FANDOM

Mansherry
Manga - Anime

Mansherry Anime Infobox

Informació
Nom japonès: マンシェリー
Nom anglès: Mansherry
Nom català: Mansherry
Afiliació: Regne Tontatta
Ocupació: Princesa
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
Fruita del Diable
Nom japonès: Chiyu Chiyu no Mi
Nom català: N/A
Significat: Guarir
Tipus: Paramècia

La princesa Mansherry és una nan i la princesa del Regne Tontatta.[1]

AparençaEdita

La princesa, com tots els nans, té forma humana en miniatura. Té el nas punxegut i els cabells clars i arrissats. Porta un barret gran que li cobreix els ulls.[1]

En la primera aparició se la veu portant dues flors al seu cabell en comptes del barret.

PersonalitatEdita

Segons en Leo, la Mansherry és capritxosa i malhumorada.[1] Tot i això, quan està segrestada se la veu molt trista.

Habilitats i PodersEdita

Com a nan, és increïblement ràpida i molt més forta del que la seva mida fa pensar. Com que n'és la princesa, té autoritat per sobre seu juntament amb el seu pare, el rei Gancho.

Fruita del DiableEdita

Article principal: Chiyu Chiyu no Mi

Segons el rei Riku, la Mansherry posseeix un poder especial, raó per la qual en Doflamingo encara no l'ha matada.

Més endavant es revela que és la usuària de la fruita del diable Chiyu Chiyu no Mi, que li permet curar qualsevol ferida amb les seves llàgrimes.

HistòriaEdita

PassatEdita

Temps enrere, 500 nans, inclosa la Mansherry, van ser segrestats pels Pirates d'en Donquixot i la princesa dels nans va ser empresonada.[1]

Arc de DressrosaEdita

Al principi es creia que en Doflamingo tenia retinguda a la Mansherry sota el Coliseu Corrida, juntament amb els altres nans capturats.

Durant aquest temps, els subordinats d'en Doflamingo es van aprofitar dels nans fent-los creure que les SMILEs que cultivaven servien per curar la princesa d'una malaltia.

Els nans, durant la revolta a la fàbrica, van descobrir que la princesa no estava allà i es va revelar que la tenen empresonada al palau reial. Des d'una cel·la petita, se la va veure trista demanant que en Leo la vingui a salvar.

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 One Piece Manga i Anime — Vol. 72 Capítol 717 i Episodi 647, en Leo menciona la Mansherry i es veu la seva silueta.