One Piece Català Wiki
One Piece Català Wiki

En King és un cap de cartell dels Pirates Bèsties així com un dels tres homes de confiança de l'emperador pirata Kaido, també coneguts com els Tres Desastres. Rep el sobrenom de King la Conflagració. És l'únic membre conegut d'una raça desconeguda.[3]

A causa de les seves accions, és un dels antagonistes principals de l'arc del País de Wano.

Aparença[]

El King és un home molt gran en comparació amb els humans normals, encara que és bastant més baix que en Kaido i el seu company Jack. El seu cos està molt més proporcionat que els dels seus companys Queen i Jack.  

L'aspecte real del King és un misteri, ja que es manté vestit amb un uniforme fosc semblant a una fusió entre el d'un motorista i el BDSM. La capa inferior és un vestit gairebé ajustat a la forma, fet de pell de color negre i blau fosc, amb bandes de pells blanques d'un cuir blau més clar lligat, deixant visibles les zones del cap i del coll, aquestes últimes mostren una cremallera al mig i dues de les bandes a l'esquerra i a la dreta. La part del cap, una màscara de cara completa, només deixa veure dos forats pels ulls estrets i vermellosos del King. A sota dels ulls hi ha un cuir de forma esqueixada que flanqueja una franja central i triangular de color blau clar per marcar la secció del nas, la boca i la barbeta (també amb punxes). A la part superior dels ulls porta unes ulleres d'aviador de vidre blau i al maluc dret porta una gran katana, el que sembla indicar que es esquerrà. 

Finalment, en King té un parell d’ales grans de plomes negres que li broten de l’esquena. Tot i que no es confirma si són naturals, la seva desaparició amb la transformació de pteranodon de King pot implicar que ho siguin. Al mateix temps, de la seva esquena sembla brotar foc. En la seva forma completa de pteranodon, les esmentades flames van embolicar encara més l'esquena. 

Galeria[]

Sèrie principal[]

King fa 20 anys.png
El King fa 20 anys.
King Manga Color.png
En King al manga a color.
Ryu Ryu no Mi Model Pteranòdon.png
Forma animal del King.

Miscel·lània[]

King Anime Concept Art.png
Disseny del King a l'anime.

Personalitat[]

A l'igual que el Queen, en King és extremadament groller i crític amb els seus companys de tripulació, ja que constantment es burla dels èxits del Queen i el Jack. Segons el Queen, el King és un pervertit que estima la tortura.

En King s'ha mostrat calmat, serè i fins i tot una mica intimidatori davant de situacions de perill extrem, contestant severament davant la invitació de la Charlotte Linlin a la seva tripulació o no reaccionant davant el xoc entre el Kaido i aquesta. Tot i que és fidel a la seva tripulació i al governador general, el King no té cap problema en traïr als aliats que estan fora de la seva organització directa, ja que va prestar la seva espasa al Kaido per decapitar el seu aliat Kurozumi Orochi, amb qui havien estat aliats durant un quart d'una segle.

Relacions[]

Tripulació[]

Kaido[]

Com un dels tres homes de confiança del Kaido, aquest té una gran confiança en ell i en els seus poders. Al seu torn, en King és molt lleial al Kaido, sempre a punt per executar missions en nom seu. Quan la Big Mom i els seus fills van arribar a Wano, el King els va atacar i va llançar el seu vaixell a la mar per ordre del Kaido.

Un altre senyal de la seva lleialtat cap al Kaido va ser quan va rebutjar l'oferta de la Big Mom d'unir-se a la seva tripulació, tot i que estava disposada a perdonar les transgressions del King contra ella. Tot i que el Kaido veu al King com a un dels seus tres principals subordinats, no va dubtar a donar l'oportunitat als Tobiroppo d'enfrontar al cap de cartell que escollissin per prendre la seva posició, ja que la jerarquia de la tripulació està determinada pel poder d'un individu. En King, en canvi, no es va queixar. El King també va prestar immediatament la seva espasa al Kaido perquè pogués decapitar a l'Orochi amb ella tan aviat com el shogun va protestar per que en Kaido volia fer-se càrrec de la capital de les flors tot i no haver rebut cap instrucció verbal per fer-ho, mostrant un gran grau de confiança i coneixement entre ells.

Queen[]

En King no té cap problema a insultar obertament al seu company cap de cartell Queen, menyspreant les seves habilitats de tortura i de trencament d'esperits. En Queen, per la seva banda, tracta de la mateixa forma al King. Després d'escoltar a la Big Mom a Onigashima, en Queen va acusar furiosament al King de la presència de la Big Mom a Wano, ja que en King havia estat l'únic que va impedir als Pirates de la Big Mom entrar al país.

Jack[]

El King, a l'igual que el Queen, insulta freqüentment al Jack i el menysprea enormement tot i tenir el mateix rang que ell.

Tobiroppo[]

El King té una relació força hostil amb els Tobiroppo, especialment amb en Sasaki i el Who's Who, sent conscients de l'ambició d'aquests de convertir-se en caps de cartell i reconèix que probablement ignoraran qualsevol ordre de citació que sabessin que provenia d’ell. Quan en Kaido li va preguntar a ell i al Jack si s’oposarien a que se li concedís als Tobiroppo la possibilitat de combatre contra un d’ells per la seva posició de cap de cartell, en King va dir que no en tenia cap problema, mostrant confiança en la seva superioritat sobre ells.

Altres[]

Charlotte Linlin[]

En King no va dubtar a atacar el vaixell de la Big Mom quan aquesta i la seva tripulació estaven a punt d'entrar al País de Wano, veient-la com una amenaça enorme. Quan aquesta va intentar convidarlo a Totto Land, mostrant un interès en els de la seva raça, en King va declinar fermament, mirant-la de forma intimidatoria.

Charlotte Perospero[]

En Charlotte Perospero va expressar la seva intenció de venjar-se del King per la forma en què havia tractat amb la seva tripulació i la seva mare.

Habilitats i poders[]

Sent un dels "desastres" dels Pirates Bèsties, en King té una gran autoritat sobre la tripulació, sent superat només per el Kaido. Tal com indica el seu epítet, el King és capaç de produir foc tant en la seva forma humana com en la seva forma de pteranòdon.

Capacitats físiques[]

El King ha demostrat una gran força, llançant a la Shinobu cap a una torre amb la suficient potència com per afectar el lloc i danyar-la.

Fruita del Diable[]

Per més informació veure: Ryu Ryu no Mi (Model Pteranòdon).

El King va menjar la Ryu Ryu no Mi (Model Pteranòdon), una Fruita del Diable de tipus Zoan prehistòrica que li permet transformar-se totalment o parcialment en un pteranòdon. Aquesta fruita li dóna la capacitat de volar, i pot realitzar atacs aeris extremadament poderosos, com es mostra quan va atacar el Queen Mama Chanter, un vaixell gegantí, amb la suficient força per fer caure a la Charlotte Linlin.

En King tallant al Marco.

Armes[]

En King porta una gran katana al maluc, adequant-se a la seva mida. Durant la batalla contra les Nou Beines Roges fa vint anys, va poder ferir al Raizo amb la seva espasa.

Història[]

Passat[]

En King va estar present fa vint-i-tres anys en la batalla del Kaido contra el Gecko Moria i la seva tripulació. Tres anys després, també va participar en l'enfrontament amb el Kozuki Oden i els seus subordinats, moment on va derrotar a l'Ashura Doji i va ferir al Raizo. Després de l'execució de l'Oden, va estar al costat del Queen i el Jack quan el Kaido va incendiar el castell d'Oden per matar la família Kozuki.

Durant l'atac del Portgas D. Ace a Onigashima, en King era juntament amb el Kaido i la resta d'executius dels Pirates Bèsties en meitat d'una expedició.

Saga dels Yonko[]

Arc del País de Wano[]

Apareix per primera vegada al costat del Queen a Onigashima, mentre tots dos renyaven al Jack per la reducció en la quantitat d’ofrenes de Kuri, i després li va preguntar si sabia on anava el seu proper acord comercial ara que el Doflamingo havia estat capturar per la Marina. Més tard va aparèixer transformat en pteranòdon i es va encarregar que el Queen Mama Chanter no arribés al cim de la cascada de l'entrada del País de Wano, impedint que els Pirates de la Big Mom s'infiltressin a l'illa.

A l'endemà va presenciar com el Queen va portar a la Charlotte Linlin a Onigashima, preguntant-se mentre aquesta menjava com podia seguir viva després de tirar-la a la mar. Després de rebutjar la invitació de l'Emperadriu de dur-lo a Totto Land va presenciar el xoc entre el seu capità i ella. Més tard va ser vist al costat del Queen, informant-li sobre l'arribada dels Números al país. Més tard, durant les etapes inicials del festival, el King va aparèixer davant del Kaido per confirmar que va ser ell qui va convocar als Tobiroppo en nom seu, amb el propòsit de fer-los trobar el fill d'aquest últim, en Yamato. El Kaido es va oferir llavors de deixar que els Tobiroppo desafies els Caps de Cartell per aconseguir les seves posicions en cas que tinguessin èxit, cosa amb la que ni el King ni el Jack tenien cap objecció.

Més tard, el King va aparèixer al costat dels seus companys caps de cartell així com el mateix Kaido a l'escenari darrere del shogun Orochi, mentre en Kaido va declarar la seva intenció "d'amenitzar" l'execució del Momonosuke amb l'anunci del Projecte Nova Onigashima. Com el Kaido va donar l'explicació d'aquest projecte, el King va treure l'espasa perquè el Kaido l'utilitzés per a decapitar inesperadament a l'Orochi. A mesura que el Kaido es preparava per executar al Momonosuke, els caps de cartell i el Kaido es van veure sorpresos quan les Nou Beines Roges i l'Izo van aparèixer de sobte darrere d'ells i van llançar un atac. L'Izo va desarmar al King disparant-li l'espasa de la mà, deixant-lo impotent per evitar que el Kaido fos atacat. 

Després que en Kaido i les Beines portessin el seu enfrontament al sostre de la calavera d'Onigashima, la Shinobu va intentar alliberar al Momonosuke, però el King la va veure i li va impedir. No obstant això, en Sanji va aconseguir rescatar-lo usant el seu raid suit. Tots dos van tenir un breu enfrontament en l'aire, que va acabar amb el King atacant en la seva forma de pteranòdon, provocant que en Sanji s'estavellés contra una torre propera. El King va tornar llavors a l'escenari principal i es va posar en contacte amb els Tobiroppo per cargol telèfon, ordenant-los que cessessin la cerca del Yamato i impedissin que els rebels arribessin al terrat del castell. Quan va veure que en Marco pretenia volar amb el Zoro fins a la cúpula, es va transformar en la seva forma animal juntament amb en Queen i tots dos els van atacar, dient que la rebelió no tenia posibilitats, ja que el Kaido segurament havia matat ja a les Nou Beines Roges i la rebelió acabaria un cop en Kozuki Momonosuke fos capturat i executat. Tot i que el Queen i el King van intentar aturar al Marco, ell els va retenir i va llançar al Zoro al terrat.

En King i el Queen contra en Marco.

Després que se li informés de la ubicació de les Nou Beines Roges al segon pis del castell i del seu estat greument ferit, el King va assenyalar que estava ocupat contra en Marco, ordenant que algú altre anés a matar-los. Després va convertir-se de nou en la seva forma de pteranodon, i després va atacar al Marco. Posteriorment, mentre el Marco en la seva forma de fènix volava contra el Queen, el King de nou en forma humana es va llançar ràpidament cap a ell, tallant l'ala esquerra del Marco amb l'espasa. En Marco, no obstant això, no es va esgarrifar i simplement va utilitzar les restes d'aquesta ala per formar una gran bola de foc, que va enviar directament cap al King en un atac de força contundent, enviant-lo contra un edifici darrere seu. Abans que en King tingués l'oportunitat de posar-se en guàrdia, el Marco va atacar-lo un altre cop, llançant-se contra en King amb un cop ràpid al genoll, provocant una explosió, però el King va començar a aixecar-se aviat.

Grans batalles[]

Trivia[]

  • A l'igual que els seus companys "desastres", en Queen i el Jack, el nom del King fa al·lusió a la carta del mateix nom de la baralla anglesa, seguint d'aquesta manera la temàtica de les cartes dels Pirates Bèsties.
  • Tant el seu epítet com la seva fruita del diable poden estar basats en el Rodan, un monstre característic de la saga Godzilla.
  • Inicialment les seves ales i pinxos van ser de color blanc en l'anime, però aquest error va ser corregit, sent actualment de color negre.
  • En King és el cap de cartell de més edat, així com el segon membre de la seva tripulació amb una recompensa més elevada, sent alhora la 6ª recompensa activa més gran, només superada per els Yonko i en Monkey D. Ruffy.
  • Les seves ales i jaqueta s’assemblen a les del Magellan i el Shiryu. Pel que fa al seu casc, recorda el del Pica.
  • Comparteix amb el Marco la seva capacitat de transformar-se en un animal volador igni i la seva posició com a mà dreta d'un dels Yonko.
  • Les ales del King i la seva aparença amenaçadora podrien ser una referència al Serafí, un tipus d'àngel el nom del qual vol dir "els que cremen".

Referències[]

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 One Piece Manga i Anime — Vol. 92 Capítol 925 (pàg. 16-17) i Episodi 918, en King apareix per primer cop en el present.
  2. One Piece Manga — Vol. 91 Capítol 920 (pàg. 8), en King apareix per primer cop ombrejat en un flashback d'en Kin'emon.
  3. 3,0 3,1 One Piece Manga — Vol. 94 Capítol 951 (pàg. 14-15). Error de citació: Etiqueta <ref> no vàlida; el nom «c951» està definit diverses vegades amb contingut diferent.

Navegació[]

[v · e]
Pirates Bèsties
Governador: Kaido
Caps de Cartell: King  •  Queen  •  Jack
Tobiroppo: Who's-Who  •  Sasaki  •  Black Maria  •  Ulti  •  Page One  •  X Drake 
Números: Juki  •  Hatcha  •  Nangi  •  Goki  •  Jaki
Estrelles: Sheepshead *  •  Ginrummy *  •  Basil Hawkins  •  Holdem  •  Speed  •  Dobon  •  Babanuki  •  Daifugo  •  Solitaire  •  Bao Huang  •  Mizerka  •  Brisca  •  Hamlet  •  Fourtricks  •  Poker
Gifters: Batman  •  Gazelleman  •  Mouseman  •  Snakeman  •  Rabbitman  •  Sarahebi  •  Alpacaman  •  Madilloman  •  Dachoman  •  Caimanlady  •  Bearman 
Samurais: Hotei  •  Fukurokuju  •  Daikoku  •  Hanzo  •  Fujin  •  Raijin  •  Chome  •  Jigoku Benten  •  Kazekage  •  Bishamon  •  Yazaemon  •  Sarutobi
Altres membres: Scotch  •  Scratchmen Apoo  •  Kamijiro  •  Gorishiro  •  Pudos  •  Massui  •  Yamato   •  Hihimaru 
Subordinats: Pirates On Air  •  Pirates d'en Hawkins  •  Pirates d'en Drake 
Aliats: Pirates de la Big Mom  •  Família Kurozumi   •  Pirates d'en Donquixot   •  Caesar Clown 
Vaixells: Mamut   •  Liberal Hind   •  Stay Tune  •  Grudge Dolph
Habilitats
Fruites del Diable: Uo Uo no Mi (Model Seiryu)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Pteranòdon)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Braquiosaure)  •  Zou Zou no Mi (Model Mamut)  •  Neko Neko no Mi (Model Tigre de dents de sabre)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Triceratop)  •  Kumo Kumo no Mi (Model Rosamygale grauvogeli)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Paquicefalosaure)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Espinosaure)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Al·losaure)   •  Wara Wara no Mi  •  Inu Inu no Mi (Model Oguchi no Makami)   •  SMILE
Estils de lluita: Haki (Haoshoku  •  Busoshoku  •  Kenbunshoku)  •  Electro  •  Ninjutsu
Armes: Karakuri Rasento  •  Wanyudo  •  Warabide  •  Koro  •  Kairoseki  •  Bales excitants
Articles relacionats
Arcs: Arc de Thriller Bark  •  Arc de Marineford  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc de Punk Hazard  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc del Levely  •  Arc del País de Wano
Mini-històries: El Kehihihihi d'en Caribou al Nou Món
Territoris: Onigashima  •  País de Wano
Altres: Yonko  •  Nou Món  •  Submón  •  Festival del Foc  •  Hora Llegendària  •  Pirates d'en Rocks  •  Projecte Nova Onigashima
[v · e]
Espadatxins
Canon
Pirates: A O *  •  Albion  •  Alpacaman  •  Andre  •  Aphelandra  •  Arlong  •  Arthur  •  Atmos  •  Baby 5 *  •  Barbarrosa  •  Basil Hawkins *  •  Bizarre  •  Blenheim  •  Blondie  •  Bluejam *  •  Bobbin *  •  Brew  •  Brook  •  Buffalo *  •  Cabaji  •  Caesar Clown *  •  Candy  •  Cavendish  •  Chadros Higelyges  •  Charlotte Amande  •  Charlotte Basskarte  •  Charlotte Broyé  •  Charlotte Cinnamon  •  Charlotte Cracker  •  Charlotte Custard  •  Charlotte Dosmarche  •  Charlotte Hachée  •  Charlotte High-Fat  •  Charlotte Kanten  •  Charlotte Kato  •  Charlotte Linlin *  •  Charlotte Lola  •  Charlotte Mobile  •  Charlotte Mondée  •  Charlotte Moscatell  •  Charlotte Montb  •  Charlotte Myukuru  •  Charlotte Nougat  •  Charlotte Nusstorte  •  Charlotte Poire  •  Charlotte Raisin  •  Charlotte Smoothie *  •  Charlotte Snack  •  Charlotte Tablet  •  Clione  •  Cornelia  •  Dachoman  •  Daifugo  •  Daz Bonez *  •  Delacuaji  •  Diamante *  •  Dobon  •  Doma  •  Doringo  •  Dorry  •  Dracule Mihawk  •  Elmy  •  Fisher Tiger   •  Fossa  •  Gecko Moria  •  Gol D. Roger   •  Goo  •  Gyaro  •  Gyro  •  Hamlet  •  Haruta  •  Heat  •  Hewitt *  •  Holdem  •  Hyouzou   •  Islewan  •  Jack  •  Jeet  •  Jigoro   •  Karma  •  Killer  •  Kimel  •  King  •  Kinga  •  Koze  •  Lip Doughty  •  Lola (Zombi)   •  Manjaro  •  Marco   •  McGuy  •  Mikazuki  •  Mizuta Madaisuki   •  Mizuta Mawaritosuki   •  Octy   •  Packy  •  Palms  •  Pekoms  •  Petit Ozu Jr.   •  Pica  •  Pickles  •  Porchemy   •  Queen  •  Ramba  •  Rocks D. Xebec   •  Roronoa Zoro  •  Ross *  •  Rush  •  Saber  •  Sasaki  •  Scotch  •  Shachi  •  Shanks  •  Sarquiss  •  Sheepshead  •  Shiki  •  Shiryu  •  Silvers Rayleigh  •  Skull  •  Snakeman  •  Solitaire  •  Squard  •  Streusen *  •  Suleiman  •  Tamago  •  Taro  •  Trafalgar D. Water Law *  •  Vista  •  Wallace  •  Wallem  •  Whitey Bay  •  Who's-Who  •  Yurikah  •  Zepo   •  Zodia  •  Zucca
Marines i Govern Mundial: Bakezo  •  Bastille  •  Bogard  •  Borsalino *  •  Brannew  •  Comil  •  Daigin  •  Doberman  •  Gion  •  Helmeppo  •  Issho *  •  Isuka  •  Jero  •  John Giant  •  Kadar *  •  Kaku  •  Momonga  •  Mozambia  •  Onigumo *  •  Sharinguru *  •  Spandam *  •  Stainless  •  Strawberry  •  T Bone  •  Tashigi  •  X Drake  •  Yamakaji  •  Yarisugi
Samurai: Ashura Doji  •  Cho  •  Daikoku  •  Denjiro  •  Fujin  •  Giro Chintaro  •  Hihimaru  •  Hotei  •  Hyogoro  •  Izo  •  Jujiro  •  Kaku  •  Kawamatsu  •  Kikunojo  •  Kin'emon  •  Kozuki Oden   •  Kozuki Momonosuke  •  Kozuki Toki   •  Kukai  •  Kurosawa  •  Kurozumi Kanjuro   •  Kurozumi Orochi  •  Monjiro  •  Raizo  •  Shimotsuki Ushimaru   •  Shimotsuki Ryuma   •  Suke  •  Tenguyama Hitetsu  •  Ukon
Altres: Agotogi  •  Akumai  •  Arrow   •  Chaka  •  Concelot  •  Cyrano   •  D.R.   •  Dagama  •  Dogra  •  Giovanni  •  Hera  •  Higuma   •  Hyota   •  Humandrils  •  Inuarashi  •  Jarul  •  Johnny  •  Jorul   •  Kairiken  •  Kerville  •  Kiwi  •  Koushirou  •  Kop  •  Kuina   •  Kuzan *  •  Kyros  •  Magra  •  Manboshi  •  Miss Catherina  •  Miss Dimarts  •  Mont Blanc Norland   •  Mozu  •  Mr. 11   •  Ohm  •  Okame  •  Onimaru  •  Pedro   •  Peepley Lulu  •  Pell  •  Raideen  •  Rebecca  •  Riku Doldo III  •  Roddy  •  Run  •  Ryuboshi  •  Schollzo  •  Shishilian  •  Vinsmoke Niji  •  Wanda  •  Wanze  •  Yosaku  •  Zambai
No-canònic
Pirates: Girarin  •  Golass  •  Pin Joker  •  Kimmel  •  Nuru  •  Bill  •  Psycho P  •  Long Long  •  Narcie  •  Hakuto
Marines: Bismarck  •  Dojaku  •  Saga  •  Shimoi Zappa  •  Toma  •  Yukimura
Altres: Ain  •  Billy  •  Binz  •  Geronimo  •  Heaby  •  Mendo
[v · e]
Usuaris de Fruites del Diable
Paramècia
Canòniques: Monkey D. Ruffy *  •  Buggy *  •  Alvida *  •  Mikita *  •  Gem *  •  Nico Robin *  •  Galdino *  •  Wapol *  •  Bentham *  •  Zala *  •  Daz Bonez *  •  Hina *  •  Bellamy *  •  Edward Newgate  *  •  Foxy *  •  Blueno *  •  Califa *  •  Very Good *  •  Shu *  •  Sharinguru *  •  Brook *  •  Absalom  *  •  Gecko Moria *  •  Perona *  •  Bartholomew Kuma *  •  Shiki *  •  Jewelry Bonney  •  Capone Bege *  •  Basil Hawkins *  •  Eustass Kid *  •  Scratchmen Apoo  •  Urouge  •  Trafalgar D. Water Law *  •  Boa Hancock *  •  Magellan *  •  Emporio Ivankov *  •  Inazuma *  •  Jozu *  •  Tsuru *  •  Blamenco *  •  Sanjuan Wolf  •  Marshall D. Teach *  •  Vander Decken IX *  •  Kin'emon *  •  Baby 5 *  •  Buffalo *  •  Viola *  •  Jora *  •  Bartolomeo *  •  Leo *  •  Kelly Funk *  •  Sugar *  •  Issho *  •  Gladius *  •  Senor Pink *  •  Machvise *  •  Diamante *  •  Pica *  •  Mansherry *  •  Trébol *  •  Donquixot Doflamingo *  •  Donquixot Rosinante  *  •  Kurozumi Kanjuro  *  •  Charlotte Pudding *  •  Charlotte Linlin *  •  Charlotte Perospero *  •  Charlotte Brûlée *  •  Charlotte Cracker *  •  Charlotte Galette *  •  Charlotte Opera *  •  Charlotte Mont-d'Or *  •  Charlotte Smoothie *  •  Charlotte Katakuri *  •  Charlotte Daifuku *  •  Charlotte Oven *  •  Carmel  *  •  Streusen *  •  Charlotte Newshi *  •  Morley *  •  Belo Betty *  •  Tama *  •  Kozuki Toki  *  •  Shinobu *  •  Shiryu *  •  Kurozumi Higurashi  *  •  Kurozumi Semimaru  *  •  Raizo *
No canòniques: Eldoraggo *  •  Apis *  •  Eric * *  •  Bear King *  •  Noko  •  Blyue *  •  Accino *  •  Musshuru *  •  Largo *  •  Chameleone *  •  Lily Enstomach *  •  Ain *  •  Binz *  •  Lambor Bukini *  •  Breed *  •  Bildy  •  Byrnndi World *  •  Gairam  •  Inchikin  •  Bürst  •  Bonbon  •  Bill  *  •  Tanaka *  •  Aveyron  •  Mad Treasure  •  Psycho P *  •  Gild Tesoro *  •  Baccarat *  •  Wilder  •  Pokke  •  Ann *  •  Bad One Gracie  •  Neiro  •  Bounty  •  Prize  •  Artur Bacca  •  Balzac  •  Douglas Bullet *
Zoan
Naturals: Dolton *  •  Tony Tony Chopper *  •  Pell *  •  Lasso *  •  Chaka *  •  Drophy *  •  Pierre *  •  Rob Lucci *  •  Funkfreed *  •  Kaku *  •  Jabura *  •  Boa Sandersonia *  •  Boa Marigold *  •  Minotaure  •  Minorinoceront  •  Minokoala  •  Minozebra *  •  Dàlmata  •  Onigumo  •  Epoida  •  Pekoms *  •  Smiley  *  •  Kabu *  •  Bian *  •  Morgans *  •  Minochihuahua *  •  Bunbuku *
Prehistòriques: X Drake *  •  Jack *  •  King *  •  Page One *  •  Queen *  •  Ulti *  •  Sasaki *  •  Who's-Who *  •  Black Maria *
Mítiques: Marco *  •  Sengoku *  •  Kaido *  •  Catarina Devon *  •  Kurozumi Orochi *  •  Yamato
Artificials: Momonosuke *  •  Sheepshead *  •  Ginrummy *  •  Batman *  •  Gazelleman *  •  Holdem *  •  Mouseman *  •  Speed *  •  Snakeman *  •  Rabbitman *  •  Sarahebi *  •  Dobon *  •  Babanuki *  •  Daifugo *  •  Solitaire *  •  Alpacaman *  •  Madilloman *  •  Dachoman *  •  Bao Huang *  •  Brisca *  •  Hamlet *  •  Fourtricks *  •  Poker *  •  Mizerka *  •  Caimanlady *  •  Bearman  *
Lògia
Canòniques: Smoker *  •  Portgas D. Ace  *  •  Crocodile *  •  Eneru *  •  Kuzan *  •  Marshall D. Teach *  •  Borsalino *  •  Sakazuki *  •  Caribou *  •  Caesar Clown *  •  Monet  *  •  Sabo *
No canòniques: Honey Queen *  •  Gasparde *  •  Simon *
[v · e]
Usuaris de Haki
Haoshoku Haki + Busoshoku Haki + Kenbunshoku Haki
Usuaris canònics: Boa Hancock  •  Charlotte Katakuri  •  Charlotte Linlin  •  Chinjao  •  Donquixot Doflamingo  •  Edward Newgate   •  Gol D. Roger   •  Kaido  •  Kozuki Oden   •  Monkey D. Ruffy  •  Sengoku  •  Shanks  •  Silvers Rayleigh
Usuaris no canònics: Douglas Bullet
Haoshoku Haki + Busoshoku Haki
Usuaris canònics: Eustass Kid  •  Portgas D. Ace   •  Yamato
Busoshoku Haki + Kenbunshoku Haki
Usuaris canònics: Ashura Doji  •  Bastille  •  Bellamy  •  Belo Betty  •  Blueno  •  Boa Marigold  •  Boa Sandersonia  •  Borsalino  •  Califa  •  Cavendish  •  Charlotte Cracker  •  Charlotte Daifuku  •  Charlotte Oven  •  Charlotte Perospero  •  Charlotte Smoothie  •  Denjiro  •  Diamante  •  Dracule Mihawk  •  Edward Weevil  •  Fukurou  •  Inuarashi  •  Issho  •  Izo  •  Jabura  •  Jesus Burgess  •  Jinbe  •  Jozu  •  Kaku  •  Karasu  •  Kawamatsu  •  Kikunojo  •  Kin'emon  •  King  •  Koby  •  Kumadori  •  Kurozumi Kanjuro   •  Kuzan  •  Lindbergh  •  Marco  •  Marshall D. Teach  •  Momonga  •  Monkey D. Garp  •  Morley  •  Nekomamushi  •  Pedro   •  Pekoms *  •  Pica  •  Raizo  •  Rob Lucci  •  Roronoa Zoro  •  Sabo  •  Sai  •  Sakazuki  •  Sentomaru  •  Smoker  •  Stussy  •  Tamago  •  Tashigi  •  Trafalgar D. Water Law  •  Trébol  •  Tsuru  •  Ulti  •  Vergo   •  Vinsmoke Sanji  •  Vista
Busoshoku Haki
Usuaris canònics: Alpacaman *  •  Aphelandra  •  Batman *  •  Belladonna  •  Blue Fan  •  Boo  •  Charlotte Cabaletta *  •  Charlotte Cadenza  •  Charlotte Counter  •  Charlotte Raisin  •  Cosmos  •  Daisy  •  Enishida  •  Fujin *  •  Gloriosa  •  Hyogoro  •  Kikyo  •  Killer  •  Marguerite  •  Nerine  •  Pansy  •  Poppy  •  Ran  •  Rindo  •  Scratchmen Apoo  •  Shimotsuki Ryuma   •  Speed *  •  Sweet Pea  •  Who's-Who  •  X Drake
Usuaris no canònics: Dice  •  Shuzo  •  Zephyr
Kenbunshoku Haki
Usuaris canònics: Aisa  •  Basil Hawkins  •  Calgara   •  Crocus  •  Eneru  •  Gedatsu  •  Helmeppo  •  Hotori i Kotori  •  Hotori i Kotori  •  Kozuki Momonosuke  •  Ohm *  •  Otohime   •  Rebecca  •  Satori *  •  Shirahoshi  •  Shura *  •  Usopp
[v · e]
Nou Món
Habitants
Illa Raijin: Kasa
Punk Hazard: Goki  •  Hatcha  •  Jaki  •  Juki  •  Nangi  •  Smiley   •  Drac Número Tretze 
Prodence: Elizabello II  •  Dagama
Majiatsuka: Rolling Logan
Mogaro: Bobby Funk  •  Kelly Funk
Illa Sphinx: Edward Newgate   •  Oide  •  Tama
Standing: Columbus  •  Orlumbus
Doerena: Ibusu
Hachinosu: Kikipatsu  •  Maki  •  Tori
Pirates: Agsilly  •  Alpacaman  •  Andre  •  A O  •  Arthur  •  Babanuki  •  Baggaley  •  Bakkin  •  Batman  •  Bizarre  •  Blenheim  •  Blondie  •  Brew  •  Brocca  •  Cands  •  Chadros Higelyges  •  Chappe  •  Choi  •  Colscon  •  Dachoman  •  Daifugo  •  Delacuaji  •  Dobon  •  Doma  •  Elmy  •  Edward Weevil  •  Epoida  •  Fen Bock  •  Forliewbs  •  Gazelleman  •  Germans Decalvan  •  Ginrummy *  •  Great Michael  •  Hangan  •  Holdem  •  Happygun  •  Islewan  •  Jack  •  Julius  •  Karma  •  Kechatch  •  King  •  Kinga  •  Kingdew  •  Madilloman  •  Marco  •  McGuy  •  Mouseman  •  Ninth  •  Nosgarl  •  Page One  •  Palms  •  Pavlik  •  Petit Ozu Jr.   •  Queen  •  Rabbitman  •  Ramba  •  Reforte  •  Rockstar  •  Run  •  Rush  •  Scotch  •  Sheepshead *  •  Shiki  •  Sleepy  •  Smooge  •  Snakeman  •  Solitaire  •  Speed  •  Squard  •  Tate  •  Ulti  •  Vitan  •  Wallem  •  Whitey Bay  •  Zodia  •  Zucca
Govern Mundial: Bakezo  •  Bastille  •  Bomba  •  Candre  •  Gal  •  Issho  •  Jero  •  Pike  •  Stussy  •  Yarisugi
Altres habitants: Ain   •  Ally  •  Ann   •  Ante   •  Any   •  Biyo  •  Doran  •  Drug Peclo  •  Du Feld   •  Gaburu   •  Giberson  •  Ginko  •  Jigra   •  Kawamatsu  •  Konbu  •  Miucha   •  Mocha  •  Morgans  •  Nego   •  Sind  •  Uzu  •  Yeti Cool Brothers
Habilitats
Fruites del Diable: Bijo Bijo no Mi   •  Gura Gura no Mi  •  Jake Jake no Mi  •  Kuku Kuku no Mi  •  Modo Modo no Mi   •  Ryu Ryu no Mi (Model Braquiosaure)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Espinosaure)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Paquicefalosaure)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Pteranòdon)  •  Tori Tori no Mi (Model Albatros)  •  Tori Tori no Mi (Model Fènix)  •  Zou Zou no Mi (Model Mamut)  •  Zushi Zushi no Mi  •  SMILE
Estils de lluita: Haki (Haoshoku  •  Busoshoku  •  Kenbunshoku)  •  Rokushiki  •  Electro
Articles relacionats
Illes: Punk Hazard  •  Illa Raijin  •  Illa Risc Vermell  •  Illa Mystoria  •  G-5  •  Nou Marineford  •  Dressrosa  •  Green Bit  •  Prodence  •  Mogaro  •  Jewel Ice Sheet  •  Doerena  •  Majiatsuka  •  Illa Applenine  •  Illa Karai Bari  •  Zou  •  Illa Broc Coli  •  Totto Land (Illa Pastís  •  Illa Cacau  •  Illa Melmelada  •  Illa Nous  •  Illa Formatge  •  Illa Galetes  •  Illa Caramel  •  Illa Gust  •  Illa Licor  •  Illa Blat  •  Illa Cruixent  •  Illa Yakigashi  •  Illa Esponjosa  •  Illa Gelatina  •  Illa Milenge  •  Illa Condiment  •  Illa Gelat  •  Illa Fruites  •  Illa Coberteria  •  Illa Tresoreria  •  Illa Amorosa  •  Illa Kibo  •  Illa 100%  •  Illa Kimi  •  Illa Margarina  •  Illa Exclusiva  •  Illa Topping  •  Illa Noko  •  Illa Patata  •  Illa Negra  •  Illa Piepie  •  Illa Tanega  •  Illa Sanshoku  •  Illa Futoru  •  Illa Package)  •  Foodvalten  •  Illa Sphinx  •  Illa Samba  •  Illa Port Chibaralta  •  Illa Mà  •  País de Wano (Onigashima)  •  Elbaf  •  Illa Yukiryu  •  Illa Pirata  •  Laugh Tale
Altres: Pirates d'en Rocks  •  Pirates d'en Barbablanca  •  Pirates de la Big Mom  •  Pirates Bèsties  •  Pirates del Pèl-Roig  •  Pirates d'en Barbanegra  •  Pirates de l'Aranya Remolí  •  Pirates Little  •  Buggy's Delivery  •  Gran Flota Yonta Maria