FANDOM

Komane
Manga - Anime

Komane anime

Informació
Nom japonès: コマネ
Nom anglès: Komane
Nom català: Komane
Primera aparició: Capítol 903; Episodi 879[1]
Afiliació: Regne de Lulusia[2]
Ocupació: Princesa[2]
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
La Komane és la princesa del Regne de Lulusia.[2]

AparençaEdita

La Komane és una dona prima de cabells negres lligats en dues cues. Porta un vestit fosc sense mànigues i unes sabates de taló fosques.[1]

PersonalitatEdita

Després de ser raptada per pirates, va aparèixer plorant confiant en que el seu pare pagaria pel seu rescat.[1] Després de ser salvada per en Coby i en Helmeppo, va atacar els pirates ben enfadada.[3]

Habilitats i PodersEdita

Com a princesa de Lulusia, la Komane té una gran autoritat sobre el país.[2]

HistòriaEdita

Saga dels YonkoEdita

Arc del ReverieEdita

La Komane estava a bord del vaixell dirigint-se al Reverie amb el seu pare. En un cert punt del viatge, el vaixell va ser atacat per pirates i la Komane va ser raptada per demanar rescat.[1][2] Mentre els pirates intentaven atacar els vaixells del Regne de Prodence i de Dressrosa, i segrestar a la Viola també, van ser aturats per en Coby i en Helmeppo. La Komane va ser alliberada i va amenaçar els seus segrestadors.[3]

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 One Piece Manga i Anime — Vol. 90 Capítol 903 (pàg. 9) i Episodi 879, la Komane apareix per primer cop.
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 One Piece Manga — Vol. 90 Capítol 903 (pàg. 8), es menciona l'estatus de la Komane.
  3. 3,0 3,1 One Piece Manga — Vol. 90 Capítol 903 (pàg. 10-13), en Coby i en Helmeppo salven la Komane.