FANDOM

Esbós
Article incomplet

Masira

Masiramangapost

Manga - Anime

Masira

Informació
Nom japonès: マシラ
Nom anglès: Masira
Nom català: Masira
Afiliació: Aliança Saruyama; Pirates d'en Masira
Ocupació: Pirata; Capità
Sobrenom: Masira "el Rei de la recerca submarina" (サルベージ王マシラ, Sarubēji-Ō Mashira?)
Edat:
Aniversari: 4 de març
Alçada:
Recompensa: 23.000.000Berrysymbol
Doblatge català: Eduard Doncos
En Masira, conegut com el "Rei Salvatge", és el líder mico de l'operació rescat a prop de l'illa de Jaya. El seu germà gran és en Shojo i els dos formen part de l'Aliança Saruyama.

Aparença Edita

És un mico gros i musculat, amb els braços desproporcionadament grans i una cua. Té els ulls petits, amb una única cella i unes galtes de color rosa marcades. La boca és gran i està desplaçada cap endavant, amb uns llavis bastant marcats. Té els cabells marrons, curts i punxeguts. Duu unes ulleres rodones al front i uns cascos roses i blancs amb la inscripció de "MASIRA". Porta una samarreta blanca amb les mànigues marrons. A sobre, un peto de color groc, esparracat de les cames, amb un dibuix dins un requadre de la cara d'un mico i unes lletres (MASIRA). El peto porta dues sivelles branques, un cinturó verd clar i, al voltant de la cintura, tot de boletes blanques i uns quants plàtans. Als canells i als turmells, hi duu unes boles blanques.