FANDOM

Momonosuke
Manga - Anime

Momonosuke anime

Informació
Nom japonès: モモの助
Nom anglès: Momonosuke
Nom català: Momonosuke
Afiliació: Família Kozuki
Ocupació: Hereu de la família Kozuki
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
Fruita del Diable
Nom japonès: N/A (Fruita Artificial)
Nom català: N/A
Significat: N/A
Tipus: Zoan
En Kozuki Momonosuke és el fill del dàimio de la família Kozuki, en Kozuki Oden. Va ser segrestat i portat a Punk Hazard.

Va ser mencionat pe primera vegada quan en Kin'emon va explicar a en Sanji que havia anat a Punk Hazard a rescatar el seu "fill". Es va revelar el seu nom quan el samurai va preguntar als nens segrestats a l'Habitació de les Galetes si l'havien vist, i el clan del seu nom es va dir quan en Kin'emon va explicar la seva verdadera herència. Quan en Jack va atacar en Zunisha, es va veure que en Momonosuke té l'habilitat d'escoltar la Veu de Totes les Coses.

Aparença Edita

Momonosuke forma drac color

En la seva forma de drac a color.

L'aparença humana d'en Momonosuke coincideix amb l'estereotip de tots els samurais de l'antic Japó, amb un monyo, vestit amb un kimono i armat amb una katana.

Com un drac, és molt semblant a un drac xinès. És de color rosa fosc i té les banyes grogues, igual que els ulls i la cresta.

Personalitat Edita

En Momonosuke és molt orgullós i no accepta regals o ofrenes com a favors de ningú. Es nega a menjar el que els altres nens del laboratori li volien donar i també a dir-los el seu nom. Tot i això, com que és un nen, no pot aguantar aquest comportament massa temps i acaba menjant una fruita que troba i revelant el seu nom a una de les nenes capturades per en Caesar al seu costat. També és bastant rondinaire, enfadant-se quan en Ruffy el confonia amb una anguila gegant en lloc d'un drac.

Fruita del Diable Edita

Momonosuke volant

En Momonosuke volant.

En Momonosuke va menjar una fruita del diable del tipus zoan creada artificialment per en Vegapunk, considerada un fracàs. Aquesta fruita el va convertir en un drac serpentí amb la capacitat de volar agafant-se als núvols que crea. No obstant això, com que fa poc que ha menjat la fruita, encara no sap controlar les transformacions que proporciona una fruita zoan, preguntant a en Ruffy com ho pot fer. D'alguna manera aconsegueix tornar a la seva forma humana, tot i que, com que al transformar-se va perdre la roba, quan adquireix de nou forma humana va despullat.

HistòriaEdita

PassatEdita

Momonosuke capturat

Nois oferint menjar a en Momonosuke

En Momonosuke va ser segrestat de casa seva i portat com a mercaderia de contraban en un vaixell a Punk Hazard, on es va allotjar a l'Habitació de les Galetes amb la resta dels nens segrestats. Malgrat la bondat dels altres nens oferint-li menjar i dolços, ell es va negar a prendre "la caritat d'un altre" i no li va dir a ningú el seu nom.

Temps després, es va escapar de l'habitació i va entrar a "l'habitació secreta", que en realitat era l'antiga oficina d'en Vegapunk. Allà va veure una fruita dins una vitrina de vidre i, a causa de la gana que tenia, se la va menjar sense saber que era una fruita del diable creada artificialment pel gran geni. Poc després, una nena va entrar a l'habitació per parlar amb ell. En Momonosuke li va dir que volia fugir i van romandre allà fins que van sentir els passos dels guàrdies. Ella va córrer per amagar-se dient-li a en Momonosuke que fes el mateix.

En arribar els guàrdies, en Momonosuke va patir una transformació inconscient, transformant-se en un drac. Després d'escapar dels guàrdies com a drac, es va veure reflectit en un mirall i es va adonar en el que s'havia convertit, fent un crit de sorpresa i seguint corrent. Quan va passar per l'oficina d'en Caesar Clown, en Momonosuke va escoltar com el científic parlava de que necessitava més nens perquè aquests moren al cap de cinc anys. Quan volia anar a avisar als altres nens, però, es va amagar a la paperera i va quedar atrapat a l'abocador de les escombraries.

Punk HazardEdita

Momonosuke i Ruffy

Primera trobada entre en Momonosuke i en Ruffy.

Temps després, coneix a en Monkey D. Ruffy, ja que ell també ha caigut a l'abocador de les escombraries. Tot i que el pirata reconeix el seu nom, en Momonosuke creu que en Ruffy l'està confonent amb una altra persona, ja que no es coneixien. En Ruffy pensa en menjar-se'l, però el nen li diu que és un humà. Se sent el seu estómac i admet que porta deu dies sense menjar. Després, en Momonosuke li explica la seva història, revelant-li a en Ruffy que els experiments d'en Caesar mataran als nens en 5 anys. En Ruffy, enfadat, demana a en Momonosuke que s'agafi a ell, ja que està decidit a sortir de l'abocador. Alleujat per les paraules d'aquest, arriba a pensar que en Ruffy no és un pirata. De sobte, en Momonosuke té una mena d'al·lucinació en la que apareix en Donquixot Doflamingo i comença a volar i en Ruffy s'agafa a ell mentre es dirigeixen cap amunt.

Navegació Edita

[v · e]
Organització d'en Caesar Clown
Mestre: Caesar Clown
Afiliacions: Donquixot Doflamingo  •  Kaido  •  Vergo  •  Trafalgar Law  •  Jack  •  Pirates de la Big Mom
Subordinats: Pirates d'en Barbamarró  •  Unitat Patrulla Centaure (Smooge  •  Fen Bock  •  Chappe  •  Run)  •  Yeti Cool Brothers  •  Drac  •  Monet  •  Smiley  •  Barbamarró
Recerca de la gegantització: Momonosuke  •  Mocha  •  Sind  •  Doran  •  Ally  •  Uzu  •  Konbu  •  Biyo  •  Ginko
Vehicles: Globus volador de gas
Habilitats
Fruites del Diable: Gasu Gasu no Mi  •  Sara Sara no Mi (Model Axolot)  •  Yuki Yuki no Mi
Articles relacionats
Arcs: Arc de Punk Hazard
Localitzacions: Punk Hazard  •  Dressrosa
Substàncies: NHC10  •  KYP  •  H2S  •  Shinokuni  •  SAD  •  Koro
Altres: Brokers  •  Centaures  •  Shichibukai  •  Vegapunk