FANDOM

Cha paury
ARTICLE SENSE ACABAR
Aquest article està sent editat per en BroOk. Si et disposes a fer una edició significativa, si us plau avisa'l!
Galley-La Tilestone
Kin'emon
Manga - Anime

Kin'emon anime

Informació
Nom japonès: 錦えもん
Nom anglès: Kin'emon
Nom català: Kin'emon
Afiliació: País de Wano
Ocupació: Samurai
Sobrenom: Guineu de Foc Kin'emon (狐火の錦えもん, Kitsune-bi no Kin'emon)[1]
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Alçada: Com a mínim 266cm[2]
Doblatge català:
Fruita del Diable
Nom japonès: Fuku Fuku no Mi
Nom català: Fruita Fuku Fuku
Significat: Roba
Tipus: Paramècia
En Guineu de Foc Kin'emon[1] és un samurai del País de Wano que els Pirates del Barret de Palla van trobar dividit en parts a Punk Hazard. És un servent de la Família Kozuki.

Aparença Edita

L'aparença d'en Kin'emon segueix l'estereotip de tots els samurais japonesos, vestint un quimono i unes sandàlies. És molt alt, tant com en Brook el qual mesura 266 cm.[2] És una mica musculós, però no cap exageració. Té uns ulls negres i asimètrics, portant l'ull dret sempre més obert que l'esquerre.

Porta un pentinat de samurai i té els cabells negres. El seu quimono està dividit en dos patrons, la meitat tota vermella i l'altra a ratlles primes blanques i negres, amb un cinturó vermellós que subjecta el quimono. Com a samurai, porta dues katanes a la banda esquerra.

Galeria Edita

Kinemon manga color
En Kin'emon a color al manga.
Kin'emon part baixa
La seva part de baix.
Kin'emon part dalt
La seva part de dalt.
Kin'emon cap
El seu cap.
Kin'emon i Brook alçada
En Brook comenta la seva alçada similar.[2]
Kin'emon disfressat
En Kin'emon disfressat a la saga de Dressrosa.
Kin'emon-0
Disfressat a l'anime.
Kin'emon Disfressa Granota
Disfressat de granota.
Kin'emon com en Doflamingo
En Kin'emon disfressat de en Doflamingo.

Personalitat Edita

En Kin'emon, com a samurai, sembla que segueix el codi ètic bushido, dient que preferiria suïcidar-se per no haver de viure amb el "deshonor" d'haver estat tallat en diferents parts. Tot i haver estat tallat, va conservar sempre el seu orgull. En Kin'emon és molt tossut i sempre rebutja l'ajuda dels altres encara que ho necessiti molt, negant aquesta necessitat. Només va deixar de banda aquest orgull quan va demanar ajuda en el moment que va estar a punt de morir de fred. Encara que sigui orgullós, és també molt agraït, com quan li fa una reverència a en Sanji (en el cos de la Nami) per donar-li les gràcies després de que aquest li recuperés el tors, afirmant també que estava en deute amb ell.[3]

Com es pot veure quan rebutja constantment l'ajuda d'en Sanji i tal i com afirma ell mateix, té un fort rancor contra els pirates. Tampoc li agraden els dracs.[4] També sembla que jutja ràpidament qualsevol fet, discutint amb en Zoro i acusant-lo d'haver robat a la tomba de l'heroi Ryuma en veure que l'espadatxí portava l'espasa Shusui a la cintura.[5]

És un samurai amb una mentalitat antiga, pensant que les dones han de caminar tres passos darrera dels homes i tenir-los molt de respecte. En diferents ocasions, es refereix a la Nami com a una dona maleducada i violenta. No se sap si aquesta mentalitat tradicional és pròpia del País de Wano o és la seva pròpia opinió referent a les dones.[6]

Kinemon pervertit

La reacció d'en Kin'emon en veure la Nami en biquini.

Tot i la seva mentalitat antiga, en Kin'emon és un pervertit. Després de queixar-se i dir vulgar a la Nami per anar en biquini, va reconèixer que li agradava molt poder-li veure l'escot.[6] Anomena "tapa pits" al biquini. També, igual que en Sanji i en Brook, va mostrar gelosia i indignació cap a en Momonosuke, ja que el nen es va banyar amb la Robin i va dormir al mateix llit que ella i la Nami.

Es preocupa i pateix molt pel seu protegit, en Momonosuke, sent capaç de fer viatge molt perillós cap a Punk Hazard i desafiar a un shichibukai per a trobar-lo.[7] Després de ser tallat en diferents trossos, les seves cames i el seu tronc van continuar buscant al seu protegit, atacant a qualsevol que se li acostava en una de les parts. Quan va descobrir que en Momonosuke es podia transformar en un drac després d'haver tallat un drac que els atacava, es va sentir culpable i no va dubtar en tornar enrere per si aquell drac era ell, encara que es va intoxicar i va quedar petrificat a causa del gas.[8]

Quan va fer aparèixer roba per als nens i els pirates, va dir que no sabia com era la indumentària en altres països. No té uns grans coneixements del món modern, dient que va menjar una fruita estranya quan es tractava d'una fruita del diable. Tot i això, coneixia un plat modern com la pizza.

Com a samurai del País de Wano, en Kin'emon és un gran espadatxí, capaç de sobreviure a l'enfrontament amb un shichibukai, en Trafalgar Law (tot i que el poder de la fruita d'aquest no es pot dir que sigui letal).

Té una gran resistència al dolor i al fred, ja que el seu cap (separat de la resta del cos) va aguantar els cops de peu d'en Sanji[6] i el seu tors va suportar les baixes temperatures de la zona de gel de Punk Hazard, mentre que una persona normal hagués mort.

Tot i ser desmembrat, va ser capaç de mantenir una lluita amb les seves cames contra en Ruffy, en el moment de la seva trobada.[9] El seu tors sol va lluitar contra en Brook en un duel d'espases, fent servir un estil de dues espases.[10]

Comunicació a través de flatulències Edita

Després de ser desmembrat, en Ruffy, en Zoro, l'Usopp i la Robin van trobar les seves cames.[9] Aquestes semblava que poguessin parlar, però després de que trobessin el seu cap els va revelar que pot parlar a través de les seves flatulències, decebent a tots els Barret de Palla.[11]

Notar l'aura Edita

Tot i estar desmembrat, les seves cames i el seu tors podien lluitar i, fins i tot, guanyar les batalles sense tenir el cap. Quan les cames d'en Kin'emon van parlar per primer cop, van dir que notava l'aura d'altres persones, i les va atacar com a rivals seus.[12]

D'altra banda, les parts del seu cos separades podien moure's "detectant" el seu entorn (encara que les seves cames van quedar enganxades a un drac).

Esgrima Edita

Més informació: Estil Guineu de Foc
Kin'emon tallant slime

En Kin'emon cremant un dels trossos de l'Smiley tallant-lo.

En Kin'emon utilitza un estil d'una o dues espases. Amb aquest estil i solament amb el seu tors va ser capaç d'enfrontar-se a en Brook.

Pot tallar el ferro, obrint-se pas davant les grans portes de sortida d'emergència del laboratori d'en Caesar. De seguida que va tornar a tenir el seu cos unit, va demostrar les seves habilitats amb l'espasa tallant un dels trossos de l'Smiley, utilitzant un estil anomenat per ell Estil Guineu de Foc (狐火流, Kitsunebi-ryū)

Pot generar, atacar i tallar el foc amb les seves espases. Va utilitzar aquesta tècnica per derrotar molts fragments de l'Smiley de cop atacant-los amb foc i, fins i tot, va tallar l'explosió que van provocar, deixant sorpresos a en Brook, en Zoro i en Sanji.

També porta una petita daga, tot i que sembla que només la porta per fer-se el harakiri si és necessari.

Fruita del Diable Edita

Kin'emon abrics

En Kin'emon fent roba d'abric pels Barret de Palla i els nens.

Utilitzant els poders que li proporciona una fruita del diable estranya que va menjar fa temps, en Kin'emon és capaç de crear roba i complements (com guants i botes) per a qualsevol, inclòs ell mateix, si els beneficiaris es posen una fulla o una pedra (o qualsevol altra cosa) sobre el cap. Després, ell diu "Poof" (ドロン Doron) i apareix la roba. Aquesta no és pas una il·lusió, ja que és totalment tangible. Tot i això, si es treuen la roba aquesta desapareix.

Com tots els usuaris de fruites del diable, ha perdut la capacitat de nedar i s'enfonsa sense poder-hi fer res. Tot i això, la roba no desapareix mentre es fa servir.

Història Edita

Passat Edita

Kanjuro capturat

En Kanjuro sacrificant-se per en Kin'emon.

Segons el que va explicar ell i el seu protegit, en Kin'emon, en Momonosuke, en Kanjuro i un altre samurai es dirigien cap a Zo, però van naufragar. A la deriva, van arribar a Dressrosa però van ser perseguits pels subordinats d'en Donquixot Doflamingo. En Momonosuke es va amagar en un vaixell on hi havia nens suposadament malalts, i aquest va salpar. En Kanjuro, per deixar que en Kin'emon pogués anar darrera d'en Momonosuke, es va deixar agafar pels perseguidors.

En Kin'emon va arribar a Punk Hazard per a buscar el seu protegit. Durant la cerca, però, es va trobar amb el shichibukai Trafalgar Law i el va desmembrar, deixant les diferents parts del seu cos per tota l'illa: les seves cames van anar a parar a la part en flames i es van enganxar a un drac; el seu tors i els seus braços van anar a la part congelada i es van dedicar a tallar centaures; finalment, el seu cap el van tancar en una cel·la dins l'antic laboratori d'en Vegapunk.

Arc de Punk Hazard Edita

Kin'emon cames fuig

Les cames d'en Kin'emon fugint.

Les cames d'en Kin'emon van ser les primeres parts del seu cos en trobar els Pirates del Barret de Palla, que estaven enganxades a un drac a la part de foc. Els va preguntar si estaven amb el shichibukai i, després de que derrotessin al drac, en Ruffy les va desenganxar. Després, va intentar atacar-los i va fugir. En Ruffy, però, el va empaitar proposant-li unir-se a la seva tripulació i, un cop el va atrapar, el va enganxar al seu cos per ser un centaure.

Al mateix moment, el seu cap el van trobar un altre grup dels Barret de Palla, ja que estaven capturats a la mateixa cel·la. Alhora, el seu cap també estava tallat en diferents trossos i, per això, els va demanar que el reconstruïssin. Després de molts intents, ordenant-los malament i creant cares deformades, i després de que s'enfadés amb ells, ja que s'estava convertint en un joc de puzzles, el van ordenar correctament excepte per la barbeta i la part superior del cap, que estaven al lloc que no tocava. Llavors es van sorprendre de veure de que es tractava d'un cap humà i van començar a parlar. De seguida es van adonar de la seva personalitat antiga i desfasada, escridassant a la Nami pel fet d'anar en biquini. Rebent un fort cop de peu d'en Sanji.

Arc de ZouEdita

Referències Edita

  1. 1,0 1,1 One Piece Manga — Vol. 67 Capítol 664, el nom i el sobrenom d'en Kin'emon són revelats per en Caesar Clown.
  2. 2,0 2,1 2,2 One Piece Manga — Vol. 68 Capítol 672, en Brook comenta que tenen una alçada similar.
  3. One Piece Manga - Vol. 68 Capítol 672, en Kin'emon amb totes les seves parts mostra el seu agraïment.
  4. One Piece Manga - Vol. 69 Capítol 682, en Kin'emon diu que no li agraden els dracs.
  5. One Piece Manga - Capítol 699, en Kin'emon acusa a en Zoro d'haver robat l'espasa Shusui.
  6. 6,0 6,1 6,2 One Piece Manga i Anime — Vol. 67 Capítol 657 i Episodi 582, en Kin'emon dóna la seva opinió sobre les dones.
  7. One Piece Manga i Anime — Vol. 67 Capítol 657 i Episodi 582, en Kin'emon explica que està buscant a en Momonosuke.
  8. One Piece Manga — Vol. 69 Capítol 690, en Kin'emon torna enrere per a salvar el seu fill, tot i la presència del gas tòxic.
  9. 9,0 9,1 One Piece Manga i Anime - Vol. 66 Capítol 656 i Episodi 581, els Barret de Palla troben la part inferior d'en Kin'emon.
  10. One Piece Manga i Anime - Vol. 66 Capítol 659 i Episodi 584, el tors d'en Kin'emon lluita contra en Brook.
  11. One Piece Manga i Anime - Vol. 67 Capítol 663 i Episodi 588, en Kin'emon explica com es comunicava amb les seves cames.
  12. One Piece Manga i Anime - Vol. 66 Capítol 656 i Episodi 581, en Kin'emon parla de la seva habilitat amb l'aura.