FANDOM

Minotaure
Manga - Anime

Minotaure

Informació
Nom japonès: ミノタウロス
Nom anglès: Minotaur (Viz); Minotaurus (FUNimation)
Nom català: Minotaure
Afiliació: Impel Down; Govern Mundial
Ocupació: Diable Guardià
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
El Minotaure és un dels 5 Diables Guardians d'Impel Down. És usuari d'una fruita del diable del tipus zoan del Despertar que el va convertir en minotaure.

Aparença Edita

En la seva forma zoan, el Minotaure és un animal semblant a una vaca Holstein que mira amb uns llavis gruixuts i un nas que moqueja, com els altres Diables Guardians. Porta pantalons, però no camisa. Se'l veu sempre amb una maça amb pues rodones que acostuma a portar a tot arreu. Abans de la seva aparició es va revelar plenament, se'l veu en una silueta i es mostra extremadament salvatge i certament demoníac degut a les seves accions. Igual que els altres Diables Guardians, el Minotaure té un aspecte còmic i inofensiu, encara que és molt fort.

Personalitat Edita

Igual que els altres tres Diables Guardians, és un dimoni ansiós per la sang. Tot i el seu aspecte ridícul els presos el temen. Està al servei de la Sadi-chan i reconeix la seva superioritat, fins al punt que li té por quan s'enfada.

Com a guàrdia d'Impel Down la seva feina és vigilar els presoners i torturar-los.

Encara que no es veu com un rival poderós, el Minotaure en realitat és una bèstia temible. Té una enorme força física i velocitat. Un exemple n'és que en Ruffy no va poder veure'l quan el va atacar de forma desprevinguda.

Fruita del Diable Edita

Ha menjat una fruita del tipus zoan que no se'n coneix el nom que li permet convertir-se en una vaca. Com que és usuari d'una zoan del Despertar, és capaç de recuperar-se més ràpidament que la resta d'usuaris d'una Zoan, fins i tot després de sofrir grans danys.

Armes Edita

Siempre porta una enorme maça de ferro que utilitza per torturar als presoners.

Història Edita

Abans Edita

Els Diables Guardians sempre han estat un dels grans temors d'Impel Down, per la seva ferocitat, set de sang i força increïble. No se sap en quin moment van entrar a protegir la gran presó.

Caos a Impel Down Edita

És vist per primera vegada seperant a dos presoners d'una lluita i els va tancar en una cel·la per condemnar-los a mort, i de nou és vist torturant a en Jinbe en el Nivell 6, encara que llavors només es mostra la seva sombra.

Més endavant quan en Ruffy arriba al Nivell 3, li donen l'ordre d'atrapar-lo a ell i a en Mr. 2, que estava ajudant a en Ruffy. El Minotaure envia a en Mr. 2 a volar pels aires amb un sol cop, però en Ruffy va reconèixer el seu verdader poder i amb el "Gear Second" utilitza un Jet Bazooka per enviar al Minotaure volant per així salvar a en Mr. 2.

Més tard apareix a la captura d'en Buggy i en Mr. 3, ja que quan en Ruffy el va fer volar va anar a parar al seu costat. Es troben amb en Ruffy i en Mr. 2 sobre la caldera de sang bullent per anar al Nivell 4. Aquí en Buggy va fer servir la seva Muggy Bala secreta, però inclús després d'una gran explosió encara estava conscient. Va rebre un gran dolor quan en Mr. 2 li va donar una forta patada al cap per acabar amb ell, però va ser en Ruffy amb l'ajuda d'en Mr. 3 que van combinar les seves habilitats per utilitzar el Gomu Gomu no Tonkachi Rifle i derrotar-lo, així caient des del Nivell 3.

Més tard, es va recuperar totalment (encara que se'l veu amb venes) i es va unir a la batalla contra els presos amotinats. Tot i així va tornar a ser derrotat per en Ruffy a les escales per pujar al Nivell 2.

Dos anys després Edita

Després del timeskip, el Minorino es veu amb els altres Diables Guardians amb el seu nou membre: el Minochihuahua.

Grans Batalles Edita

Trivia Edita

  • Igual que els altres Diables Guardians, el seu nom prové de la combinació de "Mino" i el nom d'un animal.