FANDOM

Miyagi
Manga - Anime

Miyagi Anime Infobox

Informació
Nom japonès: ミヤギ
Nom anglès: Miyagi
Nom català: Miyagi
Primera aparició: Capítol 807[1]
Afiliació: Ducat de Mokomo
Ocupació: Metge
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Miyagi és un mink cabra[1] i és un dels subordinats de l'Inuarashi.[2]

AparençaEdita

En Miyagi recorda a una cabra antropomòrfica: el seu cos grassonet està cobert de pèl clar i té una barba llarga. Té dos corns punxeguts a dalt del cap. Porta una bata blanca de metge, pantalons negres i botes negres.

PersonalitatEdita

Tenia moltes ganes d'ajudar en Chopper a atendre el duc Inuarashi després que aquest s'hagués despertat del coma, i de prendre nota i aprendre dels procediments mèdics d'en Chopper.[1]

Habilitats i PodersEdita

En Miyagi té experiència mèdica ja que va poder ajudar en Chopper a curar altres minks dels efectes de la Koro.[3]

Com a mink, és un lluitador nat i pot utilitzar l'Electro, l'habilitat de produir xocs elèctrics.[4]

HistòriaEdita

PassatEdita

Després que en Caesar Clown neutralitzés el gas verinós que en Jack havia utilitzat per devastar el Ducat de Mokomo, en Miyagi va ajudar en Chopper a tractar els minks i curar-los del verí.[3]

Arc de ZouEdita

Quan van informar que el Duc Inuarashi havia despertat del coma, en Miyagi i la Tristan van córrer emocionats darrere en Chopper per ajudar-lo a atendre el príncep.[1]

A casa del duc, en Miyagi, la Tristan i en Chopper estaven atenent el duc quan la Wanda va portar la resta dels Pirates del Barret de Palla.[5] Quan va arribar el capvespre, en Miyagi i la Tristan es van adormir.[2]

El matí següent després que en Bariete hagués fet sonar la campana, en Miyagi i tots els minks van apressar-se cap a la ciutat de Kurau. Quan en Kin'emon i en Kanjuro van revelar-se i es van assabentar de la seguretat d'en Raizo, en Miyagi i els minks estaven orgullosos d'haver mantingut el secret.[6]

Després de l'assalt d'en Jack a en Zunisha, en Miyagi, en Chopper i altres minks van curar la cama ferida d'en Zunisha. Mentre es meravellava de l'habilitat d'en Zunisha d'escoltar i entendre, es preguntava com devia estar l'elefant.[7]

TriviaEdita

  • Yagi (ヤギ) significa "cabra" en japonès.

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 One Piece Manga — Vol. 81 Capítol 807.
  2. 2,0 2,1 One Piece Manga — Vol. 81 Capítol 809.
  4. One Piece Manga — Vol. 81 Capítol 809 (pàg. 9).
  5. One Piece Manga — Vol. 81 Capítol 808.
  6. One Piece Manga — Vol. 81 Capítol 816.
  7. One Piece Manga — Vol. 82 Capítol 822.