer porta dues enormes dalles que no estan subjectes al seu cos. No obstant això, una d'elles va ser robada per el Gyukimaru després del seu combat amb el Zoro.

Història Edita

Passat Edita

En Killer va néixer al South Blue. Mentre era jove, li va començar a agradar la mateixa noia que al Kid. Un dia els tres estaven menjant curri udon, rient tots dos quan ella es va tacar tota la roba al caure-li el menjar. La nena va pegar a tots dos i no els va tornar a veure, mentre que els dos nens es van tornar amics després d'això.

En algun moment, en Killer va obtenir un gran complex sobre el seu riure, pegant-li una pallissa a qualsevol que riera d'ella. Eventualment va deixar de riure, i va amagar la seva cara sota la seva característica màscara.

Al costat de la resta de la seva tripulació, va viatjar a través de la primera meitat de la Grand Line aconseguint una recompensa de 162.000.000 Berrysymbol, pel que va ser considerat com un dels Onze Supernoves.

Saga de la Gran Guerra Edita

Arc de l'Arxipèlag de Sabaody Edita

Els Pirates d'en Kid van arribar al Arxipèlag Sabaody per preparar-se per entrar al Nou Món (com els altres Supernoves) després fer un llarg viatge seguint la ruta que marcava el seu Log Pose. En Killer apareix per primer cop lluitant contra l'Urouge per raons desconegudes i després són interromputs per l'X Drake.

Després és vist amb la seva tripulació a la casa de subhastes, per veure la subhasta que s'està a punt de realitzat, però es interrumpuda per en Ruffy. I després per en Rayleigh, i quan va utilitzar el Haoshoku Haki en Killer i els altres Pirates d'en Kid el van resistir. Més tard a fora la casa de subhastes lluiten contra els de la armada fent equip amb els Pirates del Cor i els Pirates del Barret de Palla. I després quan en Ruffy diu que trobarà el One Piece, els altres dos capitans somriuen i queden que es trobaran al Nou Món. Mentre en Killer derrota un soldat que anava a atacar en Kid li diu al seu capità que haurien de marxar abans que arribi l'Almirall Kizaru.

Després que la tripulació derroti a uns quants soldats de la Marina aconsegueix fugir cap al seu vaixell per anar cap al Nou Món i es separen de les altres dues tripulacions, pel camí trenquen un pont per evitar que els marines de la casa de subhastes els persegueixin. Però a mitja fugida es troben amb un pacifista que fereix a en Kid. I en Killer i tota la tripulació els i entra por perquè es pensen que el Shichibukai Bartholomew Kuma. Es desconeix el desenllaç de la baralla, però se sap que van aconseguir sobreviure i arribar al Nou Món.

Arc de Marineford Edita

En Killer i el seu capità son vistos mirant la retransmissió de l'execució de l'Ace. Més tard es tornen a veure ell i la seva tripulació després de la guerra de Marineford.

Arc de després de la guerra Edita

Al cap d'un temps de la guerra en Killer es veu amb la resta dels Pirates d'en Kid al Nou Món en una illa de pluges. Quan en Kid llegeix al diari i veu la notícia on surt que en Ruffy a tocat la Campana Ox li pregunta a en Killer el perquè, i ell li explica el significat que té i la seva interpretació.

Ells tenen a una altra tripulació pirata captiva, i aquests li demanen a en Kid que els deixin tornar al "Paradís" (la primera meitat la Grand Line) i en Kid utilitzant el poder de la seva Fruita del Diable per matar als pirates mentre els hi diu que les persones que no saben resoldre els seus problemes no tenen lloc al Nou Món.

Saga de l'Aliança Pirata Edita

Arc de Punk Hazard Edita

En Killer torna a ser vist amb en Kid i la resta de la tripulació mentres miraven la retransmissió on en Caesar Clown intentava matar a la tripulació dels Pirates Barret de Palla i en Shichibukai Trafalgar Law. Després que aquests s'escapin i la retransmissió perdi el sentit. En Kid i en Killer van a veure uns invitats, quan arriben a la sala, troben l'Scratchmen Apoo que ha destrossat tota la sala i en Basil Hawkins que està assentat tranquil·lament mirant les seves cartes. Llavors en Kid està a punt de començar una batalla contra l'Apoo per haver-li destrossat l'amagatall, i en Hawkins està a punt de marxar en veure que la reunió no té cap sentit, però en Killer atura la batalla entre el seu capità i l'Apoo i els recorda als tres, que han quedat per formar una aliança.

Arc de Dressrosa Edita

Després de la derrota d'en Doflamingo, se'l veu dinant juntament amb en Hawkins, l'Apoo i el seu capità. Allà s'assabenten de les noticies i dedueixen que en Ruffy i en Law van darrere el cap d'en Kaido, ja que aquest està relacionat amb en Doflamingo. S'alegren de saber que no van darrere el mateix Emperador, i en Kid recalca que van darrere d'en Shanks.

Més endavant, es desencadena una gran explosió a la base de l'aliança del Pirates d'en Kid, On Air i Hawkins. Quan el Killer al costat del seu capità Kid i les altres bandes s'acosten per veure el que havia passat, troben un gran forat a terra amb la silueta d'una persona. Finalment, l'Emperador Pirata Kaido, que s'havia intentat suïcidar, apareix del forat i es planta davant de Kid, l'Apoo i el Hawkins maleint al Joker i anunciant una gran guerra. En Kaido els va oferir subordinar-se a ell, però el Killer i el Kid es van negar, enfrontant-se a ell fútilment fins que tots dos es van desmaiar del 'cansament.

Saga dels Yonko Edita

Arc del País de Wano Edita

Després de l'aparició del Kaido, el Killer va ser capturat i obligat a consumir una SMILE defectuosa, perdent qualsevol capacitat de mostrar emocions negatives. Després d'això, va començar a treballar sota el Kurozumi Orochi com "Kamazo". El Kamazo és esmentat en les notícies del periòdic de la Capital de les Flors. És esmentat com Kamazo el Destajador, un assassí que vaga pels carrers amb una gran dalla per atacar i matar a les seves víctimes.

Després del caos al palau, el Kamazo va ser contractat per l'Orochi per matar a la kamuro Toko. Mentre perseguia a la Toko i una altra dona a la regió de Ringo, es va trobar amb un enfrontament entre el Roronoa Zoro i el Gyukimaru. El Zoro després es va enfrontar amb Kamazo per protegir Toko i la dona. Quan el Zoro es va distreure amb Gyukimaru, el Kamazo li va propinar un tall a l'espatlla. No obstant això, l'espadatxí va ser capaç de prendre una de les seves dalles, atacant-lo amb el seu santoryu: rengoku oni giri, el que va ser suficient perque caigués vençut.

A l'endemà, el Kid el va trobar a prop de la Capital de les Flors, reconeixent ràpidament. Diversos membres rasos dels Pirates Bèsties els van trobar, van cosir a trets i van capturar, enviant-los a Udon. Allà, el Queen va decidir torturar-submergint-los en aigua abans de matar-los. Mentre tots dos pirates s'ofegaven, el Queen i la Big Mom van començar a barallar. En Killer i Kid es van salvar d'ofegar-se quan el cap de cartell es va estavellar contra l'artefacte que els agafava i els va treure de l'aigua.

Mentre en Ruffy i la resta de l'Aliança Ninja-Pirata-Mink-Samurái lluitaven contra els Pirates Bèsties, el Raizo va llançar unes claus al Kid i el Killer. Eventualment els dos es van alliberar, seguint al seu capità mentre sortien de la presó ja conquerida.

Grans Batalles Edita

Trivia Edita

  • L'Oda va afirmar en un SBS, que el nom Killer li va posar per mandra. Essent l'únic dels Supernoves que el seu nom no fa referència a un pirata real.
  • Killer és la paraula anglesa per a dir assassí.
  • El seu casc es idèntic al que usa el músic francès Guy-Manuel de Homem-Christo, del duo francès Daft Punk.
Killer menjant

En Killer menjant barretes de pastanaga i cogombre.

  • En Killer i en Zoro comparteixen moltes qualitats: Als dos els hi agrada la violència i la mort, son els dos únics supernoves que no son capitans, utilitzan armes de tall, tampoc tenen un posició massa definida a la tripulació i també son els únics supernoves que aparentment no han menjat una Fruita del Diable.
  • Segons va dir l'Oda en un SBS en Killer no es treu la seva màscara ni per menjar, per tant per menjar s'ha de trossejar els aliments en barretes o menjar pasta, tot el que menja sempre porta pasta i la seva preferida es la "Aglio e Olio". També beu (alcohol) amb la mascara posada a través d'una palleta.
  • Comparteix el mateix aniversari amb la Vivi (2 de febrer).
  • Ell i l'Urouge són els únics supernoves sense cognom.
  • En la cinquena enquesta de popularitat, Killer va obtenir el lloc 60.
  • Al SBS Tom 81, Oda revela els gustos culinaris dels Supernova de fa dos anys. En el cas del Killer, el seu menjar favorit és el peperocino i el que menys li agrada el curri udon a l'igual que en Kid.
  • Al SBS Tom 82, Oda revela els passatemps de cada un dels supernoves de fa dos anys. En el cas de Killer és tocar la bateria i menjar.
  • Si One Piece estigués situat al món real, el Killer seria d'Escòcia.
  • Si el Killer no fos pirata, seria propietari de pastisseria.
  • La semblança floral del Killer és el lliri de neu.
  • La semblança amb els animals de Killer és una mostela.

Referències Edita

  1. 1,0 1,1 One Piece Manga - Capítol 677, Es descobreix la nova recompensa d'en Killer.

Navegació Edita

[v · e]
Pirates d'en Kid
Capità: Eustass Kid
Tripulació: Killer  •  Heat  •  Wire
Aliats: Pirates del Barret de Palla  •  Pirates del Cor  •  Pirates d'en Hawkins *  •  Pirates On Air *
Vaixell: Victoria Punk
Habilitats
Fruites del Diable: SMILE
Estils de lluita: Haki
Articles relacionats
Arcs: Arc de l'Arxipèlag Sabaody  •  Arc de Marineford  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc de Punk Hazard  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc del País de Wano
Pel·lícules: One Piece: Stampede
Altres: Pitjor Generació  •  Supernova  •  Submón
[v · e]
Pitjor Generació
Membres: Marshall D. Teach  •  Monkey D. Ruffy  •  Eustass Kid  •  Trafalgar Law  •  X Drake  •  Scratchmen Apoo  •  Urouge  •  Basil Hawkins  •  Roronoa Zoro  •  Jewelry Bonney  •  Killer  •  Capone Bege
Vaixells: Saber of Xebec  •  Thousand Sunny  •  Victoria Punk  •  Polar Tang  •  Liberal Hind  •  Stay Tune  •  Hanjomaru  •  Grudge Dolph  •  Jewelry Margherita  •  Nostra Castello 
Habilitats
Fruites del Diable: Yami Yami no Mi  •  Gura Gura no Mi  •  Gomu Gomu no Mi  •  Ope Ope no Mi  •  Ryu Ryu no Mi (Model Al·losaure)  •  Wara Wara no Mi  •  Shiro Shiro no Mi  •  SMILE
Armes: Wado Ichimonji  •  Sandai Kitetsu  •  Shusui  •  Enma  •  Kikoku  •  Kairoseki  •  Walker
Estils de lluita: Haki
Articles relacionats
Arcs: Arc de l'Arxipèlag Sabaody  •  Arc de Marineford  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc de l'Illa dels Tritons  •  Arc de Punk Hazard  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc de Totto Land  •  Arc del Reverie  •  Arc del País de Wano
Altres: Supernova  •  Pirates d'en Barbanegra  •  Pirates del Barret de Palla  •  Pirates d'en Kid  •  Pirates del Cor  •  Pirates d'en Drake  •  Pirates On Air  •  Pirates del Monjo Boig  •  Pirates d'en Hawkins  •  Pirates de la Bonney  •  Pirates del Tanc de Foc  •  Incident de Rocky Port  •  Testament d'en D.
[v · e]
Espadatxins
Pirates: Shanks  •  Roronoa Zoro  •  Cabaji  •  Dracule Mihawk  •  Arlong  •  Octy  •  Dorry  •  Sarquiss   •  Brook  •  Jigoro   •  Shiki  •  Gyaro  •  Basil Hawkins  •  X Drake  •  Trafalgar Law  •  Shachi  •  Silvers Rayleigh  •  Killer  •  Shiliew  •  Thatch   •  Vista  •  Atmos  •  Fossa  •  Blenheim  •  Haruta  •  Izo  •  Petit Ozu Jr.   •  Squardo  •  McGuy  •  Karma  •  Doma  •  Ramba  •  Whitey Bay  •  Bizarre  •  Hyouzou  •  Tamago  •  Barbamarró  •  Bobbin  •  Pica  •  Diamante  •  Cavendish  •  Suleiman  •  Jeet  •  Sheepshead  •  Jack  •  Charlotte Linlin  •  Charlotte Amande  •  Charlotte Cracker  •  Charlotte Moscatell  •  Charlotte Myukuru  •  Charlotte Smoothie  •  Charlotte Cinnamon  •  Charlotte Custard  •  Charlotte High-Fat  •  Charlotte Tablet  •  Charlotte Mobile  •  Charlotte Raisin  •  Charlotte Kato  •  Charlotte Dosmarche  •  Charlotte Mondée  •  Charlotte Broyé  •  Charlotte Nusstorte  •  Charlotte Snack  •  Charlotte Hachée  •  Streusen  •  Road  •  Wallace  •  Kimel  •  Cornelia  •  Skull  •  Barbarrosa  •  Holdem  •  Snakeman  •  King  •  Solitaire  •  Alpacaman  •  Gol D. Roger   •  Rocks D. Xebec 
Samurais: Ryuma   •  Kin'emon  •  Kanjuro  •  Kukai  •  Kozuki Oden   •  Tenguyama Hitetsu  •  Kiku  •  Jibuemon  •  Ashura Doji  •  Hyogoro  •  Kurozumi Orochi  •  Kawamatsu  •  Denjiro  •  Shimotsuki Ushimaru 
Govern Mundial: Tashigi  •  John Giant  •  Bogard  •  Kaku  •  Comil  •  T-Bone  •  Helmeppo  •  Momonga  •  Stainless  •  Bastille  •  Onigumo  •  Strawberry  •  Doberman  •  Yarisugi  •  Issho  •  Gion  •  Isuka
Altres: Kuina   •  Koshiro  •  Johnny  •  Yosaku  •  Pell  •  Chaka  •  Montblanc Norland   •  Ohm  •  Mozu  •  Kiwi  •  Ain  •  Rebecca  •  Kyros  •  Riku Dold III  •  Wanda  •  Inuarashi  •  Pedro   •  Sicilian  •  Koncelot  •  Giovanni  •  Vinsmoke Niji  •  Raideen  •  Hihimaru
Espases
: Yoru *  •  Wado Ichimonji *  •  Shusui  •  Nidai Kitetsu *  •  Enma *  •  Ame no Habakiri *  •  Kashu *  •  Yubashiri  *  •  Yamaoroshi *  •  Shigure *  •  Sandai Kitetsu *  •  Raiu *  •  Oto i Kogarashi *  •  Durandal *  •  Shirauo *  •  Pretzel *  •  Soul Solid *  •  Kiribachi *  •  Terry Sword  *  •  Eisen Whip *  •  Bamboo *  •  Konpira *  •  Same-kiri Bocho  *  •  Soto Muso *  •  Kikoku *  •  Gryphon *  •  Napoleó *  •  Kaken *  •  Warabide *
[v · e]
Portadors d'armes d'asta
Bastons: Nami  •  Smoker  •  Eneru  •  Portier  •  Kumadori  •  Sabo  •  Vergo   •  Charlotte Perospero  •  Charlotte Marnier
Llances: Boodle  •  Krieg  •  Nako  •  Crocus  •  Shura *  •  Gan Fall  •  Kamakiri  •  Mayushika  •  Calgara   •  Seamars  •  Penguin  •  Speed Jiru  •  Epoida  •  Catarina Devon  •  Kasagoba  •  Ikaros Much  •  Kabu  •  Bian  •  Bomba  •  Rampo  •  Flapper  •  Inhel  •  Cotton  •  Eikon  •  Randolph  •  Vinsmoke Judge  •  Charlotte Saint-Marc  •  Charlotte Joconde
Tridents: Wire  •  Saldeath  •  Sadi-Chan  •  Leonero  •  Hody Jones  •  Fukaboshi  •  Neptune  •  Aladine  •  Abdullah  •  Nekomamushi  •  Charlotte Katakuri  •  Charlotte Prim  •  Morley
Altres: Edward Newgate   •  Boa Marigold  •  Hannyabal  •  Sai  •  Edward Weevil  •  Charlotte Mascarpone  •  Charlotte Joscarpone  •  Charlotte Oven  •  Doc Q  •  Caribou  •  Charlotte Brûlée  •  Drug Peclo  •  Charlotte Noisette  •  Charlotte Decuplets  •  Killer  •  Dosun  •  Stansen  •  Dalton  •  Charlotte Yuen
[v · e]
Submón
Emperadors: Drug Peclo  •  Umit  •  Giberson  •  Stussy *  •  Morgans  •  Du Feld 
Brokers: Donquixote Doflamingo  •  Tamago  •  Pekoms  •  Rob Lucci
Compradors: Crocodile  •  Franky *  •  Kaido  •  Charlotte Linlin  •  Nobles Mundials  •  Ibusu
Mercenaris: Yeti Cool Brothers  •  Bobby Funk  •  Kelly Funk  •  Suleiman *  •  Germa 66
Altres membres: Duval *  •  Disco *  •  Caesar Clown *  •  Carmel   •  Silvers Rayleigh *  •  Trafalgar Law *  •  Jack  •  Eustass Kid  •  Killer  •  Kuzan  •  Dice *  •  Jigra 
Yakuza: Família Kyoshiro  •  Hyogoro  •  Tsunagoro  •  Cho  •  Omasa  •  Yatappe
Habilitats
Fruites del Diable: Suna Suna no Mi  •  Ito Ito no Mi  •  Shiro Shiro no Mi  •  Kame Kame no Mi  •  Gasu Gasu no Mi *  •  Ope Ope no Mi *  •  Jake Jake no Mi  •  Nagi Nagi no Mi  •  Soru Soru no Mi  •  Zou Zou no Mi (Model Mamut)  •  Tori Tori no Mi (Model Albatros)  •  Tama Tama no Mi
Armes: Shinokuni  •  Koro
Estils de lluita: Haki  •  Rokushiki  •  Electro
Articles relacionats
Arcs: Arc de Whiskey Peak  •  Arc de Little Garden  •  Arc d'Alabasta  •  Arc de Water 7  •  Arc de l'Arxipèlag Sabaody  •  Arc de l'Illa dels Tritons  •  Arc de Punk Hazard  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc de Totto Land  •  Arc del Reverie  •  Arc del País de Wano
Altres: Banda Baroque  •  Govern Mundial  •  Buggy's Delivery  •  Pirates de la Big Mom  •  Pirates Bèsties  •  Pirates d'en Donquixot  •  Barto Club  •  Gran Tesoro  •  Pirates del Tanc de Foc  •  Cinc Famílies de l'Oest
[v · e]
Habitants del South Blue
Baterilla: Portgas D. Rouge   •  Portgas D. Ace 
Regne Negre de Drum: Kinderella
Regne Torino: Shanba
Pirates: Eustass Kid  •  Killer  •  Heat  •  Wire  •  Jewelry Bonney  •  Blamenco  •  Haruta  •  Rakuyo  •  Catarina Devon  •  Vasco Shot  •  Franky  •  Lucky Roo  •  Suleiman  •  Galdino  •  Gyro  •  Shoujou  •  Foxy
Govern Mundial: Sengoku  •  Kuzan  •  Sicily  •  Jaguar D. Saul   •  Hannyabal  •  Kumadori  •  Jerry
Exèrcit Revolucionari: Lindbergh  •  Inazuma  •  Bartholomew Kuma
Altres habitants: Gem  •  Pascia  •  Heracles
Habilitats
Fruites del Diable: Mera Mera no Mi *  •  Inu Inu no Mi (Model Guineu de nou cues)  •  Doru Doru no Mi  •  Noro Noro no Mi  •  Nikyu Nikyu no Mi  •  Choki Choki no Mi  •  Hito Hito no Mi (model Daibutsu)  •  Hie Hie no Mi  •  Bomu Bomu no Mi
Articles relacionats
Illes: Regne Briss  •  Illa Karate  •  Centaurea  •  Regne Torino  •  Baterilla  •  Regne Negre de Drum  •  Regne de Sorbet
Altres: Pirates d'en Kid  •  Pirates de la Bonney  •  Pirates d'en Gyro
[v · e]
Família Kurozumi
Membres: Kurozumi Orochi  •  Kurozumi Higurashi   •  Kurozumi Semimaru   •  Kurozumi Kanjuro
Subordinats: Orochi Oniwanbanshu  •  Mimawarigumi  •  Urashima  •  Família Kyoshiro *  •  Kamazo *
Aliats: Pirates Bèsties
Habilitats
Fruites del Diable: Hebi Hebi no Mi (Model Yamata no Orochi)  •  Mane Mane no Mi *  •  Bari Bari no Mi *
Armes: Kairoseki
Articles relacionats
Arcs: Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc del País de Wano
Localitzacions: País de Wano (Capital de les FlorsKuriKibiUdonHakumaiRingoOnigashima)
Altres: Submón  •  Família Kozuki  •  Família Shimotsuki  •  Família Amatsuki  •  Família Uzuki  •  Família Fugetsu  •  Festival del Foc