FANDOM

Esbós
Article incomplet

Kong
Manga - Anime

Almirall de Flota Kong

Informació
Nom japonès: コング
Nom anglès: Kong
Nom català: Kong
Afiliació: Govern Mundial; Marina (abans)
Ocupació: Comandant en Cap; Almirall de Flota (abans)
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:

En Kong és el comandant en Cap del Govern Mundial. Va ser l'anterior almirall de flota de l'Armada ara fa 27 anys. En el moment de la Guerra d'Edd entre en Gol D. Roger i en Shiki, en l'execució d'en Roger i quan la Nico Robin va començar a ser perseguida ara fa 22 anys encara era l'Almirall de Flota.

Aparença Edita

En Kong és un home musculat, d'avançada edat, amb el cabell i la barba canosa i disposada en punxes. A més, també té una cicatriu sota el seu ull esquerre.

Duu una camisa negra sense mànigues mostrant els seus musculats braços, una bufanda groga voltant el seu coll i una capa de l'Armada sobre les seves espatlles.

Personalitat Edita

Sembla ser un home just. En el passat, tot i que en Garp no volia ser almirall, li ofereix aquest càrrec diverses vegades, arribant-se fins i tot a barallar.

Sent Almirall de la Flota, tenia poder absolut de l'organització. Ara, com a Comandant en Cap del Govern Mundial té poder sobre tots els membres de l'Armada i els agents del govern, els Shichibukai, els agents d'Enies Lobby, Impel Down i el Cipher Pol. D'acord amb la jerarquia de l'Armada, la seva autoritat només està subordinada als Gorosei, que són la màxima autoritat política del món.

Haki Edita

Es va dir que tots els marines amb càrrec de Vicealmirall i superior posseeixen Haki, fet per al qual es dedueix que en Kong també té aquesta habilitat. Tot i això, no se l'ha vist mai mostrant aquest poder.

HistòriaEdita

PassatEdita

La Guerra d'Edd Edita

L'Almirall de Flota Kong va ser vist rebent un informe sobre la lluita entre en Gol D. Roger i en Shiki, i quan el vicealmirall Monkey D. Garp s'avança a la batalla, en Kong crida que la seva conversa no havia acabat encara, tot i que en Garp afirma que sí. En Kong finalment és promogut d'Almirall de Flota a comandant en cap.

Després de la GuerraEdita

Sengoku i Kong

La reunió d'en Kong i en Sengoku a Mariejois.

Després de la Batalla de Marineford, en Garp s'apropa a en Kong i renuncia a l'Armada, tot i que en Kong l'intenta detenir. Tres setmanes després, en Sengoku fa el mateix. En Kong, decebut per aquestes renúncies, va permetre que s'anessin amb la condició que els seus registres no seran tocats, per mantenir la influència de reclutar nous marines en el futur.