FANDOM

Makino

Makino manga post

Manga - Anime

Makino anime pre

Informació
Nom japonès: マキノ
Nom anglès: Makino
Nom català: Makino
Afiliació:
Ocupació: Cambrera al Partys Bar
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Eva Lluch
La Makino és la cambrera del Partys Bar de Fuschia.

Aparença Edita

La Makino és una dona jove amb els cabells negres (a l'anime de color verd fosc), que li arriben a les espatlles. La primera vegada que va sortir, vestia amb un mocador groc al cap, una brusa de color taronja amb mànigues negres, una faldilla blau clar i unes sabates taronges amb la sola blanca. Els seus canvis de roba no varien massa de la seva primera aparició.

Personalitat Edita

La Makino és una persona molt amable, i una amiga propera d'en Shanks, la seva tripulació i d'en Ruffy. Per en Ruffy era com una mare adoptiva o germana gran, ja que es preocupava per ell. No li importa quin estil de vida hagi triat en Ruffy, només li importa que ell sigui feliç i que estigui rodejat d'amics. Sovint apareix al costat d'en Woop Slap i de la resta dels ciutadans celebrant l'èxit que té en Ruffy com a pirata.

Història Edita

La trobada amb l'Higuma Edita

Va ser un dels únics habitants que es va acostar a l'Higuma. També va córrer a buscar a l'alcalde quan el bandit va segrestar a en Ruffy.

La reunió amb l'Ace Edita

En el flashback de la infància de l'Ace, en Ruffy i en Sabo, els hi va portar roba nova. L'Ace li va dir com podia conèixer a en Shanks, ja que en Ruffy havia parlat molt bé d'ell. Després de que l'Ace li expliqués les seves raons per a ella, va recolzar el cap a la mà i el va mirar afectuosament, causant que l'Ace li demanés el que estava fent. Ella es va posar a riure i va començar a respondre a la pregunta de l'Ace.

La sortida d'en Ruffy Edita

Ella i la gent del poble van estar atents de com marxava en Ruffy a l'aventura. Ella li va dir el molt que el trobaria a faltar. Més tard, va celebrar la primera recompensa d'en Ruffy amb la gent del poble al seu bar.

Els nous cartells dels Barret de Palla Edita

Ella va parlar de la tripulació d'en Ruffy, de què la seva mascota és valent i que ha trobat molts amics.

La mort de l'Ace Edita

Ella es veu després de la Guerra d'en Barbablanca, quan en Monkey D. Garp arriba a Fuschia per protegir la ciutat de pirates i bandits. Es barallen amb la Curly Dadan. En Garp li comenta de com està patint per la mort de l'Ace. Ella li respon que en Ruffy és qui està patint més.

Les notícies del retorn dels Barret de Palla Edita

La Makino surt amb un nadó en braços, amb els altres ciutadans alegres perquè han retornat els Pirates del Barret de Palla.