FANDOM

Mikazuki
Manga - Anime

Mikazuki Anime

Informació
Nom japonès: ミカヅキ
Nom anglès: Mikazuki
Nom català: Mikazuki
Primera aparició: Capítol 323, Episodi 230
Afiliació: Pirates del Gran Casc
Ocupació: Pirata, Capità
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Recompensa: 36.000.000 Berrysymbol[1]
Aniversari: 10 de febrer[2].
Doblatge català: Jaume Mallofre, Amadeu Aguado
En Mikazuki és el capità i l'únic membre anomenat dels Pirates del Gran Casc. Té una recompensa de 36.000.000Berrysymbol.[1]

Aparença Edita

Porta un casc esfèric similar al de la Kokoro però amb una lluna creixent. També té unes dents molt llargues i punxegudes que fan que sembli un dimoni. La seva aparença facial és d'un home de mitjana edat tot i que els seus cabells són de color blanc.

Galeria Edita

Mikazuki portrait
La cara d'en Mikazuki vista de prop
Mikazuki CosComplet
El cos complet d'en Mikazuki
Mikazuki Poster CercaCaptura
El pòster de cerca i captura d'en Mikazuki

Personalitat Edita

Fa la impressió que és un home arrogant, desfiant i desagraït, ja que va refusar el pagament de les reparacions del seu vaixell.

Habilitats i PodersEdita

Amb una recompensa de 36.000.000Berrysymbol i arribant fins a Water 7 a la primera meitat de la Grand Line, es pot deduir que en Mikazuki és un pirata perillós. Tot i això, va ser fàcilment derrotat pels treballadors de la Galley-La Company.[1]

ArmesEdita

Va utilitzar una espasa per amenaçar en Paulie.

Història Edita

Arc de Water 7Edita

Mikazuki Derrotat

En Mikazuki derrotat pels treballadors de la Galley-La Company

En Mikazuki va aparèixer per primer cop quan la Galley-La Company va acabar de reparar el seu vaixell. No obstant això, va afirmar que la reparació s'havia perllongat durant massa temps i, per tant, es negava a pagar-los. Això va produir una baralla entre els pirates d'en Mikazuki i els treballadors de la Galley-La, que van derrotar ràpidament en Mikazuki i els seus homes.[1]

Arc de Després d'Enies LobbyEdita

En un episodi no-canònic que té lloc a Water 7 després de la derrota del CP9, se'l veu col·laborant amb uns prestamistes per amenaçar l'Aunt. Després d'una petita lluita amb ella, en Roronoa Zoro va arribar per salvar la dona i derrotar el capità pirata d'un sol cop.

Grans Batalles Edita

Batalles No-CanòniquesEdita

Referències Edita

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 One Piece Manga i Anime — Vol. 34 Capítol 323 i Episodi 230, s'introdueix en Mikazuki i és derrotat per la Galley-La Company.
  2. One Piece Blue Deep: Characters World (pàg. 176), es revela el seu aniversari