FANDOM

Minatomo
Manga - Anime

Minatomo (East Blue) anime

Informació
Nom japonès: みなともさん
Nom anglès: Minatomo
Nom català: Minatomo
Primera aparició: SBS Volum 7; Episodi 51
Afiliació:
Ocupació:
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Minatomo el fuster és un altre personatge de broma dels SBS de One Piece. L'Eiichiro Oda va inventar aquest personatge per explicar per què la porta que l'Higuma va trencar al primer capítol quan va entrar al Partys Bar estava arreglada al costat del bandit a la següent vinyeta del manga. Segons la resposta de l'Oda a qui va fer la pregunta, en Minatomo és un fuster que no pot continuar el seu trajecte si veu una porta trencada sense reparar. Després d'aquesta resposta, en Minatomo ha fet diverses aparicions a l'anime i el manga, vist normalment ja sigui a l'atzar entre la multitud, al costat de la gent o reparant alguna porta. Les aparicions d'en Minatomo són semblans a las d'en Pandaman i en Sam.

AparençaEdita

En Minatomo és un home de baixa estatura, gran i amb la pell bronzejada, cabell gris fosc i una mirada severa a la cara. Porta roba de treball en diversos tons de blau i té una corda lligada al voltant del seu front.

PersonalitatEdita

No se'n sap gaire de la seva personalitat exepte, com ja s'ha dit abans, que no pot suportar veure una porta trencada i sense reparar. Per això, té una gran necessitat de reparar-la. És un gran manetes reparant portes i molt experimentat, per això les repara tan ràpid.

Algunes aparicionsEdita

  • Primer dibuix d'en Minatomo fet per l'Oda
  • Primera aparició d'en Minatomo a l'anime