FANDOM

Esbós
Article incomplet

Maynard
Manga - Anime

Maynard anime

Informació
Nom japonès: メイナード
Nom anglès: Maynard
Nom català: Maynard
Primera aparició: Capítol 705
Afiliació: Marina
Ocupació: Vicealmirall
Sobrenom: "Maynard el Perseguidor" (追撃のメイナード, Tsuigeki no Meinādo?); "Capman" (キャップマン, Kyappuman?)
Edat:
Aniversari: 7 de maig
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Maynard (メイナード, Meinādo) és un vicealmirall de la Marina conegut com "El Perseguidor" (追撃, Tsuigeki ), que apareix per primer cop a Dressrosa acompanyant l'almirall Fujitora.

AparençaEdita

En Maynard és un home alt, musculós, amb el tronc nu. Porta una capa fosca i una gorra, uns bòxers negres i un cinturó ornamentat. Porta també una cinta a la seva cuixa esquerra i unes botes altes. Té el cabell fosc, recollit en una cua i té barba i bigoti. També duu un cigarret a la boca.

Habilitats i PodersEdita

Com a vicealmirall, en Maynard té autoritat sobre els marines de menor rang. És suficientment fort com per derrotar fàcilment en Gambia, un pirata de 67.000.000Berrysymbol dels pirates d'en Bartolomeo.

HakiEdita

Es va dir que tots els vicealmiralls posseeixen haki, per tant, ell el pot utilitzar; encara que no n'ha demostrat el seu ús.[1]

HistòriaEdita

DressrosaEdita

En Maynard participa d'incògnit al torneig del "Coliseu Corrida" com el lluitador núm. 0429, anomenant-se "Capman". En informar dels noms de tots els competidors als seus companys marines per mitjà d'un cargol telèfon, va ser descobert per en Gambia. Després de penjar, el vicealmirall colpeja en Gambia i el tira a les escombraries. Després torna a trucar al seu company i li diu que tatxi en Gambia, ja que estava equivocat i no hi havia necessitat de preocupar-se. Just abans que el Bloc B comencés, en Bartolomeo derrota en Maynard i el deixa a l'interior de l'habitació de les escombraries.

TriviaEdita

  • El seu nom, possiblement és una referència a Rober Maynard, un tinent (i posteriorment capità) de la Marina Reial Anglesa, el qui va derrotar a en Barbanegra en la vida real.
  • Encara que és un vicealmirall no va ser vist durant la Guerra de Marineford, on havien d'assistir tots els marines d'alt rang com ell.

ReferènciesEdita

  1. One Piece Manga i Anime — Vol. 60 Capítol 594 (pàg. 7) i Episodi 511, el Dr. Fishbonen diu que tots els vicealmiralls utilitzen haki.