FANDOM

King
King manga
Informació
Nom japonès: キング
Nom anglès: King
Nom català: King
Primera aparició: Capítol 920
Afiliació: Pirates Bèsties
Ocupació: Pirata; All-Star; Desastre;
Sobrenom: "King l'Incendi" (火災のキング, Kasai no Kingu?)
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
Fruita del Diable
Nom japonès: Ryu Ryu no Mi (Model Pteranòdon)
Nom català: N/A
Significat: Drac; Dinosaure
Tipus: Zoan
En King l'Incendi (火災のキング Kasai no Kingu) és un cap de cartell dels Pirates Bèsties i una de les Tres Calamitats de l'emperador pirata Kaido. És part d'una raça desconeguda.

Degut a les seves accions, actua com a un dels antagonistes secundaris més importants de l'arc del País de Wano.

Aparença Edita

El King és un home excessivament corpulent i d'una enorme alçada, però sent més baix que el Jack. Vesteix roba d'un color negre, inclosa una màscara a la cara i un barret de punxes amb ulleres. Porta una jaqueta botonada tatxonada amb petits cercles que té dissenys de calaveres al coll, pantalons amb anells tachonados voltant d'ells, i guants amb petites pues a l'avantbraç. També té un parell de grans ales plumíferas negres en la seva esquena.

Galeria Edita

Ryu Ryu no Mi Model Pteranòdon
Forma animal del King.

Personalitat Edita

A l'igual que el Queen, en King és extremadament groller i crític amb els seus companys de tripulació, ja que constantment es burla dels èxits del Queen i el Jack. Segons el Queen, el King és un pervertit que estima la tortura.

En King s'ha mostrat calmat, serè i fins i tot una mica intimidatori davant de situacions de perill extrem, contestant severament davant la invitació de la Charlotte Linlin a la seva tripulació o no reaccionant davant el xoc entre el Kaido i aquesta.

Relacions Edita

Tripulació Edita

Kaido Edita

Com un dels tres homes de confiança del Kaido, aquest té una gran confiança en ell i en els seus poders. Al seu torn, en King és molt lleial al Kaido, sempre a punt per executar missions en nom seu. Quan la Big Mom i els seus fills van arribar a Wano, el King els va atacar i va llançar el seu vaixell a la mar per ordre del Kaido.

Un altre senyal de la seva lleialtat cap al Kaido va ser quan va rebutjar l'oferta de la Big Mom d'unir-se a la seva tripulació, tot i que estava disposada a perdonar les transgressions del King contra ella.

Queen Edita

En King no té cap problema a insultar obertament al seu company cap de cartell Queen, menyspreant les seves habilitats de tortura i de trencament d'esperits. En Queen, per la seva banda, tracta de la mateixa forma al King.

Jack Edita

El King, a l'igual que el Queen, insulta freqüentment al Jack i el menysprea enormement tot i tenir el mateix rang que ell.

Altres Edita

Charlotte Linlin Edita

En King no va dubtar a atacar el vaixell de la Big Mom quan aquesta i la seva tripulació estaven a punt d'entrar al País de Wano, veient-la com una amenaça enorme. Quan aquesta va intentar convidarlo a Totto Land, mostrant un interès en els de la seva raça, en King va declinar fermament, mirant-la de forma intimidatoria.

Sent un dels "desastres" dels Pirates Bèsties, en King té una gran autoritat sobre la tripulació, sent superat només per el Kaido. Tal com indica el seu epítet, el King és capaç de produir foc tant en la seva forma humana com en la seva forma de pteranòdon.

Fruita del Diable Edita

Per més informació veure: Ryu Ryu no Mi (Model Pteranòdon).

El King va menjar la Ryu Ryu no Mi (Model Pteranòdon), una Fruita del Diable de tipus Zoan prehistòrica que li permet transformar-se totalment o parcialment en un pteranòdon. Aquesta fruita li dóna la capacitat de volar, i pot realitzar atacs aeris extremadament poderosos, com es mostra quan va atacar el Queen Mama Chanter, un vaixell gegantí, amb la suficient força per fer caure a la Charlotte Linlin.

Armes Edita

En King porta una katana en el seu maluc, la qual utilitza per combatre.

Història Edita

Passat Edita

En King va estar present fa vint anys al costat del Queen i el Jack quan el Kaido va incendiar el castell d'Oden per matar la família Kozuki.

Saga dels Yonko Edita

Arc del País de Wano Edita

Apareix per primera vegada al costat del Queen a Onigashima, mentre tots dos renyaven al Jack i s'insultaven entre si. Més tard va aparèixer transformat en pteranòdon i es va encarregar que el Queen Mama Chanter no arribés al cim de la cascada de l'entrada del País de Wano, impedint que els Pirates de la Big Mom s'infiltressin a l'illa.

A l'endemà va presenciar com el Queen va portar la Charlotte Linlin a Onigashima, preguntant-se mentre aquesta menjava com podia seguir viva després de tirar-la a la mar. Després de rebutjar la invitació de l'Emperadriu de dur-lo a Totto Land va presenciar el xoc entre el seu capità i ella.

Més tard va ser vist al costat del Queen, informant-li sobre l'arribada dels numbers a país.

Trivia Edita

  • A l'igual que els seus companys «desastres» en Queen i el Jack, el nom de «King» fa al·lusió a la carta del mateix nom de la baralla anglesa, seguint d'aquesta manera la temàtica de les cartes dels Pirates Bèsties.
  • Tant el seu epítet com la seva fruita del diable poden estar basats en el Rodan, un monstre característic de la saga Godzilla.
  • Inicialment les seves ales i pinxos van ser de color blanc en l'anime, però aquest error va ser corregit, sent actualment de color negre.
  • En King és el cap de cartell de més edat.
  • Les seves ales i jaqueta s’assemblen a les del Magellan i el Shiliew. Pel que fa al seu casc, recorda el del Pica.
  • Comparteix amb el Marco la seva capacitat de transformar-se en un animal volador igni i la seva posició com a mà dreta d'un dels Yonko.
  • Les ales del King i la seva aparença amenaçadora podrien ser una referència al Serafí, un tipus d'àngel el nom del qual vol dir "els que cremen".