FANDOM

Kozuki Hiyori
Kozuki Hiyori manga
Informació
Nom japonès: 日和
Nom anglès: Kozuki Hiyori
Nom català: Kozuki Hiyori
Afiliació: Família Kozuki
Ocupació: Cortesana
Sobrenom:
Edat: 26
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
La Kozuki Hiyori és la filla d'en Kozuki Oden i la Toki i la germana petita d'en Momonosuke. Per a la gent del País de Wano, ella era coneguda amb el nom de Komurasaki i treballava com a cortesana. Tot i així, ella va perdre el seu estatus després d'enfadar al shogun Kurozumi Orochi i ser presuntament executada per en Kyoshiro.

Aparença Edita

La Hiyori és una dona esvelta d’altura mitjana. Té els cabells llargs de color blau verdós que li arriben a la cintura, els ulls blaus i porta un pintallavis de color rosa clar. Molts la consideren sorprenentment bella fins al punt en què els homes són cegats quan intenten mirar-la.

Com a Komurasaki, tenia els cabells extremadament adornats, amb múltiples flors i pins. Portava un kimono vermell extremadament opulent que brillava a la llum del sol, amb la màniga adornada amb un paó i flors al damunt.

Després de sortir de la Capital de les Flors, la Hiyori va deixarse la major part del cabell cobrint-li el front, mentre que una part dels seus cabells està subjectat per pins darrere del cap.

Galeria Edita

Hiyori de petita
La Hiyori de petita.

Personalitat Edita

Relacions Edita

História Edita

Passat Edita

Arc del País de Wano Edita

Trivia Edita