FANDOM

Minochihuahua
Minochihuahua
Informació
Nom japonès: ミノチワワ (Minochiwawa)
Nom anglès: Minochihuahua
Nom català: Minochihuahua
Primera aparició: Capítol 662 (portada)[1]
Afiliació: Impel Down; Govern Mundial
Ocupació: Diable Guardià
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
El Minochihuahua és un nou dels diables Guardians d'Impel Down. Posseeix el poder d'una fruita del Diable del tipus zoan del Despertar. L'usuari d'aquesta fruita es pot convertir en un Chihuahua.

Aparença Edita

En la seva forma zoan, el Minochihuahua és un chihuahua amb els ulls cursis i un nas que moqueja. Porta pantalons curts. A diferència dels altres guàrdies, ell vesteix per la part superior del cos i porta un tangzhuang (vestit xinès). També porta una cadena als seus pantalons curts, auriculars al voltant del coll i polseres amb punxes. La seva arma sembla ser una corda, que la pot utilitzar per penjar presoners.

Personalitat Edita

No es coneix cap tret de la seva personalitat, però es pot suposar que, com els altres Diables Guardians, és lleial a Impel Down i a la Sadi-chan en especial.

Fruita del Diable Edita

Va menjar una fruita del diable del tipus zoan que el va convertir en un chihuaha. Com que és una zoan del Despertar, té l'habilitat de recuperar-se ràpidament.

Història Edita

El Minochihuahua apareix per primer cop després del time-skip com a Diable Guardià.[1] No se sap en quin moment exacte va ser col·locat ni res més del seu passat.

Referències Edita

  1. 1,0 1,1 One Piece Manga - Des de les cobertes del món volum 43 (Portada del Capítol 662), apareix el Minochihuahua per primer cop