One Piece Català Wiki

Estem buscant nous editors! T'agradaria ajudar-nos a fer créixer el wiki? Registra't!

READ MORE

One Piece Català Wiki
Advertisement
One Piece Català Wiki
Esbós.jpg
Article incomplet.png

En Largo és el capità dels Pirates Amigo, una tripulació subordinada d'en Shiki. Apareix en uns especials de l'anime previs a la desena pel·lícula. Té un germà anomenat Corto.

Aparença[]

És un home alt que vesteix a l'estil mexicà amb un ponxo llarg de color lila en forma acampanat i un gran barret mexicà. Porta unes botes acabades en punxa. Sempre porta una guitarra normalment a l'esquena quan no l'està tocant. Al voltant del coll porta un mocador d'un color vermell pàl·lid. Té una expressió somnolenta. El seu nas i mentó són molt pronunciats.

Habilitats i Poders[]

Fruita del diable[]

Més informació: Ami Ami no Mi

En Ruffy atrapat per en Largo

En Largo va menjar l'Ami Ami no Mi, una fruita del tipus Paramècia que li va donar l'habilitat de crear i manipular xarxes amb el seu cos. Pot crear xarxes de qualsevol material, segons el que l'usuari hagi menjat abans, creant així xarxes de ferro, foc, punxes, etc. Tot i això, els materials no es poden fusionar. En Largo també pot convertir el seu cos en una xarxa, podent capturar als seus enemics.

Advertisement