FANDOM

Magra
Manga - Anime

Magra anime

Informació
Nom japonès: マグラ
Nom anglès: Magra
Nom català: Magra
Afiliació: Família Dadan
Ocupació: Bandit
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Magra és un membre de la Família Dadan. Ell va ajudar a tenir cura de l'Ace i en Ruffy.

Aparença Edita

L'aspecte general d'en Magra és d'un pollastre. Té bigoti i patilles, i les pestanyes grans, similars a les d'en Franky. Sempre té una mirada de preocupació. Porta una jaqueta decorada amb una bufanda al voltant del seu coll, i un parells de pantalons curts sostinguts per una faixa estàndard. També mitges llargues, a ratlles. Porta un sabre al maluc dret.

Personalitat Edita

Sembla sincerament interessat pel benestar d'en Ruffy, ja que immediatament es va fer càrrec d'ell després del seu rescat d'en Bluejam, i el va instar a quedar-se al llit amb la finalitat de curar de les seves ferides. També, igual que la resta dels seus companys, és molt lleial a la Curly Dadan, i sempre està al seu costat, i va ser vist plorant amb els altres quan ella no va tornar de l'incendi de la Terminal Gris. També va ser el que va intentar aturar a la Dadan de colpejar a en Garp més enllà de la mort de l'Ace.

Història Edita

La cura dels néts d'en Garp Edita

És vist per primera vegada amb la Dadan i la resta dels bandits, quan en Garp va arribar i va deixar a en Ruffy al seu càrrec. Quan la Dadan es va molestar que en Ruffy fos el seu primer dia a casa seva, ell va tractar de calmar a la Dadan. Se li va veure més tard, juntament amb en Dogra, quan els dos estaven vigilant a l'Ace i en Ruffy mentre es trobaven al bosc junts.

Després de que a la Terminal Gris es cales foc, va ser vist amb la Curly Dadan i la resta dels bandits quan van arribar per rescatar a en Ruffy i l'Ace d'en Bluejam. Els bandits van portar a en Ruffy lluny quan van sortir corrent de la baralla. Se les van arreglar per escapar del foc, però no amb l'Ace i la Dadan, van cridar a en Magra i els altres bandits. Després de tornar a casa, en Ruffy volia assegurar-se que l'Ace i la Dadan estaven bé. En Magra va dir a en Ruffy que no era segur tornar a la Terminal Gris. En Magra va fer tot el possible per calmar a en Ruffy.

Quan l'Ace i la Dadan van tornar, en Magra i els altres bandits estaven molt contents de veure'ls fora de perill. Anys més tard, en Magra va ser vist amb els altres bandits acomiadant-se de l'Ace quan es va convertir en un pirata.

La mort de l'Ace Edita

Després de que l'Ace moris a la Guerra d'en Barbablanca, en Magra va ser vist al costat de la Família Dadan, que estaven al Bar de la Makino, esperant a en Garp. Quan en Garp va tornar de la guerra, la Dadan va sortir i va copejar en repetides ocasions a en Garp. En Magra després va apartar a la Dadan fins que la Makino la va calmar.

Notícies de la tornada dels Barret de Palla Edita

Família Dadan post

En Magra llegint l'article del diari sobre en Ruffy

Després de llegir les notícies sobre el retorn d'en Ruffy, tota la Família Dadan ho va celebrar, incloent-hi en Magra, que llegeix l'article del diari sobre la tornada amb una mirada emocionada.