FANDOM

En Monkey D. Dragon és el pare d'en Monkey D. Ruffy i el fill del ex vicealmirall Monkey D. Garp. És el famós líder de l'Exèrcit Revolucionari que ha estat tractant d'enderrocar el Govern Mundial. És el major enemic del Govern Mundial i és considerat l'home més perillós del món.

AparençaEdita

En Dragon és generalment vist vestit amb un mantell verd llarg (de color negre al manga), i per sota porta el vestit d'un revolucionari, de color blanc a l'anime, i taronja al manga. Ell té els cabells negres, i el que semblen tatuatges al costat esquerre de la seva cara (que es va posar poc després de la mort d'en Gol D. Roger), són de color vermell fosc a l'anime, i de color vermell brillant al manga. A més, no sembla tenir celles, però, té una mica de barba en forma de perilla. Es veu amb més freqüència amb un somriure sinistre en el seu rostre. Només en rares ocasions, com a l'execució del Rei dels Pirates, no s'ha vist somriure. Fa 24 anys a l'execució d'en Roger, el seu aspecte era el mateix que ara, excepte que no tenia els tatuatges o la seva barba.

PersonalitatEdita

La seva personalitat és desconeguda, a causa de molts misteris que l'envolten, a excepció d'un aparent amor per la llibertat i la creença en el destí, els trets del Testament d'en D.. Però a diferència d'altres membres de la seva família, ell té una actitud severa i greu, però, en totes les seves aparicions fins ara, excepte a l'execució d'en Roger, se'l veu amb un somriure satisfet a la cara.

També sembla que es preocupa per la gent innocent, com es mostra en la qual voluntàriament va salvar al poble de la Terminal Gris i els va permetre unir-se a l'Exèrcit Revolucionari.

També té un estrany hàbit de mirar sempre cap a l'East Blue quan el vent canvia. El seu company revolucionari Emporio Ivankov atribueix a aquest fet als seus instints, deixant a en Ruffy a l'East Blue.

RelacionsEdita

RevolucionarisEdita

Emporio IvankovEdita

Dragon i Ivankov

En Dragon i l'Ivankov parlant

L'Emporio Ivankov, és un dels comandants de l'Exèrcit Revolucionari. L'Ivankov pel que sembla, entén l'hàbit d'en Dragon de mirar a l'East Blue cada vegada que bufa el vent. No obstant això, l'Ivankov no tenia coneixement de la família d'en Dragon fins que va conèixer a en Ruffy anys després, el que va portar a protegir-lo a tota costa. No se sap com en Dragon va reunir a l'Ivankov.

Bartholomew KumaEdita

En Bartholomew Kuma va ser membre de l'Exèrcit Revolucionari, com es mostra en un flashback. La seva relació amb en Dragon segueix sent un misteri, encara que se sap que en Ruffy és el seu fill, un fet que fins i tot l'Ivankov no sabia fins que va conèixer al noi.

Altres RevolucionarisEdita

Els revolucionaris es van sentir alleujats en descobrir que el seu misteriós líder és en realitat un humà quan van saber que ell és el pare d'en Ruffy i el fill d'en Garp. Això demostra que els revolucionaris són lleials a en Dragon ja que ningú el va abandonar a causa del aprenentatge de la seva família.

FamíliaEdita

Monkey D. GarpEdita

En Dragon és el fill del famós Vicealmirall Monkey D. Garp. No s'han vist mai ells dos junts. No obstant això, en Garp li va dir a en Ruffy qui era el seu pare, furgant-se el nas mentre deia això. Fins i tot va riure quan es va adonar que no s'ha de dir a la gent aquest tipus d'informació. En Garp va afirmar que la raó per la qual en Dragon estava a Loguetown era veure a en Ruffy partir cap a la Grand Line però en Dragon va acabar salvant-lo contra el Kairoseki de l'Smoker.

Monkey D. RuffyEdita

En Ruffy és el fill d'en Dragon. Igual que el seu pare, en Garp, sembla que tenen altes expectatives per en Ruffy. Tot i que encara no ha estat presentat a en Ruffy, en Dragon sembla donar suport a les accions del seu fill fins al moment. Ell va aparèixer a Loguetown per veure com en Ruffy entrava a la Grand Line i es va aturar per salvar-lo de l'Smoker, demostrant que es preocupa pel seu fill.

En Dragon també sembla estar molt orgullós del seu fill a causa de tots els problemes que en Ruffy ha causat al Govern Mundial. El seu hàbit inusual de mirar cap a l'East Blue cada cop que canvia el vent, pel que sembla, vol dir que enyora al seu fill. Quan se li va informar sobre la segona intrusió d'en Ruffy a Marineford, va decidir centrar-se en les seves pròpies metes i que en Ruffy tenia l'edat suficient per tenir cura de si mateix.

EnemicsEdita

Govern MundialEdita

A causa del fet que ell és el líder i principal centre de la major organització contra el Govern Mundial, en Dragon ha estat anomenat el més perillós del món. Com la Nico Robin ha dit, moltes persones i organitzacions (sobretot els pirates) tracten d'allunyar d'interrompre al Govern Mundial i cridar l'atenció sobre ells mateixos.

No obstant això, l'organització dirigida per en Dragon fa exactament el contrari. Encara que moltes persones en diuen revolucionaris, el Govern Mundial sent que els seus ideals i objectius poden col·lapsar la força i la justícia. Fins al moment, sembla que el Govern Mundial és l'únic enemic conegut d'en Dragon.

MarinaEdita

Els de la Marina tenen molt odi a en Dragon, especialment l'Akainu per raons desconegudes. L'Akainu va ser també una de les úniques persones que (abans de que en Sengoku ho fes públic) era conscient que en Ruffy és el fill d'en Dragon i que ell és el fill d'en Garp. No se sap si va ser simplement el coneixement comú entre els marines superiors de la graduació o no. No obstant això, els soldats es van sorprendre quan es van assabentar del pare del Barret de Palla. Un dels soldats també es va esmentar que era la primera vegada que sentia el seu nom complet.

Habilitats i PodersEdita

Ell és el líder dels revolucionaris i té el domini de l'organització. Hi ha hagut alguns indicis que ell pot ser un dels personatges més poderosos de tot One Piece, ja que el Govern Mundial l'ha anomenat com "El criminal més perillós del món". Ell mateix ja és una amenaça poderosa però, a més, té subordinats forts com l'Emporio Ivankov, en Bartholomew Kuma, i l'Inazuma. Quan en Sengoku va revelar la seva relació amb en Ruffy, la majoria de persones presents es van quedar sorpreses, com en Gecko Moria dels Shichibukai i els membres dels pirates d'en Barbablanca.

L'Ivankov ha comentat que la forma que té en Ruffy de mostrar la voluntat de viure i la seva força fenomenal només ajuden a demostrar que ell és el fill d'en Dragon, la qual cosa implica que ell té la mateixa resistència i voluntat.

HistòriaEdita

PassatEdita

Dragon de jove

Dragon a l'execució d'en Roger

Va ser present a la execució del Rei dels Pirates, pel que sembla, i pel que indica la seva roba ja era un membre de l'exèrcit revolucionari. En algun moment es devia fer els característics tatuatges tribals que porta a la cara.

La història d'en Dragon segueix sent tot un misteri, només se sap que ha nascut al Regne de Goa. No està clar per què va deixar a en Ruffy amb el seu avi Garp en lloc d'ell. En algun moment, va començar el moviment revolucionari es va convertir en el seu líder i els seus ideals es van començar a estendre a poc a poc per tot el món. Un per un, els països van començar lentament a recolzar-se, encara que de vegades s'ha format una guerra. S'ha demostrat que ha estat testimoni de l'execució d'en Gol D. Roger.

Dragon salva Sabo

En Dragon salvant en Sabo.

Dotze anys abans de la història actual, en Dragon va tornar a la seva llar i va ser testimoni de la cremada de la Terminal Grisa. Després de presenciar el dolor del seu propi poble per mitjà d'en Sabo, en Dragon va aprovar un pla per salvar la gent i avergonyir al Govern fent que els de la muntanya s'unissin a ell. En algun moment després d'això, va atracar l'Illa Shimotsuki per aliments i subministraments, estant a prop d'en Zoro. Allà, en Dragon és vist en el seu vaixell, sent reprès pels altres per haver arribat tard. Ell li va preguntar si tenien menjar suficient.

Vuit anys abans que la història principal, el Consell dels Reis es van reunir a Mary Geoise per discutir els moviments revolucionaris d'en Dragon i els seus ideals, els quals amenaçaven amb el Govern Mundial. En Thalassa Lucas va mostrar la seva foto.

Saga de l'East BlueEdita

Arc de LoguetownEdita

Dragon salva Ruffy

En Dragon salvant a en Ruffy de l'Smoker

La seva primera aparició va ser en a la saga de Loguetown on va salvar al seu fill del Capità Smoker. En aquest moment una ràfega de vent va passar a través de Loguetown fent sortir pels aires a en Ruffy, l'Smoker i els Pirates d'en Buggy.

Saga de Water 7Edita

Arc de després d'Enies LobbyEdita

Durant la seva visita, a en Garp se li va escapar que en Dragon és el pare d'en Ruffy en una conversa informal amb ell. a reacció dels presents va ser de xoc, mentre que en Ruffy ni tan sols sabia qui és en Dragon. Tothom estava commocionat i sorprès. La Robin li va explicar a en Ruffy per què el seu pare és tan temut. La Robin va explicar que en Dragon és el líder de l'Exèrcit Revolucionari i que els seus ideals s'han estès a tot arreu, provocant que molts d'ells caiguin. Se les arregla per fomentar la revolta, contra les monarquies, en tot el món i ha tingut èxit. Les seves accions en gran mesura són per la ira del Govern Mundial i és considerat l'home més perillós del món. Des de llavors, ha reaparegut de nou a Baltigo. Va veure la nova recompensa del seu fill.

Saga de la Gran GuerraEdita

Arc de després de la GuerraEdita

Després de la mort d'en Barbablanca i l'alliberament dels esclaus de Tequila Wolf, en Dragon expressa el desig de veure a un dels esclaus: la Nico Robin, la arqueòloga de la tripulació del seu fill i l'únic supervivent de l'incident d'Ohara. En Dragon és vist de nou parlant amb l'Ivankov a través del Den Den Mushi. L'Ivankov li diu d'un article del diari sobre en Ruffy. Al seu torn, en Dragon li diu a l'okama que en Ruffy no és un nen que s'ha de vigilar, però no esperava que a en Ruffy el protegís l'Ivankov durant la guerra, i li va agrair. L'Ivankov informa a en Dragon de com en Barbablanca ha mort, i que aviat haurà de reunir a els líders revolucionaris repartits per tot el món perquè l'equilibri del món està començant a canviar.

ReferènciesEdita

  1. One Piece Manga i Anime — Vol. 12 Capítol 100 i Episodi 52, en Dragon apareix per primer cop.
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 Vivre Card - One Piece Visual Dictionary, es revela informació sobre en Dragon.
  3. One Piece Blue Deep: Characters World, es revela l'aniversari d'en Dragon.

NavegacióEdita

[v · e]
Exèrcit Revolucionari
Líder: Monkey D. Dragon
Comandants: Sabo  •  Emporio Ivankov  •  Belo Betty  •  Lindbergh  •  Karasu  •  Morley
Executius: Koala  •  Inazuma  •  Ahiru  •  Terry Gilteo  •  Bartholomew Kuma 
Altres membres: Hack  •  Bunny Joe  •  Raise Max   •  Gaburu 
Afiliats: Nico Robin 
Vaixell: Wind Granma
Habilitats
Fruites del Diable: Mera Mera no Mi  •  Horu Horu no Mi  •  Kobu Kobu no Mi  •  Oshi Oshi no Mi  •  Choki Choki no Mi  •  Nikyu Nikyu no Mi   •  Hana Hana no Mi 
Estils de lluita: Haki (Busoshoku  •  Kenbunshoku)  •  Newkama Kenpo  •  Karate Home-Peix  •  Ryusoken  •  Electro
Articles relacionats
Arcs: Arc de Loguetown  •  Arc de després d'Enies Lobby  •  Arc d'Impel Down  •  Arc de Marineford  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc del Reverie  •  Arc del País de Wano
Mini-històries: La separació dels Barret de Palla  •  Des de les Cobertes del Món  •  El Kehihihihi d'en Caribou al Nou Món  •  Des de les Cobertes del Món: Arc de l'Home dels 500 Milions
Localitzacions: Baltigo  •  Paradís (Illa Momoiro  •  Regne de Lulusia)  •  South Blue (Centaurea)  •  East Blue (Tequila Wolf)  •  Vira
Altres: Testament d'en D.  •  Nou Món  •  Submón
[v · e]
Testament d'en D.
Família Monkey: Monkey D. Garp  •  Monkey D. Dragon  •  Monkey D. Ruffy
Família Gold: Gol D. Roger   •  Portgas D. Rouge   •  Portgas D. Ace 
Altres membres: Marshall D. Teach  •  Trafalgar D. Water Law  •  Jaguar D. Saulo   •  Rocks D. Xebec 
Habilitats
Fruites del Diable: Gomu Gomu no Mi  •  Mera Mera no Mi   •  Yami Yami no Mi  •  Gura Gura no Mi  •  Ope Ope no Mi
Armes: Kikoku
Estils de lluita: Haki (Haoshoku  •  Busoshoku  •  Kenbunshoku)
Articles relacionats
Organitzacions: Pirates del Barret de Palla  •  Pirates d'en Roger  •  Pirates Spade  •  Pirates d'en Barbablanca  •  Pirates d'en Barbanegra  •  Marina  •  Exèrcit Revolucionari  •  Pirates d'en Donquixot  •  Pirates d'en Rocks
Altres: Segle Buit  •  Nobles Mundials  •  Incident de God Valley  •  Gran Regne
[v · e]
Habitants de l'East Blue
Regne de Goa: Stelly  •  Sarie Nantokanette  •  Outlook III  •  Didit  •  Sabo  •  Ahho Desunen IX  •  Ahho Zurako  •  Monkey D. Garp  •  Monkey D. Dragon  •  Monkey D. Ruffy  •  Woop Slap  •  Makino  •  Chicken  •  Gyoru  •  Curly Dadan  •  Dogra  •  Magra  •  Higuma 
Shells Town: Morgan  •  Helmeppo  •  Ripper  •  Rokkaku  •  Ukkari  •  Ririka  •  Rika
Poble Shimotsuki: Roronoa Zoro  •  Koshiro  •  Kuina 
Illes Organ: Boodle  •  Poro  •  Hocker 
Illa del Tresor: Gaimon  •  Sarfunkel
Illes Gecko: Usopp  •  Kaya  •  Klahadore   •  Pirates de l'Usopp  (Ninjin  •  Piiman  •  Tamanegi)  •  Merry  •  Mornin  •  Yasopp  •  Banchina   •  Guàrdies de la Mansió  •  Luigia 
Baratie: Zeff  •  Patty  •  Carne
Illes Conomi: Bellemere   •  Nojiko  •  Nami  •  Genzo  •  Nako  •  Chabo  •  Daddy Dee  •  Mummy Mee  •  Sam  •  Johnny  •  Yosaku
Loguetown: Gol D. Roger   •  Smoker  •  Tashigi  •  Mashikaku  •  Ipponmatsu  •  Ipponume  •  Yu  •  Sapi  •  Hanger  •  Anjo  •  Koze  •  Packy  •  Raoul   •  Daddy Masterson   •  Carol   •  Ed   •  Eccoli 
Tequila Wolf: Soran 
Illa Creuer: Bompen   •  Apis 
Ocean's Naval: Meroie   •  Hamu 
Pirates: Van Augur  •  Speed Jiru  •  Masked Deuce  •  Bartolomeo  •  Gambia  •  Alvida  •  Mohji  •  Cabaji  •  Krieg  •  Gin *  •  Pearl  •  Ideaman  •  Kagikko  •  Hustle  •  Kuro  •  Sham  •  Buchi  •  Nugire Yainu   •  Bluejam *  •  Porchemy   •  Heppoko  •  Peppoko  •  Poppoko  •  Demaro Black  •  Manjaro  •  Chocolat  •  Mounblutain  •  Drip  •  Cocoa  •  Turco  •  Yurikah  •  Desire   •  Honey Queen   •  Bear King   •  Boo Jack   •  Pin Joker   •  Skunk One 
Govern Mundial: Coby  •  Pudding Pudding   •  Jango  •  Rat  •  Lines  •  Kaku
Altres habitants: Bentham  •  Bunny Joe  •  Miss Catherina  •  Moodie  •  Belo Betty  •  Ahiru  •  Carina   •  Ann   •  Carmen   •  Eric   •  Jose   •  Leo   •  Shutai 
Habilitats
Fruites del Diable: Bari Bari no Mi  •  Gomu Gomu no Mi  •  Kama Kama no Mi   •  Kobu Kobu no Mi  •  Mane Mane no Mi  •  Mera Mera no Mi  •  Moku Moku no Mi  •  Sube Sube no Mi  •  Toro Toro no Mi   •  Ushi Ushi no Mi (Model Girafa)
Estils de lluita: Haki (Haoshoku  •  Busoshoku  •  Kenbunshoku)  •  Rokushiki
Articles relacionats
Arcs: Arc de Romance Dawn  •  Arc d'en Buggy  •  Arc d'en Kuro  •  Arc del Baratie  •  Arc de l'Arlong  •  Arc de Loguetown  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc del Levely
Mini-històries: La Tripulació d'en Buggy: Després de la Batalla!  •  El Diari d'en Coby-Meppo  •  El Paradís de Ball d'en Jango  •  La separació dels Barret de Palla  •  Des de les Cobertes del Món  •  Des de les Cobertes del Món: Arc de l'Home dels 500 Milions
Localitzacions: Illa Dawn (Regne de GoaPoble de FooshaMont ColuboBosc MidwayTerminal Gris)  •  Illa de les Cabres  •  Shells Town  •  Poble Shimotsuki  •  Illes Organ (Orange Town)  •  Illa del Tresor de l'East Blue  •  Illes Gecko (Poble de Syrup)  •  Baratie  •  Illes Conomi (Arlong ParkPoble de CocoPoble de Gosa)  •  Loguetown  •  Illa Mirror Ball  •  Illa Kumato  •  Tequila Wolf  •  Cozia  •  Sixis  •  Regne d'Oykot  •  Illa Creuer