FANDOM

Lily Enstomach
Lily Enstomach
Informació
Nom japonès: リリー・エンストマック
Nom anglès: Lily Enstomach
Nom català: Lily Enstomach
Primera aparició: Episodi 575
Afiliació:
Ocupació: Pirata
Sobrenom: Lily, la Golafre
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
Fruita del Diable
Nom japonès: Mini Mini no Mi
Nom català: N/A
Significat: Petit
Tipus: Paramècia

La Lily Enstomach és una gegant que només surt a la saga de farciment de l'Ambició Z. És la filla d'en Panz Fry.

Aparença Edita

La Lily és un gegant amb el cabell verd acabat en una cua, amb ulls blaus i pell fosca. Duu unes arracades rodones d'or, un vestit que li cobreix només el mig del tronc de color groc, i uns pantalons curts i grocs amb una peça vermella. Té uns mitjons llargs fins a mitja cuixa i unes botes grogues amb detalls marrons que li arriben al genolls. A més, també duu uns braçalets negres amb els extrems vermells als dos braços. Per lluitar, es posa un casc viking.

Personalitat Edita

La Lily és molt golafre i, fins i tot, roba el menjar dels altres. Ella estima molt el seu pare, presumint que és molt bon cuiner, i li és tan lleial que va al Nou Món amb tan sols una ampolla de vidre com a mitjà de transport. Té una reacció còmica quan es sorprèn, engrandint el seu cap en aquestes situacions.

Relacions Edita

Monkey D. Ruffy Edita

En Ruffy i la Lily es van fer amics des de la primera trobada. En Ruffy troba la seva habilitat molt poderosa. A més, els dos comparteixen un amor platònic per la golafraria. Fins i tot ella va confiar en en Ruffy per ajudar a rescatar el seu pare dels soldats de l'Armada.

Panz Fry Edita

Sembla tenir una molt bona relació amb el seu pare, ja que va parlar molt bé d'ell. Estava fins disposada a arriscar la vida pel seu pare, per això es pot suposar que ella es preocupa molt per ell.

Pirates del Barret de Palla Edita

La Lily també té una bona relació amb la tripulació. La Lily va guanyar molta confiança amb la Nami quan aquesta va organitzar un pla per rescatar el seu pare. Amb l'Usopp comparteix una connexió amb els gegants Dorry y Brogy, que són grans amics del seu pare. En Sanji, com no pot ser d'altra manera, també li mostra molt de respecte i li ha salvat la vida en dues ocasions.

Fruita del diable Edita

Veure Mini Mini no Mi

La Lily va menjar la Mini Mini no Mi, que li va atorgar la capacitat per canviar la seva alçada a voluntat, de cinc mil·límetres a l'alçada d'un gegant. Com que ja va néixer gegant, la seva força li roman intacte independentment de la seva alçada.

Armes Edita

La Lily utilitza una forquilla com a trident per lluitar. El seu tamany creix juntament amb ella, però roman aproximadament com una llança.

Història Edita

Passat Edita

Després que el seu pare fos capturat per l'Armada i condemnat a la presó d'Impel Down, la Lily va anar a rescatar-lo. En algun moment, mentre s'amagava a un vaixell de guerra de l'Armada, ella va escoltar que el seu pare anava pel Mar de Maubeugemour. Aleshores, ella va anar cap aquell mar en una ampolla de vidre com a vaixell.

Arc de l'Ambició d'en Z Edita

La Lily va continuar viatjant amb la seva ampolla, però quan els Pirates del Barret de Palla entren al Nou Món, la Lily cau en el Thousand Sunny, on s'amaga i devora totes les provisions del vaixell. En Ruffy, l'Usopp, en Sanji i en Chopper, se n'adonen que ella els ha robat el menjar, i la comencen a perseguir, mentre ella corre en un tamany petit. Finalment, és rodejada i torna a la seva alçada original i, amb una forquilla, ataca en Ruffy, però aquest l'esquiva i l'engega al mar, d'on en Sanji la rescata.

A la coberta del Thousand Sunny, la Lily els explica que ella va menjar la Mini Mini no Mi, que li permet controlar la seva alçada. Mentre parla, recorda el seu objectiu: salvar el seu pare, en Panz Fry, un pirata cuiner que va ser dut a Impel Down, ja que posseeix una recompensa de 320.000.000 Berrysymbol.

En escoltar això, en Ruffy decideix ajudar-la, igual que la resta de la tripulació. Després d'esperar l'Armada, observen quatre vaixells de guerra, mentre en Ruffy es prepara per rescatar en Panz Fry.

Grans Batalles Edita

Trivia Edita

  • La Lily comparteix diverses característiques amb en Bruce, un personatge de videojoc:
    • Tots dos van menjar la Mini Mini no Mi.
    • Tots dos vesteixen amb roba vikinga.
    • Tots dos són gegants de proporcions normals, a diferència d'altres gegants, que tenen funcions ampliades comparades amb el seu tamany.
    • Tots dos tenen una connexió amb en Dorry i en Brogy.
  • Comparteix sobrenom amb la Jewelry Bonney: "La Golafre".
  • És el primer gegant femení amb nom i el segon en aparèixer a la sèrie, sent la primera la dona de l'Esquadró de Gegants de l'Armada.
  • La Lily comparteix les mateixes proporcions que la gegant de l'Armada, suggerint que els gegants femenins tenen una figura més normal en comparació amb els homes.
  • Ella i el seu pare tenen cognoms diferents.
  • El seu nom, Enstomach, pot ser un joc de paraules que vol dir "a l'estómac", en referència a la seva gana permanent.