FANDOM

Esbós
Article incomplet

Mounblutain
Manga - Anime

Mounblutain anime

Informació
Nom japonès: マウンブルテン
Nom anglès: N/A
Nom català: Mounblutain
Primera aparició: Capítol 598; Episodi 517[1]
Afiliació: Falsa Tripulació del Barret de Palla
Ocupació: Pirata
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Mounblutain[2] és un dels membres de la Falsa Tripulació del Barret de Palla. Feia de Sogeking.

AparençaEdita

Mounblutain amb Màscara Sogeking

En Mounblutain portant la màscara de Sogeking.

És un home alt i ample. Porta una mascara de Sogeking, d'un surt un nas embenat, com el de l'Ussop però acabat en punxa. També duu barba.

PersonalitatEdita

En Mounblutain és gairebé sempre vist rient o somrient. Com els altres membres de la Falsa Tripulació del Barret de Palla, utilitza el nom dels del Barret de Palla reals per intimidar als del seu voltant. Un cop es va descobrir la veritat, va resultar ser un covard, demanant pietat a en Caribou. És sorprenent noble, ja que va ser l'únic que va atacar en Caribou per salvar en Drip (Fals Sanji), tot i sabent que era usuari de les Fruites del Diable amb una recompensa de 210.000.000 Berrysymbol pel seu cap.

Habilitats i PodersEdita

En Mounblutain sembla ser al menys una mica resistent, ja que es va poder aixecar després de ser atacat per plantes carnívores i un llamp, tot i que visiblement ferit. És prou fort com per recollir la Chocolat després que es desmaiés al bar i podia aguantar un bazuka gran sense molta dificultat. Té una voluntat feble, desmaiant-se fàcilment pel Haki d'en Ruffy.[3] Típic per un frau, és molt feble ja que es va agenollar fàcilment als peus dels Pirates d'en Caribou.

ArmesEdita

Se l'ha vist utilitzant una pistola, i més tard un bazuca. Al contrari que en Sogeking, no sembla tenir molta habilitat com a tirador, ja que va fallar els objectius quan els tenia a una distància pròxima.

HistòriaEdita

Arc del Retorn a SabaodyEdita

Grans BatallesEdita

ReferènciesEdita

  1. One Piece Manga i Anime — Vol. 61 Capítol 598 i Episodi 517, en Mounblutain apareix per primer cop.
  2. One Piece Blue Deep: Characters World, el seu nom és revelat.
  3. One Piece Manga i Anime — Vol. 61 Capítol 599 i Episodi 518, en Mounblutain cau pel Haoshoku Haki d'en Ruffy.