FANDOM

Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Matsuge" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Matsuge

MatsugePostTimeskipManga

Manga - Anime

MatsugePreTimeskipAnime

Informació
Nom japonès: マツゲ
Nom anglès: Eyelashes
Nom català: Matsuge
Afiliació: Esquadró de Super Ànecs
Ocupació:
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Matsuge és un camell que va ajudar els Pirates del Barret de Palla durant l'arc d'Alabasta.

Aparença Edita

En Matsuge és un camell de pèl castany clar. Porta una brida i una cadira de muntar de forma quadrada, amb un seient de pell. Sota el seient hi ha una manta lila, amb una ratlla groga i formes de diamants de color taronja. També hi ha un seient de color de plata amb un drap groc. En Matsuge té unes notables pestanyes, així que també se l’anomena “Pestanyes” en algún cas. Després del Timeskip, en Matsuge apareix amb un casc de metall amb una mena de plomall.

Història Edita

Arc d'Alabasta Edita

Quan es troba al desert d'Alabasta amb els Pirates del Barret de Palla, només deixa que la Nami i la Vivi el muntin, cosa que fa enfadar els altres membres de la tripulació, que li dónen una pallissa i l’etiqueten com un "camell pervertit". La tripulació es pot comunicar amb ell gràcies a la traducció d’en Chopper. En Matsuge es va disfressar de Vivi (quan ella havia d’entrar dins la muralla de la ciutat d'Alabasta) amb una capa blanca. Va ser aparellat amb l'Usopp i van aconseguir ser perseguits pel Mr.2 Bon Cure En Matsuge era tan feble com l’Usopp, així que en Mr.2 només va necessitar un segon per a cadascú per derrotar-los. Després de la saga d’Alabasta, en Matsuge va rebre l’oferiment de realitzar tractaments especials i entrar a l’Esquadró de Super Ànecs (tot i que és un camell), tal com es revela a la portada del Capítol 271.

Dos anys després Edita

Després del timeskip, se'l veu caminant amb la Vivi i en Carue. En Matsuge i en Carue estan menjant pomes mentre tothom els saluda ostentosament i felicita a la Vivi pel 18è aniversari.