FANDOM

Konbu
Manga - Anime

Konbu anime

Informació
Nom japonès: コンブ
Nom anglès: Kombu
Nom català: Konbu
Primera aparició: Capítol 657; Episodi 582[1]
Afiliació:
Ocupació:
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Konbu és un nen que estava a Punk Hazard.[2] Va ser alliberat al costat de la resta dels nens, gràcies als Pirates del Barret de Palla.

Aparença Edita

En Konbu és un nen amb el cabell molt curt i fosc i el cap gran. Té els llavis grossos quasi no té coll. És més alt que un humà normal a causa dels experiments de gigantisme d'en Caesar Clown.

Personalitat Edita

És un noi agradable amb els altres nens, encara que no se sap molt de la seva personalitat. Sota els efectes de la droga NHC10, quan no tenia caramels, es va embogir i va fer tot el possible per aconseguir-ne, com els altres nens.[3]

A causa d'haver estat un conillet d'índies pels experiments d'en Caesar, en Konbu té una estatura i una força molt superior a la d'un humà normal perquè havia de créixer fins a ser una gegant. Embogit per aconseguir caramels, ell i la resta de nens van ser capaços de danyar en Chopper en la forma de monstre (tot i que el ren no lluitava, només els contenia).

Història Edita

PassatEdita

En Konbu va ser allunyat de la seva família per en Caesar Clown i portat a viure a Punk Hazard com un subjecte de prova. En algun moment, li van presentar la Mocha.[4]

Arc de Punk HazardEdita

Quan els Pirates del Barret de Palla van arribar a Punk Hazard i van irrompre a l'Habitació de les Galetes, en Konbu va escapar juntament amb els altres nens amb la Nami, en Franky, en Sanji i en Chopper.[3] No obstant això, en Caesar finalment els va capturar i van tornar a l'Habitació de les Galetes.[5] Quan la Mocha va tractar d'escapar amb les drogues amb forma de caramel, en Konbu la va perseguir al costat dels altres nens. Finalment, la Mocha es va menjar tots els caramels i va patir una sobredosi i els nens es van començar a preguntar com és que els caramels li havien causat tan mal. En Chopper va aprofitar la seva distracció per administrar-los un sedant.[6]

Després de la derrota d'en Caesar, en Trafalgar Law va utilitzar els seus poders per treure del cos dels nens tota la droga NHC10 i altres substàncies que els havia donat en Caesar. Tot seguit, van començar el viatge per visitar el doctor Vegapunk per a que els ajudi a tornar a la seva mida original.[7]

Arc de DressrosaEdita

Mentre viatjaven amb els Marines del G-5, la Tashigi va informar als nens que veurien el doctor Vegapunk en pocs dies.[8]

Referències Edita

  1. One Piece Manga i Anime — Vol. 67 Capítol 657 i Episodi 582, es veu en Konbu amb els altres nens a l'Habitació de les Galetes.
  2. One Piece Manga i Anime — Vol. 69 Capítol 686 i Episodi 612, es revela el seu nom.
  3. 3,0 3,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 67 Capítol 658 i Episodi 583, els Barret de Palla arriben a l'Habitació de les Galetes.
  4. One Piece Manga i Anime — Vol. 69 Capítol 685 i Episodi 611, en Konbu coneixia
  5. One Piece Manga i Anime — Vol. 68 Capítol 674 i Episodi 600, en Konbu és recapturat per en Caesar.
  6. One Piece Manga i Anime — Vol. 69 Capítol 688 i Episodi 614, en Chopper els administra un sedant
  7. One Piece Manga i Anime — Vol. 70 Capítol 696 i Episodi 622, en Law cura els nens i la Tashigi comença a fer-se'n càrrec.
  8. One Piece Manga i Anime — Vol. 79 Capítol 793 i Episodi 736, els nens viatgen amb la Tashigi.

Navegació Edita

[v · e]
Organització d'en Caesar Clown
Mestre: Caesar Clown
Afiliacions: Donquixot Doflamingo  •  Kaido  •  Vergo  •  Trafalgar Law  •  Jack  •  Pirates de la Big Mom
Subordinats: Pirates d'en Barbamarró  •  Unitat Patrulla Centaure (Smooge  •  Fen Bock  •  Chappe  •  Run)  •  Yeti Cool Brothers  •  Drac  •  Monet  •  Smiley  •  Barbamarró
Recerca de la gegantització: Momonosuke  •  Mocha  •  Sind  •  Doran  •  Ally  •  Uzu  •  Konbu  •  Biyo  •  Ginko
Vehicles: Globus volador de gas
Habilitats
Fruites del Diable: Gasu Gasu no Mi  •  Sara Sara no Mi (Model Axolot)  •  Yuki Yuki no Mi
Articles relacionats
Arcs: Arc de Punk Hazard
Localitzacions: Punk Hazard  •  Dressrosa
Substàncies: NHC10  •  KYP  •  H2S  •  Shinokuni  •  SAD  •  Koro
Altres: Brokers  •  Centaures  •  Shichibukai  •  Vegapunk