FANDOM

Kumadori
Manga - Anime

Kumadori

Informació
Nom japonès: クマドリ
Nom anglès: Kumadori
Nom català: Kumadori
Afiliació: Govern Mundial (abans); CP9 (abans)
Ocupació: Agent del Govern
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Edat: 34
36 (Timeskip)
Douriki: 830
Clau: 3
Doblatge català: Eduard Doncos
En Kumadori era un membre del CP9 bastant fort, ja que la Nami no va tenir res a fer i en Chopper només el va poder guanyar fent servir la seva forma més perillosa.

Aparença Edita

Kumadori nen

Kumadori quan era un nen.

En Kumadori és un home extravagant, ja que té uns grans cabells de color rosa, és molt pàl·lid i molt alt i sembla estar inspirat en un actor kabuki. Porta la roba estàndard del CP9, una camisa i pantalons negres i una corbata blanca. En un SBS l'Oda el va dibuixar de nen. Duia una samarreta de taques, ja tenia els cabells llargs tot i que no tant com ara i ja estava maquillat com si fos un actor.

Personalitat Edita

En Kumadori és escandalós i cridaner i sembla estar obsessionat amb el teatre o les frases dramàtiques. Normalment amenaça a fer-se el Harakiri (Tècnica amb la que se suicidaven els guerrers japonesos) però les seves extraordinàries habilitats amb la Massa d'acer ho impedeixen. Li agrada provocar als seus enemics i quan estan esperançats dir-los que tot era mentida.

En Kumadori no ha menjat cap fruita del diable, però domina especialment bé una variant del Rokushiki que li permet controlar tot el seu cos fins i tot els seus cabells mitjançant el retorn a la vida una tècnica que el anomena Digestió i absorció. També es molt hàbil i ràpid segons en Fukuro que va revelar que la seva capacitat o Douriki era de 810. També ha demostrat molta resistència perquè va aguantar fins al final en la lluita contra en Chopper.

També utilitza un bastó semblant als dels monjos budistes per lluitar.

Kumadori gras
En Kumadori després d'ingerir una gran quantitat de menjar.
Kumadori complet
Mitjançant el retorn a la vida és capaç de digerir el menjar ràpidament.

Història Edita

Passat Edita

Kumadori nen entrenant

En Kumadori entrenant.

Es veu en el Capítol 0 quan era un nen entrenant.

Abans de la reunió del CP9 a Enies Lobby havia estat assignat en una missió juntament amb en Jabura i en Fukuro per tal de debilitar l'Exèrcit Revolucionari però un descuit d'en Fukuro fa fracassar la missió.

Saga d'Enies Lobby Edita

Apareix a Enies Lobby al despatx de l'Spandam donant la benvinguda als seus companys. Torna a sortir al balcó de la torre quan els pirates declaren la guerra al Govern Mundial.

Kumadori vs Nami

En Kumadori contra la Nami.

En la batalla amb els pirates el seu primer rival és la Nami a la que posa en una greu situació degut al seu control de tot el cos. Abans de matar-la ella aconsegueix escapar i li roba la clau sense que se n'adoni. Ell la persegueix per continuar la lluita. A mitja persecució la Nami es troba amb en Chopper i fan un canvi de rivals. En Chopper que ja havia consumit una Ultra Píndola es posa a atacar-lo. Quan se li acaba l'efecte es troba que els seus cops no li fan res. Enmig de la baralla irrompen a la cuina on hi ha en Franky lluitant contra en Fukuro. En Chopper aprofitant una gran nevera qui hi ha allà aprofita un descuit i el tanca a dins. Més tard aconsegueix escapar i continuen la lluita. En Chopper està en seria desventatge i no pot menjar una altra ultra píndola pels efectes secundaris tot i així per tal de mirar de derrotar-lo. Al perdre el control de les transformacions també perd el control de la lluita i encara està en més desventatge mentre en Kumadori ha incendiat l'habitació. Finalment aconsegueix la ultra peülla i li llança el seu ataca més fort.
Chopper monstre pre

En Kumadori derrotat.

Tot i que sembla que l'ha tombat en Kumadori resisteix i es disposa a matar en Chopper. Aquest veient que estava a punt de morir decideix menjar la tercera ultra píndola i així transformar-se en un monstre mentre recorda l'advertència de la Kureha. Un cop transformat en Kumadori queda totalment atemorit i perd la concentració i el control del seu cos. Tot i atacar en Chopper aquest no sembla patir cap dany.
Kumadoriko

En Kumadori fora de combat.

En Chopper contraataca i en una brutal successió de cops de puny l'estampa contra el terra i el deixa fora de combat. Llavors descontrolat totalment surt de l'habitació trencant la paret amb en Kumadori agafat i el llença pels aires anant a parar al mig de l'altre part de l'illa.

Informe independent del CP9 Edita

Kumadori guanyant diners

En Kumadori fent d'artista de carrer.

És salvat i rescatat de l'illa gràcies a en Blueno i els seus poders. Després d'escapar de l'illa segueixen les vies del Tren de Mar i arriben a St. Poplar on es veu obligat a fer d'artista de carrer per tal d'aconseguir diners per tractar en Lucci. Un cop recuperat derroten als Pirates Candy que havien envaït l'illa. Degut a la por que causen als habitants es veuen obligats a marxar de l'illa. Un cop arriben a la seva terra natal es troben amb més soldats de la Marina que els busquen per matar-los per ordres de l'Spandam. Escapen dels soldats i marxen de l'illa però abans envien un missatge a l'Spandam dient que anaven a buscar-lo. Actualment l'estan buscant.