One Piece Català Wiki

Estem buscant nous editors! T'agradaria ajudar-nos a fer créixer el wiki? Registra't!

READ MORE

One Piece Català Wiki
Advertisement
One Piece Català Wiki

La Monet era l'ajudant d'en Caesar Clown al laboratori de Punk Hazard. En realitat, però, era una membre executiva dels Pirates d'en Donquixot[3] amb la missió d'infiltrar-se a l'illa per vigilar en Caesar i informar-ne al seu cap de veritat, en Doflamingo. Tot i ser una humana, els seus braços i cames van ser reemplaçats per extremitats d'ocell, donant-li l'aparença d'una harpia.[7] Era la germana gran de la Sugar.[8]

Va actuar com a antagonista secundària a l'arc de Punk Hazard. Era la germana gran de la Sugar.[9]

Aparença[]

Com a harpia que és en comptes de braços té ales, amb plomes blanques i al final de l'ala es van tornant de color verd fluix, urpes em comptes de peus i una cua de plomes. És més alta que un humà normal gràcies a les seves cames d'ocell.

Porta el cabell llarg i ondulat, i a més, és de color verd. Els seus ulls són de color marró. Té uns pits grans i unes coves pronunciades, ha demostrat ser força atractiva ja que el G-5 va fer diversos comentaris sobre la seva bellesa.

Porta una samarreta de tirants amb la paraula "Happy" escrita al pit, també de color verd. Duu unes mitges grogues de ratlles taronges i porta un cargol telèfon nadó al seu canell esquerre.

Quan s'enfada, transforma el seu cos en una figura demoníaca feta de neu.

En un flashback, es veia que tenia braços i cames humanes, portava unes ulleres en espiral i vestia amb una roba escotada a ratlles i pantalons curts. Quan en Law va arribar fa un any a Punk Hazard portava un vestit. Fa 10 anys, infiltrada al palau de Dressrosa, tenia aparença humana i portava els cabells curts, un vestit en forma de diamants i un barret. Llavors ja portava ulleres.

Al manga, les cames de la Monet tenien la pell humana per sota del tall dels pantalons fins a la primera articulació, mentre que a l'anime, les cames tenien tota la pell dels ocells per sota del tall dels pantalons.

De petita, la Monet portava una samarreta blanca, uns pantalons negres fins als genolls i unes ulleres estàndard.[10]

Galeria[]

Sèrie principal[]

Monet as a Child.png
La Monet de petita.
Monet at Age 20.png
La Monet als 20 anys.
Monet at Age 20 No Glasses.png
La Monet als 20 anys sense les ulleres.
Monet Outfit When Law Arrived at PH.png
La Monet a Punk Hazard.
Monet color.jpg
La Monet a color al manga.
Monet humana.png
La Monet quan encara tenia els braços i cames d'humà.
Tatuatge braç esquerre Monet.png
El tatuatge del braç esquerre de la Monet al manga.
Monet ulleres.png
Les ulleres en espirals de la Monet.
Monet Monster Face.png
La Monet en la seva forma Lògia.

Miscel·lània[]

Monet Anime Concept Art.png
Disseny de la Monet a l'anime.
Den den mushi monet.png
Cargol telèfon de la Monet.
Log Caesar Crown Alt.png
La Monet al One Piece Log Collection.
Shiroi Dokei.png
La Monet a la portada del disc One Piece Nippon Judan! 47 Cruise CD.

Videojocs[]

Monet Pirate Warriors 3.png
La Monet al One Piece: Pirate Warriors 3.
Monet OPTC1.png
La Monet al One Piece Treasure Cruise.
Monet OPTC2.png
La Monet amb roba d'hivern al One Piece Treasure Cruise.
Monet OPTC3.png
La Monet en la seva forma Lògia al One Piece Treasure Cruise.
Monet Super Grand Battle X.png
La Monet al One Piece: Super Grand Battle! X.
Monet Thousand Storm.png
La Monet al One Piece Thousand Storm.
Monet Christmas Thousand Storm.png
La Monet (Nadal) al One Piece Thousand Storm.

Personalitat[]

La Monet sembla tenir una personalitat molt poc seriosa, per exemple quan només va informar a en Caesar dels incidents ocorreguts a Punk Hazard i no de qui els havia comés sabent que eren els Pirates del Barret de Palla. Malgrat tot l'enrenou, ella sempre es mostra amb un somriure, donant a entendre que li resulta divertit.

També es mostra com una persona molt diligent, com quan explica a en Caesar la força que poden arribar a tenir els Barret de Palla després de les seves actuals recompenses, sorprenent-se quan en Ruffy va aconseguir trencar la seva barrera de neu assenyalant que allò no ho podria haver fet un pirata ordinari i reconeixent no ser capaç de derrotar-lo en una batalla. El mateix passa amb en Zoro, ja que sap que no podrà guanyar contra ell lluitant amb espases i llavors es disposa a atacar preses més febles, com la Nami, en Chopper i la Robin. En Zoro troba lamentable que ataqués a persones que no es poden defensar, ja que no tenen haki.

La Monet també sembla ser una persona tranquil·la i sensata, ja que poques vegades se l'ha vist sorpresa o enfadada davant de qualsevol situació i sempre manté la seva actitud relaxada fins i tot en mig de la batalla. A més, a diferència d'en Caesar és molt bona mentidera, ja que els nens se la creuen quan els diu que en Caesar trobarà una cura per la seva malaltia. Tot i la crueltat d'en Caesar en vers als nens i els seus soldats, la Monet el segueix sense dubtar-ho (segurament degut a que ha de cuidar d'ell per ordres d'en Doflamingo).

La Monet es ruboritza quan els del G-5 la feliciten.

També podria ser una persona força coqueta, ja que es va posar a flirtejar amb en Law quan aquest va tornar al laboratori dient que la necessitava. Quan alguns soldats de la Marina van comentar el seu aspecte i la seva bellesa, ella es va posar vermella tímidament, tot i la greu situació. També es va tapar amb les ales, el que fa pensar que és tímida als compliments.

La Monet també és sàdica, pel que sembla gaudeix del patiment dels altres, com per exemple rient-se d'en Law quan es troba amb en Vergo i aquest l'apallissa. Ella va donar la droga NHC10 als nens de Punk Hazard amb un somriure a la boca, tot i saber que els nens s'estaven morint, no va mostrar cap signe de preocupació. Quan la Mocha és perseguida per tots els altres nens perquè ella tenia tots els caramels, la Monet se'n reia perquè estava en una situació on la seva vida estava en joc. No va mostrar cap remordiment envers la Mocha o la resta de nens, fins i tot en to burleta va dir que ella i en Caesar els havien donat una vida sense preocupacions i que tot els seu ús era com a rates de laboratori. Igual que en Doflamingo, tenia la costum de treure la llengua d'una manera sàdica quan una algú o ella havia de matar algú.

També pot ser una persona aterradora quan està enfurismada. Per exemple, quan els Barret de Palla i els marines rescaten als nens del laboratori de Punk Hazard, s'enfada molt ja que estand destrossant part del seu treball.

A l'anime té l'hàbit de llepar-se els llavis quan s'emociona o escolta alguna cosa interessant, com per exemple quan en Ruffy utilitza el haoshoku haki.

Relacions[]

Aliats[]

Donquixot Doflamingo[]

No es coneix gaire la relació entra la Monet i en Doflaming ja que no se n'ha parlat gaire. Durant la batalla contra en Ruffy va comentar que si li passava alguna cosa a ella o a en Caesar, en Joker el mataria, tot i això en Joker la considerava prescindible, ja que volia que fes esclatar el laboratori de Punk Hazard juntament amb la seva vida. Tot i això confiava força en ella, suficient com per deixar-li a les mans la feina de controlar a en Caesar sense aquest se n'adones de que era una agent-doble. Ella també és molt lleial amb ell, ja que hauria sigut capaç de sucidar-se per tal de parar els peus als Barret de Palla. També creu que en Doflamingo serà el que es convertirà en el Rei del Pirates.

Caesar Clown[]

La relació entre en Caesar i la Monet és bastant tancada, i a diferència dels altres soldats de Punk Hazard, coneixa la seva veritable personalitat. Tot i això en Doflamingo revela que ella només estava a Punk Hazard per vigilar-lo, a causa de la desconfiança que en Doflamingo tenia cap a ell i també protegir la seva vida. Malgrat això, ella va estar d'acord a donar el seu cor a en Law a canvi del seu sense dubtar-ho. Ella es va prendre molt seriosament la feina de protegir a en Caesar i els subjectes de prova, els nens, tant que va gosar enfrontar-se amb en Ruffy i en Zoro tot i saber que perdria.

Enemics[]

Trafalgar Law[]

La Monet sembla tenir una actitud burleta cap a en Law, quan per exemple ell li demana que l'acompanyés perquè les seves habilitats li serien útils, ella li va preguntar si l'estava convidant a una cita. Quan en Law estava patint per culpa els cops d'en Vergo, ella va fer un gest de preocupació lleu, però quan en Vergo va revelar la seva identitat ella va deixar de preocupar-se i va fer somriure per sota el nas. Al final quan en Caesar apunyala el cor de la Monet pensant que era el de l'Smoker i ella mor, en Law no sembla molestar-se, només diu que cadascú té el que és mereix.

Nens segrestats[]

En un primer moment la Monet semblava ser agradable i bona persona amb els nens, i ells la veien a ella com a una mare. Amb l'excepció de la Mocha, que quan se n'adona de que els han enganyat es poso en contra seva. Tot i això la Monet només veia als nens com a subjectes de prova per els experiments d'en Caesar.

Habilitats i Poders[]

Al ser una harpia, es dotada de ales, les quals li permeten volar. A més a més pot utilitzar les ales com a mans, d'una manera força delicada, ja que se l'ha vist sostenint un diari i passant pàgines. També utilitza les seves urpes, que té als peus, per atacar.

Sembla ser una bona investigadora, ja que aconsegueix informació sobre els del Barret de Palla molt ràpidament i també en un altre moment informa a en Caesar que en Ruffy i en Law ja es coneixien abans del d'arribar al Nou Món. I alhora és perspicaç, ja que es va adonar ràpid de que les recompenses dels Pirates del Barret de Palla era inferior respecte a la que haurien de tenir (ja que durant el Time-Skip es van entrenar molt.) Va mostrar la seva intel·ligència quant va aconseguir retenir en Ruffy dins una bola de neu gegant durant força estona, tot i així en Ruffy va poder escapar per si sol.

Ella és l'encarregada de protegir en Caesar Clown, demostrant que té tant nivell com per protegir un altre. Va mostrar una gran superioritat contra la Tashigi, tot i que aquesta era usuària de Haki, i resistència contra la calor encara que tingui l'habilitat de la neu.

En el combat cos a cos la Monet era una lluitadora bastant bona, ja que va poder com a mínim plantar cara a en Ruffy i a en Zoro (tot i que va admetre que si continuaven el combat perdria segur, i només va poder retenir-los una estona). Tot i això va aconseguir aturar un atac d'en Zoro armat amb una de les seves espases. També les seves habilitats va aconseguir molestar i desconcertar a la Nami i a la Nico Robin amb poc esforç.

Fruita del Diable[]

Per més informació veure: Yuki Yuki no Mi

La Monet es converteix en neu, permetent que les bales la puguin travessar inofensivament.

La Monet va menjar la Yuki Yuki no Mi, una Fruita del Diable de tipus Lògia que li permet convertir-se en neu i manipular-la a voluntat. Podia produir i i manipular la neu, formant barrers sòlides amb ella. Aquestes barreres són força dures, ja que a en Ruffy li va costar trencar-la tot i la seva força, tot i això, ella pot travessar els murs de neus amb facilitat. També té la capacitat de fer desmaiar a algú només abraçant-lo, ja que al ser de neu, utilitza el seu cos gelat per a fer baixar la temperatura del rival i debilitar-lo.

Era capaç de cobrir una habitació de neu i d'aquesta fer-ne un tempesta, que li donava certs avantatges en el combat, ja que podia moure's molt més ràpid, i utilitzar la neu per amagar-se i atacar per sorpresa. També podia atrapar als seus enemics amb la neu i transformar-se en un enorme monstre de neu. D'aquesta manera, els seus cops no eren només més forts, sinó que a més a més eren més freds i podien congelar el que tocaven i després trencar-ho amb facilitat la part afectada. Utilitzava la seva neu per a fer objectes punxants, com convertir les seves ales en afilades fulles glaçades, prou fortes com per poder lluitar contra en Zoro. També podia fer servir les seves ales per crear petites boles de neu amb forma de conill que impactaven fortament contra el terra. A més a més, d'una sola bufada podia crear un torb.

Armes[]

Les piques de la Monet.

La Monet feia servir dues piques gegants de gel, les quals subjectava amb les urpes. Amb aquestes piques era capaç d'enfrontar-se a en Zoro, un molt bon espadatxí. A l'anime tot i que semblin de fusta i ferro son fetes de neu, ja que quan es derrotada es tornen neu. També podia utilitzar les seves ales com a espases, fent de les plomes fulles congelades.

Història[]

Passat[]

Fa 10 anys Monet era una serventa del palau de Dressrosa, encara que era per a descobrir mes del pais que en Doflamingo la va infiltrar a palau, ella va obrir pas al Pirates de en Donquixot al palau i va retindre a Viola per a que s´unira a ells.

En algun moment del passat, la Monet va ser enviada juntament amb en Caesar per vigilar-lo, sota les ordres d'en Dolfamingo.

La Monet ja era a Punk Hazard quan van començar a arribar els nens i el cinetífic els enganyava dient-los que tenien una malaltia suposadament fatal. Per als nens ella era una figura maternal i els hi donava la NHC10 en forma de dolços com a recompensa per portar-se bé i fer-li cas.

Durant el Salt Temporal[]

La Monet estava prenent notes sobre en Law quan va arribar. Després d'adonar-se que en Law és un metge, li demana que ajudi a les persones de l'illa que van perdre les cames per culpa del gas verinós que hi havia a Punk Hazard fa dos anys. En algun moment en Caesar ordena a en Law, que es canvii el seu cor (mitjançant el poder de la fruita Ope Ope no Mi) amb el de la Monet per a utilitzar-los de pòlissa d'assegurança per que cap de les dues parts traeixi l'altre, i la Monet accepta el tracte amb indiferència. També en algun altre moment en Law utilitza els seus poders per reemplaçar els braços i cames per ales i potes d'ocell, convertint-la així en una harpia.

Saga de Dressrosa[]

Arc de Punk Hazard[]

Monet observant els Barrets de Palla des de la distància.

És vista per primer cop per l'Usopp, després de batalla d'en Ruffy i en Zoro contra el Drac, ella estava sobrevolant la zona en flames de Punk Hazard, espiant-los.  Més tard, se la veu a la zona de gel volant cap a la base parlant pel cargol telèfon. Informa sobre la presencia de quatre intrusos dins de les instal·lacions de recerca.

Més tard ella apareix dins les instal·lacions, notificant a en Caesar sobre la presència dels Pirates del Barret de Palla, mentre llegia un diari sobre la tornada dels Pirates. Més endavant es veu com en Caesar obté el permís de matar els Pirates del Barret de Palla, els Marines i en Kin'emon. La Monet avisa al seu superior que: feia 2 anys que no s'en sabia res dels Pirates, i que segurament les seves recompenses no concordarien amb els seus nivells actuals. I en Caesar felicita la Harpia per la seva eficiència. A continuació en Clown duu a terme un experiment, i quan ella li pregunta si l'experiment fracassa, ell diu que els seus experiments no fallen mai.

Mentre que en Law i en Caesar estan parlant, la Monet comenta sobre l'associació d'en Law i en Ruffy a Sabaody i Marineford. Després d'això, sona un cargol telèfon interrompent la conversa, en Caesar li diu a la Monet que ignori la trucada, ja que no sent cap necessitar de respondre. Llavors en Caesar comença a explicar sobre una criatura anomenada Smiley.

La Monet mostra "preocupació" per l'estat d'en Law.

Quan en Law entra al laboratori ella li diu que el seu superior no hi és, llavors el Supernova li diu que necessitarà les seves habilitats, i ella li respon que s'ho prendrà com una cita i l'acompanyarà, de camí li pregunta perquè ha fet que l'acompanyés, a el que ell li respon, què quan arribi el moment ja li dirà, de mentre s'allunyen d'en Chopper, i aquest es dona compte de què aquesta és l'Harpia que havia vist l'Usopp. Mentres l'acompanya, ella li diu que se sent malament i es riu quan veu una figura misteriosa. Aquesta figura es en Vergo, qui li revela a en Law, que la Monet en realitat està sota les seves ordres i que es a Punk Hazard per a vigilar a en Clown, ja que no es fia d'ell, de mentre ella està al costat d'en Vergo, rient de la situació i encara riu més quan en Vergo comença a pegar al shichibukai amb Haki.

La Monet parla amb en Vergo sobre algunes accions estranyes que duu a terme en Caesar, i li suggereix que pot estar començant un altre gran experiment. La Harpia es dona compte que en Vergo té una hamburguesa a la galta i li pregunta si n'ha menjat per esmorzar, i aquest li diu que sí, però no se n'adona que en té un tros a la galta. Més tard se la veu, mirant al Ruffy, la Robin, l'Smoker (al cos de la Tashigi) i viceversa, empresonats dins una gàbia de Kairoseki. Més endavant entra en Clown a la sala i la Monet li diu que ja ha complert totes les ordres. Llavors en Caesar utilitza un cargol telèfon d'imatge per a parlar amb l'Smiley. Mentrestant, en Vergo i la Monet estan mirant la retransmissió des d'algun lloc de les instal·lacions.

Després els Pirates del Barret de Palla, en Barbamarró, en Kin'emon, en Law i els marines del 6-5, formen un aliança, i la Monet informa a en Clown d'aquesta aliança i que estan apunt d'entrar a la seva base. En aquell moment sembla que la Monet veu a en Chopper fugint de l'habitació, però no diu res. Després d'això, alguns marines s'escapen de la sala on havien de morir per culpa del gas, i llavors en Caesar Clown ordena a la Monet que obri les portes de la sala cap on havien fugit els marines, al que la Monet li respon que en Vergo també es troba en aquella sala i que si obre les portes i el gas toca en Vergo, aquest morirà petrificat, tot i això en Caesar li diu que no li importa si en Vergo mor o no.

La Monet bloqueja al Ruffy.

A Punk Hazard hi va combatre diversos cops contra els seus enemics, enganyant a en Ruffy usant la seva habilitat aconseguint dominar-lo, encara que aquest s´hi va salvar encara que va caure amb el forat que va fer i ella s´en va anar.

En Zoro talla la Monet per la meitat.

Posteriorment va lluitar contra el G-5 i derrotar a Tashigi, va lluitant molt de temps contra en Zoro però va veure la diferencia de poder entre ells quan la va tallar sense haki i va quedar aterrada, encara que no va cedir i aquest li va donar el cop de gracia.

En Caesar apunyalà el cor de la Monet.

En la seva última aparició va contactar amb en Doflamingo davant d'un dispositiu amb un gas que els mataria a tots i sols en Caesar sobreviuria, de totes maneres en Caesar va atacar el seu cor pensant que era de l'Smoker i va morir.

Batalles destades[]

Marxandatge[]

Videojocs[]

Playable Appearances[]

  • One Piece Treasure Cruise
  • One Piece Thousand Storm

Aparicions d'enemic[]

  • One Piece: Burning Will

Aparicions de suport[]

  • One Piece: Pirate Warriors 3
  • One Piece: Burning Blood

Trivia[]

  • El "HAPPY" a la seva samarreta pot ser un joc de paraules amb la seva espècie, ja que "happy" (ハッピー?) i "harpy" (ハーピー?), harpia en anglés, són gairebé homònims amb només lleugeres diferències ortogràfiques i de pronunciació tant en anglès com en japonès.
  • La Monet és el primera usuaria femení de Logia canon.
  • És el primer personatge femení en morir en el temps de la història actual i també la primera dona amb Logia que mor en la història.
  • La seva forma de monstre de neu, així com el seu epítet, es basa en una yuki-onna, un monstre del folklore japonès que era literalment una dona de neu que embruixava els homes abans de congelar-los fins a la mort. De la mateixa manera, la seva aparença d'harpia prové de la mitologia grega, amb una meitat d'ocell, meitat dona que es deia que segrestava persones.
  • El menjar preferit de la Monet és el gelat de te verd matcha.[6]

Referències[]

  1. One Piece Manga i Anime — Vol. 67 Capítol 657 i Episodi 581, la Monet apareix per primer cop.
  2. 2,0 2,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 68 Capítol 672 (pàg. 3) i Episodi 598, En Vergo afirma que la seva organització va situar la Monet com a agent per espiar en Cèsar.
  3. 3,0 3,1 3,2 One Piece Manga i Anime — Vol. 74 Capítol 732 (pàg. 15) i Episodi 664, En Leo explica la jerarquia de la Família Donquixote.
  4. SBS One Piece MangaVol. 75, es revela l'edat de la Monet.
  5. SBS One Piece MangaVol. 71, es revela l'aniversari de la Monet.
  6. 6,0 6,1 6,2 Vivre Card - One Piece Visual Dictionary, es revela informació sobre la Monet.
  7. One Piece Manga i Anime — Vol. 67 Capítol 662 i Episodi 587, s'introdueix la Monet.
  8. One Piece Manga i Anime — Vol. 68 Capítol 673 (pàg. 19) i Episodi 599, Es revela que en Joker és el Shichibukai Donquixote Doflamingo i l'autèntic superior de la Monet.
  9. SBS One Piece MangaVol. 77, L'Oda revela que la Monet i la Sugar són germanes.
  10. SBS One Piece MangaVol. 80, Es dibuixen els Pirates d'en Donquixot com a nens.

Navegació[]

[v · e]
Pirates d'en Donquixot
Capità: Donquixot Doflamingo
Executius suprems: Trébol  •  Diamante  •  Pica  •  Vergo   •  Donquixot Rosinante * 
Executius: Jora  •  Sugar  •  Gladius  •  Buffalo  •  Dellinger  •  Lao G  •  Machvise  •  Senor Pink  •  Viola   •  Baby 5   •  Monet 
Altres membres: Kyuin  •  Bellamy   •  Trafalgar Law 
Subordinats: Caesar Clown   •  Pirates d'en Bellamy   •  Disco 
Aliats: Pirates Bèsties   •  Gran Tesoro    •  Ibusu 
Vaixells: Numancia Flamingo
Afiliacions: Govern Mundial 
Habilitats
Fruites del Diable: Ito Ito no Mi  •  Beta Beta no Mi  •  Hira Hira no Mi  •  Ishi Ishi no Mi  •  Hobi Hobi no Mi  •  Ato Ato no Mi  •  Sui Sui no Mi  •  Ton Ton no Mi  •  Pamu Pamu no Mi  •  Guru Guru no Mi  •  Nagi Nagi no Mi   •  Giro Giro no Mi   •  Buki Buki no Mi   •  Yuki Yuki no Mi   •  Bane Bane no Mi   •  Gasu Gasu no Mi 
Estils de lluita: Haki (Haoshoku  •  Busoshoku  •  Kenbunshoku)  •  Rokushiki
Armes: Koro
Articles relacionats
Arcs: Arc de Jaya  •  Arc del Davy Back Fight  •  Arc de l'Arxipèlag Sabaody  •  Arc de Marineford  •  Arc de Punk Hazard  •  Arc de Dressrosa  •  Arc del Levely  •  Arc del País de Wano
Territoris: Dressrosa   •  Spider Miles   •  Rakesh 
Altres: Shichibukai  •  Família Donquixot  •  Submón  •  SAD  •  SMILE  •  Joguines  •  Impel Down  •  Pirates del Cor
[v · e]
Organització d'en Caesar Clown
Mestre: Caesar Clown
Afiliacions: Donquixot Doflamingo  •  Kaido  •  Vergo  •  Trafalgar D. Water Law  •  Jack  •  Pirates de la Big Mom
Subordinats: Pirates d'en Barbamarró  •  Unitat Patrulla Centaure (Smooge  •  Fen Bock  •  Chappe  •  Run)  •  Yeti Cool Brothers  •  Drac  •  Monet  •  Smiley  •  Barbamarró
Recerca de la gegantització: Momonosuke  •  Mocha  •  Sind  •  Doran  •  Ally  •  Uzu  •  Konbu  •  Biyo  •  Ginko  •  Números
Vehicles: Globus volador de gas
Habilitats
Fruites del Diable: Gasu Gasu no Mi  •  Sara Sara no Mi (Model Axolot)  •  Yuki Yuki no Mi
Articles relacionats
Arcs: Arc de Punk Hazard
Localitzacions: Punk Hazard  •  Dressrosa
Substàncies: NHC10  •  KYP  •  H2S  •  Shinokuni  •  SAD  •  Koro
Altres: Brokers  •  Centaures  •  Shichibukai  •  Vegapunk
[v · e]
Usuaris de Fruites del Diable
Paramècia
Canòniques: Monkey D. Ruffy *  •  Buggy *  •  Alvida *  •  Mikita *  •  Gem *  •  Nico Robin *  •  Galdino *  •  Wapol *  •  Bentham *  •  Zala *  •  Daz Bonez *  •  Hina *  •  Bellamy *  •  Edward Newgate  *  •  Foxy *  •  Blueno *  •  Califa *  •  Very Good *  •  Shu *  •  Sharinguru *  •  Brook *  •  Absalom  *  •  Gecko Moria *  •  Perona *  •  Bartholomew Kuma *  •  Shiki *  •  Jewelry Bonney  •  Capone Bege *  •  Basil Hawkins *  •  Eustass Kid *  •  Scratchmen Apoo  •  Urouge  •  Trafalgar D. Water Law *  •  Boa Hancock *  •  Magellan *  •  Emporio Ivankov *  •  Inazuma *  •  Jozu *  •  Tsuru *  •  Blamenco *  •  Sanjuan Wolf  •  Marshall D. Teach *  •  Vander Decken IX *  •  Kin'emon *  •  Baby 5 *  •  Buffalo *  •  Viola *  •  Jora *  •  Bartolomeo *  •  Leo *  •  Kelly Funk *  •  Sugar *  •  Issho *  •  Gladius *  •  Senor Pink *  •  Machvise *  •  Diamante *  •  Pica *  •  Mansherry *  •  Trébol *  •  Donquixot Doflamingo *  •  Donquixot Rosinante  *  •  Kurozumi Kanjuro  *  •  Charlotte Pudding *  •  Charlotte Linlin *  •  Charlotte Perospero *  •  Charlotte Brûlée *  •  Charlotte Cracker *  •  Charlotte Galette *  •  Charlotte Opera *  •  Charlotte Mont-d'Or *  •  Charlotte Smoothie *  •  Charlotte Katakuri *  •  Charlotte Daifuku *  •  Charlotte Oven *  •  Carmel  *  •  Streusen *  •  Charlotte Newshi *  •  Morley *  •  Belo Betty *  •  Tama *  •  Kozuki Toki  *  •  Shinobu *  •  Shiryu *  •  Kurozumi Higurashi  *  •  Kurozumi Semimaru  *  •  Raizo *
No canòniques: Eldoraggo *  •  Apis *  •  Eric * *  •  Bear King *  •  Noko  •  Blyue *  •  Accino *  •  Musshuru *  •  Largo *  •  Chameleone *  •  Lily Enstomach *  •  Ain *  •  Binz *  •  Lambor Bukini *  •  Breed *  •  Bildy  •  Byrnndi World *  •  Gairam  •  Inchikin  •  Bürst  •  Bonbon  •  Bill  *  •  Tanaka *  •  Aveyron  •  Mad Treasure  •  Psycho P *  •  Gild Tesoro *  •  Baccarat *  •  Wilder  •  Pokke  •  Ann *  •  Bad One Gracie  •  Neiro  •  Bounty  •  Prize  •  Artur Bacca  •  Balzac  •  Douglas Bullet *
Zoan
Naturals: Dolton *  •  Tony Tony Chopper *  •  Pell *  •  Lasso *  •  Chaka *  •  Drophy *  •  Pierre *  •  Rob Lucci *  •  Funkfreed *  •  Kaku *  •  Jabura *  •  Boa Sandersonia *  •  Boa Marigold *  •  Minotaure  •  Minorinoceront  •  Minokoala  •  Minozebra *  •  Dàlmata  •  Onigumo  •  Epoida  •  Pekoms *  •  Smiley  *  •  Kabu *  •  Bian *  •  Morgans *  •  Minochihuahua *  •  Bunbuku *
Prehistòriques: X Drake *  •  Jack *  •  King *  •  Page One *  •  Queen *  •  Ulti *  •  Sasaki *  •  Who's-Who *  •  Black Maria *
Mítiques: Marco *  •  Sengoku *  •  Kaido *  •  Catarina Devon *  •  Kurozumi Orochi *  •  Onimaru *  •  Yamato *
Artificials: Momonosuke *  •  Sheepshead *  •  Ginrummy *  •  Batman *  •  Gazelleman *  •  Holdem *  •  Mouseman *  •  Speed *  •  Snakeman *  •  Rabbitman *  •  Sarahebi *  •  Dobon *  •  Babanuki *  •  Daifugo *  •  Solitaire *  •  Alpacaman *  •  Madilloman *  •  Dachoman *  •  Bao Huang *  •  Brisca *  •  Hamlet *  •  Fourtricks *  •  Poker *  •  Mizerka *  •  Nure-Onna *  •  Caimanlady *  •  Tenjo-Sagari *  •  Wanyudo *  •  Bearman  *
Lògia
Canòniques: Smoker *  •  Portgas D. Ace  *  •  Crocodile *  •  Eneru *  •  Kuzan *  •  Marshall D. Teach *  •  Borsalino *  •  Sakazuki *  •  Caribou *  •  Caesar Clown *  •  Monet  *  •  Sabo *
No canòniques: Honey Queen *  •  Gasparde *  •  Simon *
[v · e]
Submón
Emperadors: Drug Peclo  •  Umit  •  Giberson  •  Morgans  •  Stussy *  •  Du Feld 
Brokers: Donquixot Doflamingo  •  Tamago  •  Pekoms  •  Rob Lucci
Compradors: Crocodile  •  Franky   •  Kaido  •  Charlotte Linlin  •  Kurozumi Orochi  •  Nobles Mundials  •  Ibusu
Mercenaris: Yeti Cool Brothers  •  Bobby Funk  •  Kelly Funk  •  Suleiman   •  Germa 66
Altres membres: Duval   •  Disco   •  Caesar Clown   •  Carmel   •  Silvers Rayleigh   •  Trafalgar D. Water Law   •  Jack  •  Eustass Kid  •  Killer  •  Capone Bege  •  Kuzan  •  Dice    •  Jigra 
Yakuza: Família Kyoshiro  •  Hyogoro  •  Tsunagoro  •  Cho  •  Omasa  •  Yatappe  •  Ashura Doji 
Habilitats
Fruites del Diable: Suna Suna no Mi  •  Ito Ito no Mi  •  Shiro Shiro no Mi  •  Kame Kame no Mi  •  Gasu Gasu no Mi   •  Ope Ope no Mi   •  Jiki Jiki no Mi  •  Jake Jake no Mi  •  Nagi Nagi no Mi  •  Soru Soru no Mi  •  Zou Zou no Mi (Model Mamut)  •  Tori Tori no Mi (Model Albatros)  •  Tama Tama no Mi
Armes: Shinokuni  •  Koro
Estils de lluita: Haki  •  Rokushiki  •  Electro
Articles relacionats
Arcs: Arc de Whiskey Peak  •  Arc de Little Garden  •  Arc d'Alabasta  •  Arc de Water 7  •  Arc de l'Arxipèlag Sabaody  •  Arc de l'Illa dels Tritons  •  Arc de Punk Hazard  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc de Totto Land  •  Arc del Reverie  •  Arc del País de Wano
Altres: Banda Baroque  •  Govern Mundial  •  Buggy's Delivery  •  Pirates de la Big Mom  •  Pirates Bèsties  •  Pirates d'en Donquixot  •  Barto Club  •  Pirates del Tanc de Foc  •  Cinc Famílies de l'Oest  •  Gran Tesoro 
[v · e]
North Blue
Habitants
Lvneel: Montblanc Cricket  •  Montblanc Noland   •  Honner   •  Aruyutayan V 
Flevance: Trafalgar D. Water Law  •  Trafalgar Lami 
Notice: Bellamy  •  Sarquiss *  •  Hewitt *  •  Lily *  •  Mani *  •  Muret *  •  Eddy *  •  Rivers *  •  Ross *
Germa: Vinsmoke Judge  •  Vinsmoke Sora   •  Vinsmoke Reiju  •  Vinsmoke Ichiji  •  Vinsmoke Niji  •  Vinsmoke Sanji  •  Vinsmoke Yonji  •  Époni  •  Cosette
Regne de Deul: Chap
Regne de Whiteland: Iwatori
Illa Swallow: Penguin  •  Shachi
Pirates: Avalo Pizarro  •  Baby 5  •  Basil Hawkins  •  Benn Beckman  •  Buffalo  •  Caribou  •  Coribou  •  Dellinger  •  Diamante  •  Diez Barrels   •  Doc Q  •  Faust  •  Fossa  •  Gladius  •  Jora  •  Lao G  •  Machvise  •  Masira  •  Monet   •  Pica  •  Senor Pink  •  Sugar  •  Thatch   •  Trébol  •  Vergo   •  Vista  •  Wellington *  •  Who's-Who  •  Douglas Bullet   •  Psycho P 
Govern Mundial: Sakazuki  •  Borsalino  •  Tsuru  •  X Drake  •  Fullbody  •  Blueno  •  Jabura  •  Blugori
Altres: Karasu  •  Marianne  •  Ozu   •  Surume  •  Russian   •  Gimlet   •  Count Times 
Articles relacionats
Arcs: Arc de Little Garden  •  Arc de Jaya  •  Arc d'Skypiea  •  Arc de Marineford  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Totto Land  •  Arc del Levely
Illes: Regne de Lvneel  •  Micqueot  •  Spider Miles  •  Flevance  •  Illa Minion  •  Illa Swallow  •  Illa Rubeck  •  Notice  •  Rakesh  •  Poble Kuen  •  Regne de Germa  •  Regne de Deul  •  Regne de Whiteland  •  Galzburg 
Altres: En Norland el Mentider  •  Amber Lead  •  Cop de les quatre nacions  •  Sora, el Guerrer del Mar  •  Germa 66  •  Pirates del Cor  •  Pirates d'en Hawkins  •  Pirates d'en Drake  •  Pirates d'en Caribou  •  Pirates d'en Bellamy  •  Pirates d'en Donquixot  •  Pirates d'en Barrels
Advertisement