FANDOM

Mikio Itoo
Mikio itoo
Informació
Nom japonès: ミキオiイトゥー Miko Itū
Nom anglès: Mikio Itoo
Nom català: Mikio Itoo
Primera aparició: Capítol 1
Afiliació:
Ocupació:
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa: 1.000.000 ¥
Doblatge català:
En Mikio Itoo (いとうみきお, Itō Mikio) va néixer a Yokohama, la capital de la Prefactura de Kanagawa, el 29 de març de 1973. És un escritor de manga per la revista Weekly Shonen Jump.

Va ser amic de l'Eiichiro Oda, tots dos van ser assistents d'en Nobuhiro Watsuki, creador de sèries com Normandy Secret Club (ノルマンディーひみつ倶楽部, Norumandei Himitsu Kurabu), Granada -Ultimate Science Explorers- (グラナダ -究極科学探検隊, -Granada -Kyuukoku Kagaku Tankentai-) i Mysterious Murasame-kun (謎の村雨くん, Nazo no Murasame-kun).

A l'univers de One Piece, en Mikio Itoo (ミキオiイトゥー,Miko Itū) és conegut com un personatge secret imprès en varis cartells de cerca i captura a través de vàries zones inicials de l'East Blue. És representat com un home somrient amb una pistola a la mà. La seva recompensa és de 1.000.000¥ (de yens). Ja que la moneda de l'univers de One Piece és el Belly, no se'n sap fins on arriba aquest valor. L'Itoo també ha aparegut en altres dues sèries al mateix temps: a la del seu mestre Nobuhiro Watsuki a "Rurouni Kenshin" i la del seu company assistent Hiroyuki Takei a la sèrie "Butsu Zone".

Aparicions Edita

Mikio 1
Mikio 2
Mikio 3
Mikio 4
Mikio 5
Ampolla de itoo