FANDOM

Minozebra
Manga - Anime

Minozebra

Informació
Nom japonès: ミノゼブラ
Nom anglès: Minozebra
Nom català: Minozebra
Afiliació: Impel Down; Govern Mundial
Ocupació: Diable Guardià
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 7 de març[1]
Doblatge català:
La Minozebra és un dels 5 Diables Guardians d'Impel Down. És usuari d'una fruita del diable del tipus zoan del Despertar que el va convertir en zebra.

Aparença Edita

En la seva forma zoan, Minozebra és una zebra que vesteix amb uns pantalons molt grans. Té uns llavis gruixuts i un nas que moqueja, com els altres Diables Guardians. Porta una maça amb punxes.

Personalitat Edita

Igual que els altres tres Diables Guardians, és un dimoni ansiós per la sang. Tot i el seu aspecte ridícul els presos el temen. Tot i així sembla més tímida que els altres diables guardians. Està al servei de la Sadi-chan i reconeix la seva superioritat, fins al punt que li té por quan s'enfada.

Com a guàrdia d'Impel Down la seva feina és vigilar els presoners i torturar-los.

Armes Edita

Quan ha de lluitar porta una maça de ferro amb una bola a l'extrem amb punxes.

Fruita del Diable Edita

Es va menjar una fruita del tipus zoan que no se'n coneix el nom que li permet convertir-se en zebra. Com que és usuari d'una zoan del Despertar, és capaç de recuperar-se més ràpidament que la resta d'usuaris d'una Zoan, fins i tot després de sofrir grans danys.

Història Edita

Abans Edita

Els Diables Guardians sempre han estat un dels grans temors d'Impel Down, per la seva ferocitat, set de sang i força increïble. No se sap en quin moment van entrar a protegir la gran presó.

Caos a Impel Down Edita

A causa de la intrusió d'en Ruffy i el motí que havia generat amb l'ajuda de l'Ivankov, la Minozebra va ser cridada a protegir les escales cap al Nivell 5. Va ser derrotada per en Ruffy, en Jinbe i en Crocodile i va quedar igual que els altres Diables Guardians, inconscient.

Després que la Sadi-chan els "despertés", es va recuperar ràpidament i es va dirigir directament al Nivell 1. En aquest nivell, estaven perseguint els presoners alliberats per en Buggy quan en Ruffy, en Jinbe i en Crocodile els van guanyar ràpidament.

Dos anys després Edita

Després del timeskip, el Minorino es veu amb els altres Diables Guardians amb el seu nou membre: el Minochihuahua.

Grans Batalles Edita

Trivia Edita

  • Igual que els altres Diables Guardians, el seu nom prové de la combinació de "Mino" i el nom d'un animal.

ReferènciesEdita

  1. One Piece Blue Deep: Characters World (p. 17), es revela el seu aniversari.