FANDOM

33 (Del capítol 1 al 597) 35 (Time-skip)="display:none"
Lucky Roo
Manga - Anime

Lucky Roo anime

Informació
Nom japonès: ラッキー・ルウ
Nom anglès: Lucky Roo
Nom català: Lucky Roo
Afiliació: Pirates del Pèl-Roig
Ocupació: Pirata
Sobrenom:
Edat: 23 (Capítol 1)

33 (Del capítol 1 al 597) 35 (Time-skip)

Aniversari: 6 de juliol
Alçada: 241 cm
Recompensa: Desconeguda
Doblatge català: Jordi Pineda
En Lucky Roo és un membre dels Pirates del Pèl-Roig.

Aparença Edita

En Lucky Roo té la forma del cos corpulent i sempre es veu menjant una cuixa de carn. Porta ulleres en tot moment. Mostra molt poc el camí de l'envelliment. En cada aparició, en Lucky Roo està somrient i feliç, per molt greu que sigui la situació. Porta una samarreta verda amb ratlles blanques verticals en ella amb un mocador a joc al cap, pantalons curts de color beix amb una faixa de color verd fosc al voltant de la cintura i sabates vermelles de pell. Té una capa groga de capità sobre les espatlles a mode de capa.

Personalitat Edita

En Lucky sembla ser un pirata molt divertit. Ell sembla ser un dels membres de la tripulació d'en Shanks més de confiança, ja que sempre es veu quan els Pirates del Pèl-Roig es veuen, en general quan alguna cosa important passa. Ell comparteix aquest tret amb en Ben Beckman i en Yasopp. És la primera persona que va matar a algú a One Piece. Sempre té molta gana i en el manga se li veu beure un barril sencer de sake ell sol mentre la tripulació estava al bar de la Makino. Ell gairebé sempre es mostra amb un gran somriure, fins i tot durant la guerra, amb un tros de la carn en almenys una mà, a excepció d'una escena a l'episodi 316.

No s'ha vist cap habilitat d'en Lucky Roo. Es pot suposar que és bastant fort, ja que és un dels homes més importants de la tripulació d'un Yonko. Tot i la seva mida, va ser prou discret i ràpid per posar la pistola al cap i matar a un bandit que amenaçava al seu capità sense que se n'adonés.

Història Edita

Romance Dawn Edita

Shanks al poble d'en Ruffy

Els Pirates del Pèl-Roig a la ciutat d'en Ruffy

Com i per què en Lucky Roo es va unir als Pirates del Pèl-Roig és desconegut.

En Lucky Roo és vist per primera vegada en el passat d'en Ruffy entre la tripulació d'en Shanks. Ell està al costat del seu capità quan un bandit va treure una pistola sobre en Shanks i el van amenaçar de mort per matar als bandits en primer lloc i ell d'un tret el va matar.

La saga de l'Arlong Edita

Quan en Mihawk els va informar de la primera recompensa d'en Ruffy, la tripulació va fer una altra festa, encara que estiguessin esgotats de l'altra.

La saga de Jaya Edita

Quan en Rockstar va trucar, en Lucky Roo va ser vist al costat d'en Shanks.

Després d'Enies Lobby Edita

Xoc de tripulacions

Ell, en Yasopp i en Beckman veient com en Shanks es baralla amb en Barbablanca

Ell ha estat present en totes les escenes que es mostren en la història present en algun lloc, més recentment, veient com en Shanks i en Barbablanca es van enfrontar.

La saga de Marineford Edita

La seva tripulació va interceptar amb en Kaido es pot suposar que ell era present. Quan arriben a Marineford, se'l veu dret al costat d'en Shanks i la resta de la tripulació. Li demana a en Shanks si vol veure a en Ruffy de nou per primera vegada en deu anys, amb menjar a la boca. Ell també es veu present en el funeral de l'Ace i en Barbablanca en algun lloc del Nou Món.

Grans Batalles Edita