FANDOM

Laffitte

Manga - Anime

Laffitte Anime timeskip

Manga - Anime

Lafitte

Informació
Nom japonès: ラフィット
Nom anglès: Laffitte
Nom català: Laffitte
Afiliació: Pirates d'en Barbanegra
Ocupació: Pirata; Oficial; Capità del cinquè vaixell; Xèrif
Sobrenom: "Xèrif demoníac" (鬼保安官 Oni Hoankan?)
Edat: 39 (debut)
41 (timeskip)
Aniversari: 13 de març
Alçada: 340 cm
Recompensa: 42.200.000 Berrysymbol
Doblatge català: Xavier Casan
En Laffitte, conegut com el "Xèrif Demoníac", va ser un antic xèrif del West Blue i actualment és un dels "Deu Capitans Titànics" dels Pirates d'en Barbanegra, en el seu cas, del 5è vaixell. També actua com l'oficial de la tripulació.

Aparença Edita

En Laffitte és increïblement pàl·lid i d'aspecte malaltís. Balla claqué mentre camina. També és molt alt, com la majoria dels seus companys de tripulació, i prim. Porta un collaret de color blanquinós, camisa de màniga llarga estampada amb creus grogues i pantalons blau marí. Els seus accessoris més distintius són el seu clàssic barret negre de copa i bastó de fusta de color vermell, amb el qual també porta un parell d'arracades d'or. Els seus llavis són vermell fosc.

Galeria Edita

Disseny Laffitte anime
Disseny del Laffite a l'anime abans del timeskip.

Personalitat Edita

Va viure al West Blue i va treballar com a policia, però va ser bandejat perquè era excessivament cruel i violent. En contradicció amb el seu passat, en Laffitte ara sembla estar tranquil i silenciós. Ell encara ha de mostrar la crueltat del seu passat i, pel que sembla, no va tractar d'ajudar a la seva tripulació a l'atac que li van fer a l'Ace. Igual que la resta dels Pirates d'en Barbanegra, en Laffitte és un creient fort de la sort, el destí i els somnis.

Habilitats de navegació Edita

Com a navegant, en Laffitte guia a la resta dels Pirates d'en Barbanegra a través del mar obert. El seu nivell de coneixements de navegació són fins ara desconeguts, tot i que s'espera que és un navegador bastant bo per navegar a través de la Grand Line. Curiosament, malgrat la seva ocupació, no és vist amb un Log Pose, que és essencial per a la navegació de la Grand Line.

Altres habilitats Edita

Ales Laffitte

En Laffitte amb les seves ales

A part de la seva navegació, en Laffitte demostrat diverses altres habilitats. Ell sembla tenir una habilitat que li permet obtenir ales i volar. Si aquest poder el causa una Fruita del Diable o no és actualment desconegut.

Com un ex policia, en Laffitte té autoritat i poder sobre els ciutadans. No obstant això, per la seva crueltat, va perdre la seva autoritat quan va ser exiliat. Es va infiltrar en la detecció de Mary Geoise i va passar per alt a diversos soldats de la Marina d'alt rang i Shichibukai mentre usava sabates de claqué (una única característica de l'anime), fins que van notar la seva presència. En Laffitte també posseeix el poder d'hipnotitzar.

En Laffitte ha demostrat posseir una gran quantitat de resistència en ser capaç de seguir lluitant fins i tot després de prendre una de les explosions de l'Almirall de Flota Sengoku amb la resta dels Pirates d'en Barbanegra.

Armes Edita

En Laffitte porta un bastó que fa acompanyar el seu claqué de tant en tant, encara que es desconeix si pot ser utilitzat com una arma. Durant l'assassinat d'en Barbablanca, en Laffitte estava usant una pistola contra el gran pirata.

Història Edita

Passat Edita

Va ser un policia del West Blue, però es va convertir en un pirata després de ser desterrat de la força policial i se li va prohibir tornar al West Blue per ser excessivament violent i cruel sense necessitat. Va ser finalment reclutat per en Teach com a oficial dels Pirates d'en Barbanegra.

Saga de la Banda Baroque Edita

Arc de Drum Edita

Algun temps després d'unir-se a la tripulació d'en Barbanegra, en Laffitte i tota la tripulació va atacar Drum obligant al covard rei Wapol a fugir.

Saga de l'Illa del CelEdita

Arc de JayaEdita

Laffitte a Mariejoa

En Laffitte colant-se a la reunió de Marijoa

La primera vegada que va apareixer va ser quan va fer acte de presència en el medi d'una reunió entre els Shichibukai i funcionaris d'alt rang a Mary Geoise, després d'haver realitzat amb èxit la seva manera desapercebuda i sense haver estat convidat a una finestra alta (encara més impressionant pel fet de que portava sabates de claqué). Va recomanar un nou Shichibukai per ocupar el lloc d'en Crocodile, per tal de nomenar al seu capità, en Marshall D. Teach, també conegut com a Barbanegra.

Saga de Water 7Edita

Arc de després d'Enies LobbyEdita

Ell va estar als saquejos vistos amb la seva tripulació a l'Illa Banaro, on l'Ace finalment va trobar a en Barbanegra, tres dies abans que sortissin les noves recompenses dels Pirates del Barret de Palla després de l'incident d'Enies Lobby. No va atacar al comandat de la segona divisió d'en Barbablanca, a diferència dels seus companys tripulants Van Augur i Jesus Burgess.

Saga de la Gran GuerraEdita

Arc d'Impel DownEdita

Mentre que en Ruffy estava al nivell 4, en Laffitte arribava a Impel Down, amb el seu capità i la tripulació. Després d'intercanviar paraules amb l'exèrcit d'Impel Down, en Laffitte i la resta de la tripulació van ser enverinats per la tècnica d'en Magellan. Més tard, tota la tripulació es va salvar per un antídot contra l'ex cap de la Guàrdia Shiryu, que va acceptar l'oferta d'en Barbanegra d'unir-se a la seva tripulació.

Arc de MarinefordEdita

En Laffitte es detecta, juntament amb els altres membres dels Pirates d'en Barbanegra, a la plataforma d'execució, on van arribar a veure el desenvolupament dels esdeveniments en el camp de batalla. En Barbanegra, que pel que sembla va portar al seu equip de tornada a Marineford perquè pogués presenciar la mort d'en Barbablanca, va exclamar que ell era feliç d'haver arribat a temps per fer-ho. Ell va revelar a en Sengoku que abans dels Pirates d'en Barbanegra arribessin a Impel Down, que va hipnotitzar als marines a la sala de control per obrir les portes de la justícia a tots esl vaixells que s'aproximaven, la qual cosa va ajudar a en Ruffy i els seus companys d'Impel Down que arribessin a Marineford. A continuació, es va unir al seu equip per derrocar a en Barbablanca amb una pistola. Després de que en Barbablanca moris, en Laffitte, es va veure amb una pistola, ajudant als seus companys de tripulació a cobrir a en Barbablanca amb un drap negre ja que comença a demostrar els seus poders.

En Laffitte i els Pirates d'en Barbanegra més tard van ser atacats per una ona de xoc creada per en Sengoku en la seva forma de Buda. Després, en Barbanegra va lluitar contra en Sengoku i en Monkey D. Garp. En Shanks va arribar al camp de batalla. Ell, juntament amb els Pirates d'en Barbanegra, en lloc de lluitar contra els Pirates del Pèl-Roig, van marxar.

Arc de després de la GuerraEdita

La tripulació va anar cap al Nou Món, capturant a la Jewelry Bonney pel camí. Llavors, van discutir entre ells. L'Avalo Pizarro va intentar declarar-se capità, però en Laffitte el va amenaçar amb matar-lo i li va recordar que eren els "Pirates d'en Barbanegra". El vaixell dels Pirates d'en Barbanegra va estar apunt de quedar destruït, a causa del grandària d'en Sanjuan Wolf, i decideixen canviar la hostatge per un creuer de la Marina. En Vau Augur, però, informa que el vaixell marine arriba amb l'Akainu a bord, i decideixen fugir.

Durant el Timeskip Edita

Amb el pas dels dos anys, el Teach va arribar a conquerir pràcticament totes les illes que pertanyien al Barbablanca després de la seva victòria a la Batalla de la Venjança. Ara que el seu capità era un dels Quatre Emperadors, el Laffitte i els altres començarien a caçar usuaris de Fruites del Diable perquè el seu capità els tragués els seus poders. En algun moment va arribar a ser el capità de la cinquena flota dels Pirates d'en Barbanegra i es va tornar un personatge reconegut en el Nou Món. Ell i els seus companys després serien anomenats "Els Deu Capitans Titànics".

Saga dels Yonko Edita

Arc de Zou Edita

Al costat del Shiryu, en Laffitte va navegar fins a Dressrosa per recollir al Jesus Burgess, però, aquest ja s'havia marxat. Poc temps després, tots dos reben en un dels vaixells de la flota del Barbanegra una trucada per cargol telèfon del Burgess, a qui pregunten seva ubicació i el seu estat. En Burgess els demana que informin al Barbanegra que es troba a la seu principal de l'Exèrcit Revolucionari, Baltigo i que si ataquessin ara, guanyarien una gran quantitat d'armes.

Més endavant, els Pirates d'en Barbanegra van atacar Baltigo, destruint l'illa quan van arribar els Marines i el Cipher Pol. No obstant això, la tripulació va fugir després d'un breu enfrontament amb ells.

Trivia Edita

  • El nom de Laffitte està basat en el pirata de la vida real Jean Lafitte.
  • El shikomizue del Laffitte s'assembla al del Brook, a més que els dos personatges tenen diverses característiques en comú, donant a pensar que potser provinguin del mateix regne. De la mateixa manera, La seva gran semblança amb ell indicaria que és la seva contrapart dels Pirates del Barret de Palla.
  • En Laffitte està inspirat en la iconologia de la cantant japonesa Iwatanni Tokiko, la qual acostumava a vestir amb robes d'home, portant exactament la mateixa roba que ella en un dels seus videoclips.
  • Seguint l'estela d'inspiracions preses per el Baró de Münchhausen en els Pirates d'en Barbanegra, el Laffitte sembla tenir algun tipus d'habilitat que li permet moure's a gran velocitat, a l'igual que el servent del Baró, el Berthol.
  • Hi ha diferències en l'anime amb el manga, sobretot en la seva primera aparició. Al manga qui el reconeix i es dirigeix ​​a ell és la Tsuru, mentre que en l'anime és un oficial anònim.
  • Els aliments favorits del Laffitte són els dolços de piruleta.

Navegació Edita

[v · e]
Pirates d'en Barbanegra
Almirall: Marshall D. Teach
Capitans Titànics: Jesus Burgess  •  Shiryu  •  Van Augur  •  Avalo Pizarro  •  Laffitte  •  Catarina Devon  •  Sanjuan Wolf  •  Vasco Shot  •  Doc Q
Altres membres: Stronger
Subordinats: Pirates d'en Barbarrosa (Barbarrosa)
Aliats: Kuzan
Vaixells: Saber of Xebec
Habilitats
Fruites del Diable: Yami Yami no Mi  •  Gura Gura no Mi  •  Suke Suke no Mi  •  Inu Inu no Mi (Model Guineu de nou cues)  •  Hie Hie no Mi
Estils de lluita: Haki
Armes: Raiu  •  Senriku
Articles relacionats
Arcs: Arc de Drum  •  Arc de Jaya  •  Arc de després d'Enies Lobby  •  Arc d'Impel Down  •  Arc de Marineford  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc de Totto Land  •  Arc del Reverie  •  Arc del País de Wano
Pel·lícules: One Piece: Stampede
Territoris: Nou Món (Hachinosu)
Altres: Yonko  •  Shichibukai  •  Pitjor Generació  •  Testament d'en D.  •  Pirates d'en Barbablanca  •  Illa Banaro  •  Impel Down  •  Batalla de la Venjança
[v · e]
Primers oficials
Pirates: Nami  •  Eddy   •  Laffitte  •  Bepo  •  Road
Marina: Koby
Altres: Rasa 
[v · e]
Habitants del West Blue
Ohara: Nico Robin  •  Nico Olvia   •  Clover   •  Rint   •  Zadie   •  Roche   •  Busshiri   •  Gram   •  Hocha   •  Hack   •  Oran   •  Roji   •  Mizuira 
País de Kano: Ramen  •  Chinjao  •  Sai  •  Boo  •  Chichilisia  •  Uholisia
Regne d'Ilusia: Thalassa Lucas
Pirates: Shanks  •  Jozu  •  Curiel  •  Atmos  •  Laffitte  •  Sanjuan Wolf  •  Gecko Moria  •  Perona  •  Hogback  •  Absalom   •  Victoria Cindry   •  Jigoro   •  Capone Bege  •  Vito  •  Gotty  •  Brook  •  Yorki   •  Mizuta Madaisuki   •  Mizuta Mawaritosuki   •  Chesskippa
Govern Mundial: Hina  •  Daigin  •  Wanze  •  Nero  •  Basilisc
Altres: Mikita  •  Morley  •  Byron  •  Margarita  •  Egana  •  Kanezenny  •  Nigeratta  •  Carmel   •  Laboon
Habilitats
Fruites del Diable: Hana Hana no Mi  •  Horo Horo no Mi  •  Kage Kage no Mi  •  Kira Kira no Mi  •  Kilo Kilo no Mi  •  Ori Ori no Mi  •  Oshi Oshi no Mi  •  Suke Suke no Mi   •  Shiro Shiro no Mi  •  Soru Soru no Mi   •  Yomi Yomi no Mi
Estils de lluita: Haki  •  Rokushiki
Armes: Gryphon
Articles relacionats
Localitzacions: Ohara  •  Ilusia  •  Thriller Bark  •  Toroa  •  Las Camp  •  País de Kano
Altres: Pirates Rumbar  •  Pirates de Thriller Bark  •  Pirates del Tanc de Foc  •  Armada Happo  •  Cinc Famílies de l'Oest