Els arbres que formen l'Arxipèlag Sabaody

Manglars Yarukiman ( ヤルキマンマングローブYarukiman Mangurōbu) són arbres gegants de ratlles que tenen arrels grans. Les arrels arriben fins al fons del mar. Setanta-nou d'aquests arbres constitueixen tot l'Arxipèlag Sabaody. Fins ara, aquest és l'únic lloc on se sap que créixen.

Les arrels continuen fins al fons del mar

Cada arbre de manglar Yarukiman és capaç de produir una resina especial que es pot fer en una varietat de dispositius basats en bombolles especials bufant dins les bombolles quan els arbres "respiren" a través de la respiració cel·lular i fotosíntesi (veure Recobriment). Aquestes bombolles només poden existir al voltant de l'atmosfera de l'arxipèlag, que és única, o sota l'aigua. Quan es treuen del seu medi exploten immediatement. A causa del fet que aquest coneixement no és molt conegut fora de Sabaody, molts dels botiguers locals a l'arxipèlag sovint venen mercaderia feta amb bombolles als turistes desprevinguts que no saben que aquests productes explotaran un cop vagin fora de l'arxipèlag. La resina es fa servir també per als vaixells de revestiment, cosa que els permet submergir-se a profunditats increïbles. Aquest procés és necessari per als vaixells que volen anar a l'Illa dels Tritons i, així, al Nou Món .Els Nobles Mundials també utilitzen aquestes bombolles, com ara en cascs durant la seva visita a l'Arxipèlag, amb la finalitat de protegir-se de "respirar el mateix aire que els plebeus".