FANDOM

McGuy
Manga - Anime

McGuy

Informació
Nom japonès: マクガイ
Nom anglès: McGuy
Nom català: McGuy
Afiliació: Pirates d'en Barbablanca (aliat)
Ocupació: Pirata; Capità
Sobrenom: "Senyor del Tro" (雷卿, Raikyō?)
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 3 de setembre[1]
Doblatge català:

El "Senyor del Tro" McGuy és un terrible pirata del Nou Món i aliat d'en Barbablanca.

AparençaEdita

En McGuy és un home amb els cabells llargs i rossos i un bigoti que té forma de llamp de color negre. Va vestit amb una camisa de color blau cel i una armilla de color blau fosc. Porta una faixa de color groc clar que té una gemma incrustada al centre i duu uns pantalons curts de color blau fosc.

Galeria Edita

Disseny McGuy anime
Disseny del McGuy a l'anime.

Personalitat Edita

No se saben gaires detalls de la seva personalitat, però es pot deduir que és fidel i segueix les ordres d'en Barbablanca, ja que ell i la seva tripulació van assistir a la Guerra per salvar l'Ace.

Habilitats i PodersEdita

En McGuy va aconseguir fer-se una reputació al Nou Món i aliar-se amb en Barbablanca gràcies a les seves habilitats.

ArmesEdita

Espasa elèctrica

L'espasa elèctrica

En McGuy és un espadatxí que fa servir l'estil d'una espasa. La seva espasa té una particularitat: sembla ser que pot canalitzar l'electricitat a través d'ella i, d'aquesta manera, pot fer mes mal en els seus atacs, no se sap si a causa d'una Fruita del Diable, un dial o una habilitat pròpia de l'espasa. El seu nivell exacte d'espadatxí es desconegut, però suposadament és bastant alt. Va ser capaç d'igualar en combat al vicealmirall Doberman.

HistòriaEdita

PassatEdita

En algun moment va fer-se pirata i un cop al Nou Món va aconseguir una gran reputació. En un moment indeterminat, es va fer en algun moment aliat dels Pirates d'en Barbablanca.

MarinefordEdita

Se'l veu per primera vegada a Marineford al costat d'altres 43 capitans aliats amb en Barbablanca per salvar a l'Ace. Igual que la resta de pirates, se sorprèn enormement quan l'Squardo apunyala en Barbablanca. Se'l va veure donant suport a en Ruffy i a l'Emporio Ivankov quan estaven fugint. Més tard demostra el seu poder lluitant igualment contra el vicealmirall Momonga.

Quan la tripulació d'en Barbanegra ataca en Barbablanca, sembla veure'l plorant. Se'l veu seguint en Doma. També es queda sorprès en veure irrompre el Yonko Shanks al camp de batalla.

Després de l'arribada d'en Shanks i la fi de la guerra, se'n va anar de Marineford.

Després de la GuerraEdita

Ell, juntament amb els aliats d'en Barbablanca i els seus tripulants, van estar presents al funeral del Yonko i l'Ace en una illa desconeguda del Nou Món.

Referències Edita

  1. One Piece Blue Deep: Characters World pàgina 172, es revela el seu aniversari.