FANDOM

Kozuki Toki
Toki amb 26 anys
Informació
Nom japonès: 光月トキ
Nom anglès: Kozuki Toki
Nom català: Kozuki Toki
Primera aparició: Capítol 920
Afiliació: Família Kozuki; Família Amatsuki; Pirates d'en Roger (abans); Pirates d'en Barbablanca (abans)
Ocupació:
Sobrenom:
Edat: 36 (morta)
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
Fruita del Diable
Nom japonès: Toki Toki no Mi
Nom català: Fruita Temps Temps
Significat: Temps
Tipus: Paramècia
La Kozuki Toki, nascuda com a Amatsuki Toki era la dona d'en Kozuki Oden, la mare d'en Momonosuke i la Hiyori i la matriarca de la Família Kozuki, així com una antiga membre dels Pirates d'en Barbablanca i dels Pirates d'en Roger.

Nascuda fa més de 800 anys, va viatjar en el temps fins fa 30 anys, quan va conèixer a l'Oden, sent assassinada per en Kaido fa 20 anys.

Aparença Edita

Als 26 anys, la Toki era una dona de mida mitjana amb el cabell llarg i fosc, on portava una flor amb una cadena de perles. També portava un quimono curt amb llunes creixents que s'assemblaven al símbol de la Família Kozuki a la part inferior. Quan era jove, s'assemblava a la seva filla Hiyori.

Personalitat Edita

La Toki era una dona amable i afectuosa, ja que va cuidar de l'Oden quan ell va desembarcar a l'illa on ella per espantar els traficants de persones que la perseguien. Quan va arribar fa 30 anys abans del present, va mostrar moltes ganes per anar cap al País de Wano. Quan es va casar amb l'Oden, els criats d'aquest van arribar a tenir un gran respecte per ella.

Relacions Edita

Família Edita

Durant el seu últim viatge en el temps, la Toki es va enamorar del Kozuki Oden i finalment es van establir per formar una família. Després que l'Oden fos executat, la Toki va utilitzar els poders de la seva Fruita del Diable per enviar al Momonosuke i quatre de les Nou Beines Vermelles al futur per tenir l'oportunitat de complir el somni de l'Oden d'obrir les fronteres del País de Wano mentre ella es quedava per complir amb la seva fi, triant unir-se el seu marit en l'altra vida.

La Toki també s'estimava als seus fills, i quan els Pirates Bèsties van calar foc al castell de Kuri per matar els últims descendents de la Família Kozuki, la Toki va sostenir al Momonosuke i la Hiyori prop d'ella per mantenirlos fora de perill. En Momonosuke va plorar profundament la mort de la seva mare, mentre que la Hiyori estava tan traumatitzada que no va parlar durant molt de temps.

Com a dona del Kozuki Oden, la Toki posseïa una considerable quantitat d'estatus a Kuri fins que l'Oden va ser executat.

Fruita del Diable Edita

Per més informació veure: Toki Toki no Mi.

La Toki va menjar la Toki Toki no Mi, una Fruita del Diable de tipus Paramècia que li permet enviarse a si mateixa o a altres persones cap al futur.

Armes Edita

La Toki portava una katana quan va enfrontar-se al Karma i a la seva banda.

Història Edita

La Toki va néixer fa uns 830 anys abans de l'actualitat durant el Segle Buit. Després de menjarse la Toki Toki no Mi, va viatjar cap endavant en el temps diverses vegades. Va arribar fa 30 anys abans del dia actual, i va conèixer a una colla dirigida per Karma que va dir que la ajudarien a arribar al País de Wano. No obstant això, ràpidament es va adonar que en realitat eren traficants d'esclaus i els va enfrontar mentre es preparava per escapar a través del temps. No obstant això, la colla del Karma es va escapar després de veure al Kozuki Oden, a qui van confondre amb un dimoni marí, caminar a terra. La Toki va tractar les ferides de l'Oden, i a l'endemà van ser confrontats per en Karma en persona. No obstant això, en Karma va ser derrotat per l'Edward Newgate, qui va dur la Toki i l'Oden a bord del seu vaixell, on van navegar pel Nou Món amb els Pirates d'en Barbablanca.

Més tard, es casaria amb l'Oden i va donar a llum a un fill, en Momonosuke, seguit d'una filla, la Hiyori. Fa vint anys, el Gol D Roger li va demanar a l'Oden unir-se als Pirates d'en Roger, per la qual cosa després d'acceptar l'oferta, la Toki va seguir al seu marit. Just quan la banda es dirigia al País de Wano en la recerca d'un dels quatre road Poneglyphs, la Toki va caure malalta, per la qual cosa el Crocus va aconsellar deixar-la a l'illa perquè reposés, cosa que la Toki acceptar. Així doncs la Toki va romandre en Wano al costat dels seus fills i el Nekomamushi i l'Inuarashi, implorant al seu marit que seguís amb el seu viatge sense ella.

Vint anys abans de l'actualitat, l'Oden va ser portat a la Capital de les Flors i va ser executat pel Kurozumi Orochi després d'abandonar il·legalment el País de Wano. La Toki era al castell de Kuri amb els seus fills quan en Kaido, que estava aliat amb l'Orochi, el va incendiar. Quan els criats van tornar al castell, la Toki va fer ús els seus poders per enviar al Momonosuke i els seus criats 20 anys cap endavant en el temps, però va triar quedar-se i trobar la seva fi.

Trivia Edita

  • El seu nom Toki ve de "朱 鷺" una espècie d'ibis japonés.
  • També podria ser una referència a "時" que significa «temps».
  • El seu cognom de naixement, Amatsuki, conté els kanjis de «cel» (天) i «lluna» (月).