FANDOM

Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Macro" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Macro
Manga - Anime

Macro anime

Informació
Nom japonès: マクロ
Nom anglès: Macro
Nom català: Macro
Afiliació: Pirates d'en Macro;[1] Pirates del Sol (abans)[2]
Ocupació: Capità; Pirata;[1] Traficant d'esclaus
Sobrenom:
Edat:
Aniversari: 6 de setembre[3]
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Macro és un pirata home-peix i el líder dels Pirates d'en Macro. Va ser membre dels Pirates del Sol.

AparençaEdita

En Macro és un home peix de color groc. Generalment porta un collar de joies i una jaqueta. Al pit du el tatuatge dels Pirates del Sol i cada avantbraç, un d'una àncora.

PersonalitatEdita

En comparació als companys, en Macro era considerat el "cervell" de la tripulació, es pot dir que era la mà dreta de Fisher Tiger.

Habilitats i PodersEdita

Com a home peix posseeix l'habilitat de respirar sota l'aigua i té una força deu vegades superior a la d'un ésser humà normal.

ArmesEdita

Té alguna habilitat com a pistoler.

HistòriaEdita

Passat Edita

En Macro com a membre dels Pirates del Sol va créixer al Districte Home-Peix i es va fer dels Pirates del Sol. Quan va morir en Fisher Tiger i van passar al comandament de Jinbe, que poc després va ser nomenat Shichibukai i va alliberar en Macro, l'Arlong i la resta de la banda, on en Macro poc després va formar la seva pròpia banda de pirates anomenada Pirates d'en Macro.

Després de la divisió dels Pirates del Sol, es va dedicar al comerç d'esclaus, capturant a les "mercaderies" que serien venudes. Moltes vegades va capturar la Keimi, però l'Octy sempre l'alliberava i els derrotava.

Aliança amb els Genets dels Peixos Voladors Edita

Juntament amb els seus companys com a Pirates d'en Macro, es va aliar amb els Genets dels Peixos Voladors capturant l'Octy, que els faria servir d'esquer per atrapar la Keimi fàcilment. Tot i això, la Keimi arriba amb els Pirates del Barret de Palla, que alliberen l'Octy i aquest els derrota.

Grans BatallesEdita

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 51 Capítol 492 (pàg. 6) i Episodi 387, apareixen els Pirates d'en Macro Pirates.
  2. One Piece Manga i Anime — Vol. 63 Capítols 621624 i Episodis 540544, en Macro era dels Pirates del Sol.